Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 16:43


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Weird!
Indlæg: 30 jun 2008 21:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 04 feb 2001 02:01
Indlæg: 1284
Geografisk sted: Denmark
Information:
dato:10.04.2001
dosis: Meget øl!, 3-4 g Ephedra Ekstrat og noget hash!
styrke: +++
setting: Fest

bruger rapport:
Dette var så min tredje gang på Ephedra ekstrat, de to andre gange har været rene energi trips, hvor jeg bare har danset hele natten lang - men denne gang var anderledes!

Vi startede klokken 20 hjemme hos A, som havde huset for sig selv hele ugen! Vi knappede nogle pils op og begyndte at drikke som så mange gange før! Jeg havde netop fået 30g ephedra hjem, og det skulle jo indtages før eller senere - så what the fuck tænkte vi! Det skulle ellers kun havde været druk! Vi startede med en meget lille sjat, ca. 1 gram til hver! Da vi havde siddet i godt en time blev vi lidt skuffede - ingen reaktion! Der var nu kommet gæster, men det eneste vi kunne mærke var de 3 øl vi havde fået drukket og så en meget lille følelse af energi! Vi (mig og A & M) besluttede os for at ville have lidt mere gang i den, så vi hentede posen, og gik os en tur! Vi indtog så en ukendt mængde hver og gik tilbage til festen! Nu kunne jeg mærke det, jeg fik MASSERE af energi, og chills i hovedbunden! WEIRD - Nå, men de to andre følte heller ikke noget (de tabte det meste da de skulle æde det udenfor), så de tog lidt mere! Nu havde vi allesammen massere af energi, og vi drak mere og mere uden egentlig at føle os stive. Sådan blev vi ved til ved en 12 tiden hvor vi gik mod byen, vi røg lidt hashies på vejen, og det var for fedt! For det hele begyndte at gå meget meget hurtigt samtidig med at man grinte af alt, og man så dobelt Da vi nåede ned på diskoet drak vi nogle tequilaer, og "trippede" videre - Vi var alle 3 (vi var de eneste der gad at tage ephedra, det andre syntes det var klamt) blæste, stive og skæve og det var totalt fedt! Klokken 3:30 vendte vi snuden mod Shell og nogle af Moms Low Fat Pommes. Dem gik vi så og fråede på vejen hjem mens vi væltede rundt i en rus der sagde spar fem til det meste!

Well, konklusion - Hash og ephedra er for vildt sammen, og når man blander det med alkohol - så bliver alt meget underligt!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team