Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2024 01:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 jun 2008 21:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 feb 2001 02:01
Indlæg: 399
Information:
dato:05.05.2001
dosis: 42 mg dl-AMT og hash
styrke: +++
setting: Fest

bruger rapport:
Da jeg har eksamen det næste stykke tid, var dette sidste mulighed for at gå amok i lang tid. Jeg startede hos en af mine kammerater klokken 19.30, med at tage 42 mg AMT. Min trippartner tog 32 mg, da han ikke er helt så stor som mig(vægt). Vi begyndte straks at ryge nogle fede, hvilket gjorde det lettere at komme op. Det var meget mere behageligt end mit sidste AMT trip. Efter en time begyndte jeg at bliver spændt i kroppen. Efter 1½ time begyndte CREAMY at lyde godt(jeg rykkede faktisk til creamy... kunne ikk lade være :) ), så der må jeg have været blæst. Efter 2-2½ time kom de første lettere haluer. Jeg sad på en blå sofa hos min kammerat. Der begyndte at vokse heftige mønstre frem på hynderne. Jeg var stadigt rimeligt normal psykisk. Jeg kunne sagtens tale med normale folk etc. Efter tre timer(fra vi havde taget det), to vi med toget til møbelmessefest i pakhus 11. Vi havde fået nogle vip biletter af min kammerat. Vi tog afsted seks mennesker. Der var det mest syrede lyd nogensinde udenforan. Inden for var der de mest psykedeliske farver oa. Det var lige før at man skulle tro at det var meningen at folk skulle trippe. Det var rimeligt underligt at være blandt så mange fremmede. Jeg kunne ikke kende folk fra hinanden da jeg havde de SYGESTE haluer på dette tidspunkt. Alle ansigter morphede rundt og gulvene havde blomster voksende op fra sig. Det vildeste var at se på grafitti. Man kunne ikke se om det virkeligt var der, eller om det bare var en halu. Det var alt for vildt. Jeg forsøgte i ca 10 minutter at finde ud af om der virkeligt VAR noget på væggen. Jeg må have set alt for vild ud hehe! Nåh, men ved et tiden, tog vi til privatfest(de var løbet tør for øl...). Det var rimeligt stenet og jeg sad bare og kigge på haluer. Jeg tog en taxa hjem til to piger med ham min trip kammerat. Jeg tror trippet peakede her. Det var den vildeste lejlighed at se på. Der var gule-grønne farver der væltede frem overalt under gulvet og fra væggene. Min kammerat lagde sig og stenede med en pige og jeg blev nødt til at gå hjem. Det blev jeg ret sur over, da jeg skulle gå 4 km hjem med det SYGE trip på gennem byen. Jeg kunne knap nok finde hoveddøren på det tidspunkt hehe. Det var ganske underholdende alligevel. Det er slet ikke ubehageligt at være alene og bare stene rundt på AMT. Jge var helt rolig i hovedet og gik bare med en euforisk følelse og nød de voldsome haluer i byen. Jeg satte mig over i en park på vejen og kiggede på træer. Bark er alt for sjovt at kigge på når man tripper! Jeg var hjemme ved tre tiden! Kæresten sov, så jeg satte mig ned i vores kælder og legede med computer. Jeg satte musik i høretelefonerne og begyndte at chatte med min trip buddy nummer et(cyberhippie...). Det var alt for sjovt. Der er store hvide vægge nede i kælderen og et mørkt tæppe med lidt hvidt "guf" på. Det så ud som om jeg sank ned i det og der voksende blomster op ad mig. Klokken fem besluttede jeg at forsøge at sove. Jeg havde ingen joints at komme ned på, så det var meget dårlig søvn. Jeg stod op klokken tolv og frådede nogle hovedpinepiller(man for ondt i kasketten af at spænde sine kæbemuskler i ti timer itræk :) ). Nu sidder jeg så og skriver triprapport mens jeg stadigt husker det.



Alt i alt var det et interessant trip, men SLET ikke på højde med det sidste. Det var nok mest på grund af setting, da alle folk var stive etc... Haluerne var dog dobbelt så vilde. Jeg tror det er fordi jeg tog de 2 mg mere og røg en del snade!



Over and out!



good luck

Bandil


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team