Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 06:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jul 2008 22:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Information:
dato:08.10.2001
dosis: LSD - KEX - AMF - TJALDEREN
styrke: ++++
setting: Fest

bruger rapport:
Hey there alle sammen.....

Ja - trippet startede egentlig den 5 - hvor jeg sad og varmede op i ambient woods til den 6 - hos rumbob - fik sniffet en streg amf - to Swubbere og en masse coke fordi Mikvæli havde føsda så enus og ham var der - bille var der osse - lidt hyggetrip - ganske sjovt - fik røget noget galar osse - mums mums der.....

Men den sjette.....

Stod op klokken 10 og tog hjem der - gik i bad - brændte en cd ved navn TECHNO-TRÆLS - som nok var alt for fed *gg* - tog så til Ambient Woods igen - for ligesom at varme lidt op - delte 4 streger amf med Rumbob og ventede så på at alle de kom så vi kunne komme afsted - folk begyndte at dukke op - Macax - Enuitten og R - R tog til noget firmahalløj og Macax tog hjem for at æde - Enuitten smuttede osse lige for at ordne noget - men ved en 20 tiden var de tilbage alle pånær R - så skred vi - hentede R som var pissehamrende stiv *gg* kørte til Århus og farede vild i et stykke tid - men fandt endelig hen til smølfen - hvor der var en masse mennesker - jeg har lige erfaret at vi røg en bang dernede - men det husker jeg ikke så klart - anskaffede mig ihvertfald 2 frimser hvor jeg guflede det ene af dem on location - vi kidnappede muffin og kørte til technom - kom derind - og knaldede ud på dansegulvet - og uanset hvad de siger - så kan de ikke danse - fordi den form for dans de dansede er noget man kun danser hvis der er så meget dope i omløb at det knaser når man går - og det var der ikke - hvilket jo måske er fedt nok - decos var fede især da syren begyndte at virke - fuck jeg fik knald på - det hele farede rundt og var levende og kontrollen over min krop blev alt for intens - har aldrig danset så perfekt før - det var sjout - men vi skred igen - kørte tilbage til hadsund eller sådan noget - SBK og alle de fede bragende ud af bilens anlæg og jeg blev mere og mere fucked i mit kranie - syren bed rigtig til og jeg guflede ca. ½ mærke mere - havnede sammen med hele krewet et eller andet sted til en eller anden fest - røg nogle fede - endte et andet sted - røg nogle flere - endte hos en total sød tøs som jeg gik på efterskole med - skal klart besøge hende igen - var ikke så sød ved hende da jeg var der - var alt for fucked i mir kranie - og damn - hvor fik jeg nedtur efter at jeg røg to kæmpe bonghoveder som var mixer efter følgende mål:

3 gram Standard
2 gram rigtig god pot
2 røde celis

OG DAMN DET SPARKER RØV PÅ SYRE.....

Endte så i en eller anden bad nedtur hvor jeg troede at jeg var ved at dø pågrund af PMA i knalderne - glemte det med at jeg ikke kunne dø fordi jeg var for sindsyg - men vi gik en lang tur - hvilket bare resulterede i at nedturen blev kollektiv - men den forsvandte da vi kom til ambient woods - men påvej hjemad kan jeg huske at jeg pludselig udbryder - SHIT MAND DER KOMMER ET BÆLTEKØRETØJ - viste sig at være en hvid varevogn - hæ hæ - syre ejer min røv fra nu af - og de der knalder kan bare skride - dem æder jeg ikke flere af - syren fortalte mig hvordan jeg kunne dø - og der var knalder indblandet - så FUCK DEM NOGET SÅ HÅRDT


P.L.U.R

ELVEN RAVER -

EGO


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team