Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 17:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 jun 2008 21:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 feb 2001 02:01
Indlæg: 399
Information:
dato:18.06.2001
dosis: 46 mg dl-AMT + mega meget indisk hash og poppers
styrke: ++++
setting: Hos venner

bruger rapport:
Hello!



Da eksaminerne var overstået, var det tid til et tredie AMT trip. Jeg havde glædet mig meget i flere uger til denne dag. Jeg tog hjem til en af mine kammerater med varerne ved fem tiden. Vi spiste lidt let og god mad sammen. Derefter indtog vi hhv. 46 mg, 40 mg, 40 mg, 32 mg. Dette blev gjort ca 19.30. Den sidste der tog 32 mg var 1. gangs AMT bruger. Da trippet begyndte at melde sig gik vi hjem til en af gutterne der var alene hjemme i et hus. Vi røg en ordenlig fed og satte os og hørte lidt musik. Vi blev alle totalt tågede og stenede helt uhæmmet. Efter knap 1½ time(fra vi havde taget stoffet) fik jeg det VILDE E smil på. Det var ikke til at slå ned. Da der var gået to timer, var vi kvikket lidt op og hørte lidt hårdere musik. Vi begyndte at hoppe lidt rundt til musikken, men det fængede ikke på helt samme måde som ved første trip. Jeg lagde mig ud på en madras, da trippet til tider, blev lige lovligt intenst. Efter tre timer rykkede vi rimeligt vildt. Haluerne var også blevet vilde på dette tidspunkt. Jeg kunne stå og kigge på mine kammerater, mens vi alle rykkede og så blev de forvandlet til mig. De lignede mig på en prik og bevægede sig 100% efter hvordan jeg selv bevægede mig. Det var lidt scary, da det føltes som om jeg blev til alle tre personer, der bare var duplikeret. Jeg vendte ryggen til og rykkede mens jeg kiggede på væggen, som også så ganske besyndelig ud. Enkelte gange, når jeg kiggede tilbage på mine kammerater, blev de til 2-D figurer, der var hyldet ind i røde og grønne neon vibrerende streger(rundt om periferien). De begyndte derefter at spinne ind i sig selv. Det var helt umuligt at forklare, så man kan danne et billede af det. Det blev alt for intenst da dette skete. Jeg lagde mig ud på madressen igen og talte stille og roligt med en god ven. Det var meget behageligt. Efter seks timer var vi blevet lidt stenet hele bundet(total modsætning til sidst), men det kan hænge sammen med at vi røg meeeget fed. Så fik vi den geniale ide at blænde os selv med en 60 W lampe og tage et ordenligt skud poppers samtidigt. Derefter satte vi os ud i et helt mørkt lokale og trippede nosserne af. Det var så vilde haluer man fik. På trods af 100 % mørke, var hele lokalet lyst HELT op som et eller andet magisk tempel. Der var farver og mønstre over alt. Det lignede verdens største hangar med syre farver i(værelset var knap 1 m2 i virkeligheden). Vi brugte ret lang tid på at blænde os og kigge på ting. Det var garanteret ikke sundt, men var totalt fedt! Det kan absolut anbefales under trip. Det og en gang poppers, sætter meget gang i fantasiværket. Det næste stykke tid brugte vi på badeværelset, hvor vi legede med et badekar godt fyldt med vand. Det var rimeligt vildt ud.



Vi røg gennem hele trippet jævnligt joints, hvilket gjorde det rimeligt cool!



Det næste stykke tid brugte jeg på et badeværlse med en af gutterne, hvor vi lå på gulvet. Man kunne kigge på en hvilken son helst væg og så blev den gulvet. Det føltes som om man var bundet til loftet og så ned. Vi limede ne tube tandpaste og lidt andre ting fast til væggen, så det så ud som om de "lå" på væggen. Det var totalt sygt at se på!



Efter ca 12 timer, lagde vi os på et værelse og hørte stenermusik og havde de mest fucked samtaler. Næsten alt hvad vi talte om omhandlede gylle, afføring, urin eller bræk. Jeg er efterfølgende glad for at der ikke var kvinder til stede, da jeg garaneteret ikke havde talt med dem bagefter. Resten af tiden brugte vi på at stene rundt og ryge lidt joints.



Det var stadigt noget lort at komme ned fra trippet. Selv ikke joints kunne slå en nok ned. Vi vil forsøge at ryge bon eller noget endnu vildere næste gang...



Det var alt for denne gang!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team