Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:44


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 jun 2008 21:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 feb 2001 02:01
Indlæg: 399
Information:
orginal poster:
dato:15.08.2001
dosis: MDMA, BZP, Amphetamine, AMT, Hash/skunk, salvia, codein, lattergas, poppers
styrke: ++++
setting: Naturen

bruger rapport:
Nu vil jeg forsøge at forklare lidt om den vilde tid på camp electric.

Torsdag ankom vi og slog nogle telte op. Vi røg lidt fede og stenede lidt. Der skete ikke andet den dag.

Fredag, stenede vi det meste af dagen, da vi havde planlagt at tage AMT om aftenen. Hen imod aftenen hoppede folk fra, og tilsidst besluttede vi at vente med AMT'en. Jeg blev naturligvis meget skuffet, men kom hurtigt over det :) Jeg tog 250 mg BZP for at trøste mig ;) Efter 1½ time kunne jeg mærke det og tog lige 250 mg til samt lidt amphetamin. Jeg blev af en FOAF(friend of a friend) tilbudt tre kapsler MDMA. De så ud til at indeholde latterligt lidt pulver. Jeg fik at vide at det var 125 mg, hvilket jeg ikke helt troede på, da man aldrig kan regne med "street-rygter" om stoffer. Ved ti tiden tog jeg en kapsel. Jeg gik ned til rykke scenen med Loonie, Cyberhippie og nogle andre. Vi dansede lidt og stenede rundt. Efter 1½ time havde jeg kun meget mild effekt, så jeg tog en til. Efter fem minutter var det som om alle stofferne slog til mig på en gang. Min kæbe var ved at ryge af led og jeg var SYGELIGT euphorisk. Jeg kunne slet ikke se normal ud om jeg så fik penge for det. Jeg var så super stimuleret og ULTRA kærlig at det ikke var til at tro. Efter endnu en halv time slog den sidst kapsel MDMA... Jeg var en gående orgasme. Vi stod nogle stykker og trykkede den maks af på en udendørs scene, hvilket var maks fedt! Jeg tog et skud poppers i ny og næ, hvilket gav intet mindre end en total krops orgasme af proportioner jeg aldrig før har prøvet. Dette fortsatte til klokken otte om morgenen, hvor vi tog hjem til lejren og forsøgte at sove(hvilket naturligvis ikke kunne lade sig gøre). Jeg tog en 5-HT pille for at hjælpe på E toxiciteten. Vi stenede rundt i lejeren hele morgenen og røg lidt hash/skunk. Hele den efterfølgende solskinsprægede dag gik også med dette. Alt i alt var det en dejlig dag, men jeg kunne slet ikke overskue at skulle trippe endnu engang om aftenen.



Ikke desto mindre blev klokken pludseligt seks og vi tog AMT. Jeg tog 42 mg. Efter 1½ time kom de første effekter. Jeg fik ganske hurtigt hallu'er og stenede rundt i lejren. Efter to timer gik jeg ned til udendørs scenen med loonie og trampede noget. Pludseligt blev alt lidt overvældende, så jeg tog tilbage til lejren. Jeg lagde mig ind i et telt med cyberhippie, hvor vi besluttede at få en psykose(det gjorde vi RENT faktisk). Vi lå bare og kiggede hinanden i øjnene og lod halluerne tage over. Jeg blev helt fra den, men det var på en meget lækker måde. Jeg fik et skud lattergas på et tidspunkt hvilket kun gjorde det bedre :) Da vi gik ud af teltet regende jeg med at vi havde ligget der i en halv time, men til min forbavselse var der gået SEKS timer. Vi gik ned og hørte lidt musik og røg noget fed. Kort efter gik vi tilbage til lejren og satte os ind i et telt og LAMMEDE os 100% som vi altid gør på et AMT comedown. Det er faktisk ligeså fornøjeligt som resten af AMT trippet. Vi røg masser af fed, tog sygelige mængder poppers etc. Pludseligt dukkede dopestar op med en venninde. De havde begge fyldt sig RET godt med gode sager og var friske på en gang lam-fightning. Vi tog alle de nævnte ting og røg lidt salvia, hvilket gjorde det hele MEGET mystisk. Vi begyndte også at hyperventilere og rejse os op med en poppersflaske under næsen. Man kollapsede med det samme, så vi greb hinanden. Dette var helt ubeskriveligt voldsomt. Meget "eventyrligt" må man nok sige" hehe. Det var så syrealistisk at sidde i det telt. Det var præcist som et picasso maleri ser ud... Meget underligt!!

Lam fightningen fortsatte godt op af formiddagen, hvorefter vi begyndte at pakke telte sammen og tage hjem ad.

Alt i alt var det for fedt! Jeg har altid set ned på MDMA, men har ændret mit syn på det meget nu! Hvis man tager det i korrekte doser er det RET fedt ;)

NOK FOR NU!

MVH

Bandil


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2008 13:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jun 2008 19:12
Indlæg: 463
Geografisk sted: Bornholm
Det er jo det rene fear and loeathing in las vegas :D
Lyder grineren, men tror sgu aldrig jeg ville blande så mange stoffer på en gang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2008 19:24 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
Jeg er fuldstændig sikker på, at manden idag ligger og raller i en rendesten!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2008 15:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 feb 2008 21:33
Indlæg: 239
I besluttede jer for at få en psykose?

Hvordan foregår dette?

Mvh,
Gargarin


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 okt 2010 20:03 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 okt 2010 16:38
Indlæg: 24
Geografisk sted: Kbh
Det var fandme noget af en tur. Nice rapport.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2010 17:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 nov 2006 19:21
Indlæg: 8
Vild tur/rapport. Af ren nysgerrighed: Kender ikke Camp Electric, men googlede det lige og så kom dette link op til en kristen festival i Nashville, http://www.campelectric.com/home - har det noget med det at gøre? Kollektiv kristustilbedelse og narkoorgie kan måske godt hænge sammen med lidt god vilje :-D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team