Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 08:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 jun 2008 21:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 04 feb 2001 02:01
Indlæg: 1284
Geografisk sted: Denmark
Information:
dato:24.05.2001
dosis: Forskelligt!
styrke: +++
setting: Fest

bruger rapport:
Jah! Så kom sidste skoledag endelig, og det skulle jo som sædvanelig fejres med manér, så her er en lille rapport fra min festdag!

Vi startede med den obligatoriske morgenpils, efterfulgt af vandsprøjt på de små unger, knapt så meget smæk på, men alligevel meget grineren!
Efter alt pjattet på skolen smuttede vi ned i sådan en park vi har i vores by og der begyndte det sjove! Vi sad og chillede med nogle pils og røg en jay og det var fedt, rigtig fed stemning! Det blev til en hel del smoke og beers, så vi var godt baskede da vi smuttede på MacD for at få noget grub! Jeg smuttede hjem for at chille et par timer inden det gik løs igen! Senere mødtes vi hos en fra min klasse hvor vi skulle grille, der fik jeg så nogle flere pils, og blev temmelig hurtigt stiv! Jeg nappede lige noget ephedra og det var fandme det bedste man kunne gøre! Jeg havde den FEDESTE følelse i hele kroppen, mega dejlig følelse af spænding (dunno why) i maven, og chills over det hele, totalt følsom, alt for fedt! Vi smuttede så i byen, hvor vi fik for vildt meget at drikke, det var fandme fedt (hvor er mine penge :)) Jeg sidder nu her, nogenlunde på sammen tidspunkt hvor vi tog i byen for 24 timer siden! Totalt smadret! Nok pga. at jeg havde den dårligste søvn i nat, søvn er ikke engang ordet! Jeg havde kramper i alle tænkelige muskler, og jeg faldt på vej til taxaen pga. jeg var så fucking stiv sammen med en kammerat jeg ikke havde snakket med i flere måneder! Nu siddder jeg bare og har ondt i foden, lægmusklerne (stadig lidt kramper, dunno why) og er totalt smadret! Vi cs!

Me, Out!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team