Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2024 01:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jul 2008 22:20 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Information:
dato:11.10.2001
dosis: 37 mg. AMT
styrke: +++
setting: Hjem

bruger rapport:
Davs der!

I fredags var jeg til drukfest på BZP og lidt amf, så jeg var en smule vissen om lørdagen, hvor jeg ellers sku' til GMS i A'mar Bio...
Anyway, jeg vågnede ved 20-tiden lørdag aften, spiste en halv tallerken pasta (ku' ikk' klemme mere ned) og stenede til en af mine venner kom over.

Kl. 23 tog jeg 37 mg. AMT, og gik derefter i bad - omkring en time senere på vej mod A'mar brækkede jeg noget væske op (jeg havde drukket en del vand, pga. tørke), jeg har dog ikke nogen ide om hvad min kvalme skyldtes, men jeg vil skyde på tømmermænd! ;)
Vi mødtes med en tredje ven i bussen, og vi fandt hurtigt ud af at vi allesammen var pænt kvæstede og ikke havde den store lyst til at trampe igennem hele natten, så det endte med at vi solgte vores billetter foran indgangen og tog hjem mod mig. (Godt det samme, for GMS aflyste) - omkring det tidspunkt, ca. T+1:30 kom de første effekter... Det føltes som meget meget ren LSD der kickede ind, og da vi var nået til Christianshavns torv en halv time efter, bølgede bygningerne da også ganske pænt, og tracers var der også kommet på. Ellers ikke noget ud over det sædvanlige.
Så nåede vi hjem til mig... ca. T+3:00 nåede jeg plateuet, det kom først som en venlig varm bølge, lidt a la svampe - virkede meget venligt, som var det et par aliens "we come in peace". :)
OEV var på det tidspunkt ikke vildt kraftige, men behagelige svampe-agtige, CEV resulterede i nogle mønstre og geometriske former der mindede om en mellemting mellem gamle Inca/Maya-mønstre og Star Trek agtige tegn - ganske pænt!
Efter at ha' nået plateuet, kom det til mig... Det var som en venlig påmindelse om noget jeg havde glemt for milliarder år siden - præcis! Milliarder, tilbage dengang hvor der kun var reptiler og insekter på planeten... Mine urinstinkter blev vakt, jeg blev et firben igen. Fik en dyb trang til at søge mine artsfæller, igen at mærke mudderet i skovbunden, barken på træerne og solens stråler imens jeg lå på den varme klippe. Jeg følte mig som et dyr i fangenskab, noget inde i mig sagde "Slip mig fri, jeg vil tilbage til naturen, tilbage hvor jeg hører til!"... Dog havde jeg stadig min virkelighedsfornemmelse af denne verden, men det var som om jeg for en stund blev forenet med en bevidsthed jeg havde engang for længe siden - måske mine første erindringer? Det skulle ikke undre mig om min første fysiske form var som reptil.
Det er svært at forklare hvad der helt præcist skete, men det var nok den mest givende oplevelse jeg har haft - der er i allerhøjeste grad nogle spirituelle kvaliteter ved AMT.
Især en del personlige aspekter blev også vendt og drejet, bearbejdet og arkiveret.

Hvis jeg skal trippe på AMT igen, bliver det absolut i nærheden af en skov, og ved en højere dosis... måske 45 mg.
Det var en venlig påmindelse om en tid der engang var, en virkelighed jeg engang var en del af - en påmindelse om at vi blot er primitive fysiske væsener, der komplicerer vores egen tilværelse og gør os selv til slaver af vores viden.

Bodyloadet var lidt irriterende, men ellers ikke så slemt.
Trippet mindede mig lidt om 2C-B i klarhed, men havde alligevel et stærkt tryptamin-præg... dog var det en meget stærk oplevelse, og jeg vil ikke anbefale folk der er uerfarne med (høje) LSD-doser at forsøge sig med det - men det kommer self. også an på hvad man har for motiv til det.

Jeg var forøvrigt alene fra T+4:00 til jeg faldt i søvn omkring T+8:30... det er et længerevarende psykedelika, lidt a la LSD, og da jeg vågnede igen ca. T+15:30 var jeg på vej ned af plateauet - så gør dig selv den tjeneste at time det ordentligt!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team