Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 23:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 jun 2008 21:17 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:Trip Master
dato:24.08.2001
dosis: Meget
styrke: +++
setting: Naturen

bruger rapport:
Denne trip rapport er lidt gammel og den bygger på min hukommelse (hehe, hvilken hukommelse?!)
Grunden til, at jeg først poster den nu, er at nu kan jeg perspektivere oplevelsen lidt. Det startede
med, at jeg pisse sur, tog på roskilde sammen med nogle gamle drinking pals. Jeg var pisse sur, fordi
vi ingen stoffer havde med, det eneste jeg var i besiddelse af, var en flaske vodka, 2g. fed og en fl.
poppers. Ingen piller eller noget. Første aften drak jeg næsten hele vodkaen for mig selv og røg de to
gram fuldstændig alene, jeg var naturligvis pisse lam og dagen efter havde jeg de værste hangovers.
Efter at klokken havde passeret et (formiddag) og jeg havde knækket mig en hel masse gange, kunne
jeg endelig gå ud efter noget fed. Da jeg stod og stenede ved et telt, kom der nogle solarie brune,
oversmarte, bodybuilder typer hen til mig. De havde heldigvis et stort lager af stoffer og de solgte
det endda billigt...meget billigt!
Velvidende at jeg kunne sælge videre til mine kammerater hjemme i camp'en, spyttede jeg 2000 kr. i
og fik tilgængæld: to gram coke, to frimærker, et helt glas med valium, seks 2-cb kapsler, fire
ecstasy piller og ti gram god 70 kroners. Jeg takkede for handlen og gik tilbage i lejeren, hvor jeg
hurtigt konsumerede nogle valium piller og røg et par fede med mine venner. Der gik lige præcis et
kvarter, så var jeg fuldstændig blæst. Jeg snakkede som den syge grønlænder og min hjerne
fungerede slet ikke. Jeg prøvede at rulle en joint, men det var helt umuligt. Det var helt klart
valiumen der gjorde sit store indtog, men jeg havde da ihvertfald også tygget 4-5 piller. Klokken
passerde to og vi fik et lille opbrud i lejeren og jeg smuttede ud for, at høre noget musik. Jeg havde
solgt en hel del valium piller til syg overpris og jeg havde også solgt fire 2-cb kapsler. Jeg stod ved
et telt og stenede noget rigtigt sygt musik, så besluttede jeg mig i min syge valium rus, at gnaske et
frimærke. Cirka en time efter slog den ind og jeg hallucinerede vildt over hvordan græssede
bevægede sig i syge mønstre. Jeg bør nok pointere, at valium virker dårligt sammen med LSD. Jeg
fik ikke nogle ordentlige visuals, men det var stadigvæk herre griner. Lidt over fire, havde jeg stadig
ikke rigtig hørt noget musik og jeg havde heller ikke taget mere, så jeg stenede tilbage til camp'en.
Her fik vi røget resten af de ti gram, på en grum bong, en eller anden stranger havde. Det tog vel
omkring en time og jeg begyndte, at synes at LSD trippet helt havde lagt sig og at alt bare var herre
stener. Jeg valgte at sniffe to streger hurtigt og en halv time efter, sniffede jeg to til. Nu var jeg helt
oppe på mærkerne og efter jeg havde drukket nogle dåse øller, var jeg simpelthen fit-for-fight. Jeg
gik hen til en eller anden uskyldig person og skubbede ham hårdt i brystkassen. Det viste sig, at være
en pisse dårlig ide', da han knaldede mig en i mellemgulvet, så jeg lå og krampede mig sammen på
jorden. Jeg fik dog stablet mig selv på benene og knaldet ham, en på siden af hovedet. Nu kom vi i
rigtig slåskamp, men heldigvis var der en af mine venner, der flåede mig væk fra ham, før vi
smadrede hinanden helt. Jeg havde mange agressioner tilbage i kroppen og lagde mig ind i mit telt
for at køle af. Her fandt jeg poppers flasken frem og sniffede hele lortet for mig selv. Efter en halv
time uden låg på, var det slut med mine poppers og jeg følte mig ret så omtåget. Jeg forstærkede
følelsen ved at guffe to valium piller. Nu tog fanden ved mig og jeg sniffede en hel masse coke og
det var nok, det dummeste lort. Jeg var retarderet og startede flere slåskampe, men kunne dog ikke
rigtig provokere folk til noget. Nogle af mine venner fik mig til, at slå mig ned i vores camp og vi fik
fem mand, puffet ca. syv g. skunk. Det sidste der skete, var at jeg fik at vide at klokken næsten var
syv, så gik jeg helt kold. Faktisk besvimede jeg, nok pga. alle kombinationerne. Hvor længe jeg var
væk ved jeg ikke, men da jeg vågnede, knækkede jeg mig et utal af gange. Jeg kom i tanke om, at
jeg intet rigtigt havde fået at spise og fik hentet mig noget mad. Det hjalp en smule og jeg lagde mig
ind i teltet for at sove. Klokken fire vågnede jeg og stjal en masse fråde fra en af mine venner. Der
var kun mig og en kammerat, der var vågne eller til stede i vores camp. Vi chillede lidt og røg noget
mere skunk. Det var dejligt afslappende, men omkring klokken halv seks, blev det for meget for mig.
Jeg slugte en 2-cb kapsel og kom på det syge trip. Det startede med, at jeg følte mig meget veltilpas
og særdeles frisk. Så begyndte halu’erne at komme og folk fik karikatur ansigter, mega griner. Jeg
var meget følsom og selv den mindste berøring, bredte sig, som varme til resten af kroppen. Det var
meget behageligt og jeg fik en fantastisk lykke følelse. Helt frem til klokken ti, var jeg bare i heaven,
på det tidspunkt, satte jeg mig tilbage i camp’en og stenede noget noget rap, der iøvrigt viste sig
som farvede objekter, der kom ud af højtaleren. Temmeligt syret. Det var også den sidste rigtig halu
fra 2-cb trippet. Jeg sørgede for, at spise en masse og gøre mig det rigtigt behageligt. Helt frem til
klokken halv tre, havde jeg ikke så meget som drukket en fadøl. Jeg følte mig helt normal og havde
det på ingen måde skidt. Jeg valgte at tage et frimærke og sad og stenede i camp’en, der forøvrigt
var blevet centrum for en lille åben fest. Der var fyldt med babes, men jeg var alt for spaced til at
score. Jeg prøvede i en halv time, at snakke til en bille jeg fandt og gik helt i stykker, da nogen kom
til, at træde på den. Jeg havde nogle meget klare haluer, omkring et svævende telt og nogle
mennesker, der fik dyre ansigter. Lige bizzart nok til mig, måske. Omkring klokken otte, var trippet
forsvundet, med en sidste superfed halu, hvor jeg lå ned og følte, at jorden opslugte mig. Det var slet
ikke ubehageligt og bagefter fik jeg lyst til, at tage endnu et frimærke. Dog vidste jeg igennem bitter
erfaring med hallucinogener, at der helst skal gå tid imellem hvert trip. Jeg stenede lidt rundt og røg
noget super godt hash, jeg fik fra en kammerat. Så spiste jeg halvanden e pille og dansede rundt de
næste fire timer, fuldstændig e-nergisk og absolut uden rytmesans. Omkring klokken to om natten,
spiste jeg et halvt gram hawaii svampe, men det er en helt anden seperat historie.

Druged out entertainment...Trip Master is out for 2001


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team