Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 14:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 jun 2008 21:19 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:Halifax666
dato:04.09.2001
dosis: 2 kex (blå lyn?) + æther+ en voldelig mængde pot
styrke: +++
setting: Fest

bruger rapport:
I fredags skulle mig og nogle kammier til fest. De øvrige festdelatere er ikke særligt drug-mindede, men ikke detso mindre havde jeg indkøbt 5 ecstasy-piller. Min dealer sagde at det var blå lyn men jeg synes nu mere at logoet ligner en rose? Da vi ankom til festen poppede mig og en kammi en pille hver. Hved 21-tiden begyndte den at virke. Vi fløj ud i køkkenet og hugede en halv hver op i næsen. Hold kæft hvor gjorde det ondt. Vi fyrede den af til Aquagen i et stykke tid. Herefter bestemte vi os for at ryge noget pot. Min kammi havde en SKRALDEPOSE fyldt med dejligt pot med. Vi gik et stykke ned af en vej og lagde os under et vejskilt. Han begyndte at rulle en smadret joint (fordi vi på det tidspunkt var SÅ fucked). Da jeg kiggede over på min joint-rullende ven havde han pludselig fået dragehoved!!! Jeg kiggede op på træerne og de begyndte at danse frem og tilbage. Nå vi fik røget den fede og gik efter et stykke tid tilbage for at fyre den noget mere af. Jeg mødte en anden ven som gerne ville købe en halv kex. Jeg knækkede en over og tænkte: "Hvad helvede" og frådede derefter den anden halvdel Efter et stykke tid blev vi enige om at det var tid til noget æther. Vi gik udenfor og hældte et skvæt op på en klud. Vi sniffede indtil kluden var tør men jeg kunne ikke mærke noget (jeg var mega fucked i forvejen). Jeg reloadede kluden og tog et ordentligt hiv. Da jeg kiggede op blev min kammis ansigt opløst i en masse små partikler som bare svævede rundt i luften. Træerne så nu ud til at være lavet af røde, gule og blå pixels!!! Luften var ligesom gele og min motorik var ufatteligt smadret. Når vi prøvede at gå, lignede vi fuldstænig dem fra Fear & Loathing... En anden af mine venner kom ud (ham med den halve kex). Han tog et hiv fra kluden og gik direkte i gulvet, voldgriner!!! Han kom på benene igen og der var ikke sket noget. Vi gik igen indenfor, men blev snart smidt udenfor igen da vi efter sigende stank af æther. Vi havde ikke mere jointpapir, så nu blev chillummen taget frem. Mens vi røg en massse pot opdagede vi at vi overhovedet ikke blev stenede, kun højere og højere. Pludselig lagde vi mærke til at det kun var vores tal der gik i normalt tempo. Alt lyden inde fra festen (inkl. musikken) foregik i slow motion. Det var sgu syret. Efter et stykke tid fik vi lov at komme indenfor igen. i fyrede den for vildt af indtil omkring 3.30.tiden hvor jeg gik død på en sofa.

Alt i alt var det et kanon fedt trip. Ætheren var SÅ griner. Tror bare at det brænder hjernen af, så det var nok en engangsfornøjelse.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team