Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 04:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jul 2008 22:14 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:Trip Master
dato:07.10.2001
dosis: Alt for meget;)
styrke: ++++
setting: Hos venner

bruger rapport:
Det her er en kort historie, om et rimeligt sygt ikke vildt psykedelisk "trip" jeg var på for et par fredage siden. Løjerne startede med at vi sad to drenge (incl. mig) og snakkede om hvem vi gerne ville kneppe, sådan rimeligt drengerøvsagtig-snak i ved. Imens skyllede vi plastic bajsere i kanalen og efter en six-pack, stoppede jeg drikkeriet for ikke at blive for stiv, da der var meget der skulle nås endnu;) Min kammi fandt sin bong frem og vi begyndte at ryge hovder med ren skunk. Det blev til en 5-6 styks hver, så begyndte jeg at hallucinere lidt, ikke helt overraskende for vi havde røget et helt gram Orange Haze. Jeg kom pludselig i tanke om at jeg havde et glas med kodein piller jeg havde nuppet, så vi snuppede 3*25 mg. hver og efter en lille tid var vi begge mega blæst, så startede vi drikkeriet igen og vi røg et helt gram skunk mere. Nuclear blastede, fik vi den sindsyge ide' at gå i byen og inde på diskotek in købte vi fire ecstasy piller, som også lige røg ned. Om det var ecstasy eller ren speed er lidt svært at sige, men vi fik ihvertfald keine halluer men masser af up-gearet stemning tilgængæld. Klokken tre om natten væltede vi hjemover og vi fandt en flaske poppers som vi sniffede det hele af. Vi fandt ud af at vi ville spille playstation, så vi sad og spillede til klokken seks om morgenen hvor min kammi fik det helt vildt skidt og knækkede sig i hele lejligheden. Jeg orkede ikke, at tørre op og tænkte ved mig selv: Hvad fanden laver jeg her?", så skred jeg og lod bræk være bræk...

Konklusion: Det var sjovt at prøve en så forholdsvis stærk kombo, men jeg mangler at fortælle om dagen efter, der var et rent helvede. Jeg havde de værste tømmermænd helt fra til halv fire om natten, jeg knækkede mig konstant og jeg var mega svimmel, det hele snurrede rundt og mit hoved smertede...Sjov tur, men jeg kunne godt havde undværet dagen efter!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team