Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 08:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 jun 2008 21:15 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:Trip Master
dato:16.08.2001
dosis: ½ g. Coke og 5X Salvia
styrke: +++
setting: Fest

bruger rapport:
Denne her fredag, var jeg taget hjem til Casper for at varme op til en stor fest, vi skulle til om aften. Alle vores gamle klassekammerater ville være der, så vi glædede os rigtig meget. Festen blev holdt hos en fælles old school drinking homie, nemlig Anders. Vi skulle være i hans hus, for hans forældre var taget på week-end tur. Ovre hos Casper, spurgte han om vi skulle sniffe noget coke, han havde købt. Da jeg har hørt at coke skulle være det vilde party drug, sagde jeg selvfølgelig ja. Efter vi havde sniffe to solide streger hver, puttede casper zip posen i lommen og vi skred over til festen. På vejen der over, begyndte jeg at føle mig helt vild selvsikker og jeg følte en fantastisk energi i kroppen, samtidig blev jeg helt varm. Over til festen, fyrede ca. 60 mennesker den af, på alt fra alkohol og absinth, til ecstasy, coke og speed. Jeg gik ud på toilettet sammen med Casper, hvor vi lige tog en enkelt streg, for at få rigtig gang i sagerne. Så gik jeg ud på dansegulvet, hvor jeg fyrede den maksimalt af i næsten en hel time. Bagefter satte jeg mig over i en sofa og snakkede med en babe, jeg ikke rigtig kendte. Hun var mega stiv, så efter lidt tid, sad jeg og gnavede i hende. Vi gik op på Anders forældres værelse, for at kneppe, men der var allerede nogen, der havde fået samme ide'. Ude på toilettet overtalte jeg hende til, at give mig et blowjob. Det var en temmelig mærkelig fornemmelse, at en chick sutter dig af i næsten en halv time og at du simpelthen ikke kan komme. Bagefter havde hun det ret dårligt, men jeg var-set i bakspejlet-temmeligt ego centreret og sked bare fra hende. Da jeg kom af trapperne fra toilettet (der lå på første sal), så jeg Casper hoppe helt vildt rundt fra sofa til sofa, han var fuldstændig vild. Jeg gik hen til ham, og efter at han var faldet lidt ro, fortalte han mig, at han sniffede to store baner. Så gik vi ud på toilettet hvor vi sniffede resten, bagefter var jeg så mega meget op og køre. På det her tidspunkt, bør jeg nok indskyde at vi var ankommet kl. 8.30 eller noget i den stil. Anyway, omkring midnat var mit energi flip stadig temmeligt kraftigt, men jeg var faktisk lidt træt af at danse og ville heller tage noget psykedelisk. Casper var med på ide'en og det lykkedes os, at støve nogle folk op, der havde 0.25 g. Salvia ekstrakt (5X) som de ville sælge os. Vi slog til og puttede skidtet ind i mundhulen, så vandrede jeg ellers rundt og studerede mine stive venner, pludselig havde jeg mistet min tidssans totalt og tiden gik mega langsomt, samtidig følte jeg mig lidt sløret i hoved. Jeg blev ret svimmel og satte mig ned i en sofa, her tog jeg den ulækre Salvia klump ud af mundhulen, føj hvor det smagte! Så sad jeg og kiggede lidt på folk, det var mega griner, for alt gik pludselig i slow motion, også stemmerne. Det varede bare ikke så længe, så blev det aflæst af nogle temmeligt kraftige hallu'er. Rummet ændrede facon og alt blev pludselig, meget stort. Jeg følte mig ude af stand til at kommunikere. Da jeg prøvede at rejse mig op (for at få lidt vand i ansigtet) faldt jeg. Jeg rodede lidt rundt på gulvet, men fik omsider stablet mig selv på benene, nu havde jeg en rigtig slem kvalme. Jeg gik udenfor i haven for at knække mig, men kunne ikke. Så lagde jeg mig ned og kiggede op i stjerne himlen. Det var et utroligt smukt syn, men samtidig sugede det rigtig meget i maven og det var lidt ubehageligt, ligesom på mit første svampe trip, følte jeg, at jeg var ved at blive suget op i universet. Hvor lang tid jeg lå og kiggede er ikke til, at sige, men da jeg gik ind i huset, havde festen nået sit stener punkt. Jeg kiggede på et ur og konstaterede, at klokken var 2.15. Somsagt havde festen nået sit stener punkt, og bongerne var blevet fundet frem. Der var vel en 15 folk tilbage, der så ud som om de ikke rigtig kunne finde ud af at bestemme sig for, om de skulle gå eller blive. Jeg havde ikke rigtig lyst til at suge, så jeg appellerede til Casper om, at gå hjem. Han var imidlertidig ikke indstillet på at forlade festen, så jeg traskede hjemover alene. Min aften sluttede på en døgnåben McD, hvor jeg spiste en masse chicken mc nuggets og en stor bakke pom frites, alt i alt en god aften...Info: Jeg kunne først sove kl. 7.30 Lørdag morgen!!!

mvh. Trip Massa


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team