Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 00:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jul 2008 22:15 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:Ax/Chill
dato:08.10.2001
dosis: 5 E, en smule amf og lsd + en masse hash
styrke: ++
setting: Fest

bruger rapport:
kl. er 15:03 og R og jeg rusher til toget, når det på minuttet, 24 min senere står vi i ambient woods, finder gutterne og planlægger aftenen, enuitten, R, E.R. og mig siiielv vil en tur til århus, de berygtede technoms folk holder fest, og nu skal vi sq se hvad de har gang i, der bliver varmet op med hash og øl, lidt over 20 glider vi i bilen og den første swubber (E) ryger ned, vi henter R der har været til firmafest og er møgstiv, kører derpå videre sydpå og finder langt om længe frem til smurfens residens, der sidder truckermuffin, oozeman et par stykker mere og selvfølgelig smurf, der bliver røget en tjubang, hygget lidt og så triller vi derudaf med truckermuffin på taget (?) efter endnu et par omveje finder vi lokalerne, og hører bassen på afstand, der er vel røget et par swubbere mere ned og godt ramt går vi ind...og damn, man skal jo være medlem så indemeldelsesblanket skal udfyldes, og det er sq svært med mega smæk på og den vildeste lyst til at danse, vi kommer ind og E.R. begynder at mærke til det syre han droppede tidligere. hyggeligt sted, fede decos, men folk røg alt for meget hash *GG* tror at chillouten havde magten over 80% af menneskerne, anyways..dansegulvet begyndte at ryge da vi hamrede afsted med 220 swubbermeter i timen, det var generelt fedt, ellers fik vi snakket med en masse cool mennesker, røget fed med flashback...og dem der sad ved indgangen, *LOL*...lige som vi sad der og snakkede med de to fyre der sad ved indgangen stikker der et hovede ind af døren, han er vel sidst i tyverne og siger "øhhh, er det her der er techno fest?" ...jeg kunne sq næsten ikke lade være med at grine, nå men han kom ind, og det samme gjorde hans 6-8 venner, dog havde de lige et par spørgsmål omkring den åbenlyse hashrygning, gad ikke høre på hvad der end kunne komme ud af sådan noget, jeg er så lam at diskutere med når jeg er ramt så jeg skred ind på dansegulvet igen, nogle fede og et par timer senere vender vi snuden hjemad, E.R. R og jeg indtager lsd, jeg fik bare en lille bid at af mærke R næsten et halvt og E.R. omkring et halvt, vi triller nordpå til et sted i nærheden af hadsund og ryger fede med en masse af gutterne, E.R. og R får et ride til ambient woods mens enuitten og jeg kører en kammerat hjem, ryger en fed ved fjorden..eller næsten, for vi tabte sq mixet...pis pis pisseramt, enuitten og jeg fortsætter til ambient woods hvor vi finder E.R. og R der ikke lge ved hvor de er på vej hen, vi kører til hadsundegnen igen, finder nogle rygere og smoker igennem, på vej derned føler jeg lidt til lsd-en nogle småhalluer men de forsvandt efter en times tid, nå men der blev jo røget igennem og vi kørte videre med en tøs på slæb, hun blev kørt hjem og vi crashede ved hende, eller enuitten gjorde og vi tre ander blev bundmystiske, man skal sq bare ikke ryge så meget hash sammen med syre, tror sq aldrig vi lærer det, anyways, det var noget badtrip over det for R, hvilket han ikke havde været i nærheden af før så det var ret slemt, E.R. kan man vel sagtens sige havde noieren på *GG*, men jeg vil ikke udtale mig på deres vegne, jeg havde det egentlig ok, lige til jeg røg et par alt for syge bonghoveder og, først grineren og derefter stor indelevelse i hvad R gik igennem, det var ret nederen, og vi fik langsomt kørt hinanden op i en spids, og vi blev ikke en skid klogere, nå men det holdt sq ikke, vi var allesammen ude af stand til at gøre noget fornuftigt, så vi vækkede enuitten, det beroligede mig en hel del, efter han fik slammet noget bong kørte vi hjemad, folk blev smidt af rundt omkring og jeg faldt vel i søvn ved en 14 tiden.

alt i alt en kanon tur til århus, fedt at møde jer!
men det rod der hen på formiddagen kunne jeg godt have undværet, og så alligevel, det er sku sådan nogle situationer man bliver klogere af, man lærer en masse om sig selv, og det er fanme fedt, om det så ikke alt sammen er positivt, så er det sq sådan nogle ekstreme situationer man får mest ud af.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team