Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 00:52


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 jun 2008 21:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 feb 2001 02:01
Indlæg: 399
Information:
dato:30.07.2001
dosis: 42 mg AMT + codein + poppers + lattergas + sygelige mængder hash og s
styrke: ++++
setting: Naturen

bruger rapport:
Puha! Nu skal jeg forsøge at forklare det uforklarlige. Sidste lørdag tog Dopestar, Loonie og mig selv hjem til Cyberhippie i Farum. Vejret var ok, selvom det dryppede lidt i ny og næ. Jeg havde længe ladt psykisk op til en ordenlig gang trip. Vi kom op i lejligheden og hørte lidt stille og rolig musik, mens vi snakkede lidt inden vi skulle til det. ca klokken seks om aftenen doserede vi AMT'en. Cyberhippie og jeg(havde begge taget AMT flere gange før) tog 42 mg. Loonie og Dopestar tog begge 35 mg.

--= Rejsen begynder =--

Vi begyndte med det samme at ryge lidt hash og lave nogle killer joints med crazy haze skunk og masser af sort hash i. Efter en halv time var vi alle blevet ganske stimuleret og gik lidt rastløst rundt. En time efter var der helt sikkert en tryptamin følelse i kroppen. Vi strakte os og gabte som vanvittige. Efter 1½ timer kom de første halluer frem. To timer inde i trippet var jeg/vi godt stegt og følte at "det var så vildt som det kunne blive" hehe - MEN DET VAR DET (GUDSKELOV) IKKE! Efter tre små timer besluttede vi os for noget poppers, hvilket gav trippet et spark i den rigtige retning. Det var SÅ ekstatisk at tage poppers. Det er helt uden sammenligning den vildeste krops orgasme man får. Efter lidt over tre timer, kom Cyberhippies room-mate hjem med sin kæreste for at se film. Vi besluttede os for at gå en tur. Det virkede lidt ærgeligt at forlade lejligheden, men vi havde intet valg. Da vi kom udenfor var der ingen tvivl om at det var det bedste vi længe havde gjort. Luften duftede helt vildt godt og naturen var smuk at kigge på. Vi gik lidt rundt i lejlighedskomplekset. Det var ret syret at se på, da det er bygget som en lille by, med parker og rosenhaver osv. Vi gik op til en skateboard bane i nærheden og lagde os i et hul til rulleskøjtefolket. Vi lå dernede og så på stjerner og røg masser af fed. Hver gang poppersen kom på banen fik man den STØRSTE kosmiske orgasme. Man blev en del af gud og kosmos. Det kan slet ikke tilnærmelsesvist forklares, så det giver ordenlig kredit til oplevelsen. Efter lidt tid ville Loonie gerne ud og opleve lidt. Vi gik lidt videre og fandt en stor legeplads. Det var supervildt at rende rundt på en legeplads. Der var alle mulige ving man kunne hoppe rundt og lege med. Bla et træ som vi brugte lang tid på at klatre i. Efter at have brugt en ukendt mængde tid her, gik vi tilbage til skateboard rampen. De børn der tidligere havde været der, var nu gået hjem. Der var bælg mørkt nu. Cyberhippie fik den geniale ide at tænde for noget gult lys, der lyste pladsen op. Det var DET mest trippede jeg muligvis nogensinde har oplevet. Lysene varmede langsomt op og badede det hele i sin smukke kærlige altomfattende elektromagnetiske stråling. Halluerne var på dette tidspunkt så intense, at jeg ikke engang vil forsøge at beskrive dem. Efter at have trippet her i lang tid tog vi ned til en smuk sø(i virkeligheden er det et mudderhul med lidt vand i hehe). Vi lavede interferens med bølger, ved at kaste sten i. Dette var meget smukt at observere. Efter dette tog vi tilbage til lejligheden, da hans room-mate var taget over til kæresten. Vi begyndte at høre alt for fed musik(rimeligt roligt, men med et hvis rytme i). Vi legede med vand, vaskede os i vand og røg SYGELIGT mange joints. Vi tog endda til tider et stort skud lattergas, umiddelbart efterfulgt af to gode sug poppers. Denne oplevelse kan ikke forklares. Det var så intenst at det kun kan være en ++++ på Shulginskalaen. Efter ni timers trip tog vi alle ca 150 mg kodein. Efter en halv time fik man VERDENS bedste kropsfornemmelse. Kombinationen af AMT følelsen ovenpå en god opiateffekt og toppet af med så meget hash at det kunne så en hest ihjel, var "beyond all description". Vi lå og røg os helt fra sans og samling de sidste timer. Hvis ikke det havde været for den AMT vi havde taget, var vi gået kold 30 gange, med alle de ting vi havde fyldt os med.



Ikke engang kæderygning af hash/skunk kombineret med codein kunne slå trippet ned. Det havde så fast i en, at der slet ikke var noget at gøre. Det var fedt på en bizzar måde at komme ned, da vi var så yppert fucked hele bundet at det var helt ynkeligt.



Klokken 9 om morgenen(15 timer efter indtagelse), tog Loonie, Dopestar og jeg hjem i tog sammen og reflekterede over oplevelsen. Jeg var godt mættet med tripindtryk for denne gang og havde det RET godt med at vende tilbage til den virkelige verden igen!

--= Postscript =--

Det var det vilde TRIP og den VILDE ekstasefølelse. Det kan ikke beskrives hvor heftigt det var. Jeg føler endda at jeg har fået noget med tilbage til den virkelige verden: Jeg kan se på verdenen med nye øjne, som var det en fremmet fantasiverden. Denne følelse kan let fremprovokeres til dagligt og fjernes med et reality check igen!

Jeg glæder mig meget til at læse de andres triprapport og høre dem "beskrive" trippet!

Stay cool!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team