Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 19:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 jun 2008 20:58 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:Apoteket
dato:12.03.2001
dosis: 1 gram Cubensis + 0.5 ecstasypiller
styrke: ++
setting: Hjem


bruger rapport:
Dato : Onsdag 7. mars 2001.
Stoff : Hippyflipping: 1 gram Cubensis og 1/2 Ecstasypille.
Level : [ 2 ] - Var så sinnsykt lykkelig og alt var digg.
Setting : Gjorde noe helt annet enn å gå på skolen.
Varighet : 3.5 timer.


09:45 Jeg tok 1 Gram Psilocybe Cubensis & 1/2 Ecstasypille. Dette heter Hippyflipping, og skulle visst være ganske intenst og forsterke hverandres virkninger ifølge the Shroomery. Det er nå gått ett kvarter og nå tror jeg det begynner å skje noe her. Det kribler litt i kroppen og musikken ble veldig behagelig. Har mekka en playlist på 4 timer her nå med masse bra trance & ambient. Fy faan å jeg sleit med å få ned den soppen altså, hadde ikke stavmikser så jeg måtte spise den manuelt og svelge ned med ananas juice.

10:30: You have sent a message: Nå har jeg gjordt det Stoneman: Jeg tok 1 Gram Cubensis + En halv ecstasyplle! Dette er så morro at jeg ikke klarer å la være å glise enda jeg er aleine. Det føles som om jeg har 4 piller innabords og alt jeg ser på vrenger seg og bølger. Det virker som om det er E'en som forsterkes, og ikke soppen så mye. Det er helt rått.. Dette skal vi prøve på skorden en gang asså! Nå er jeg "der".. Der hvor hallusinasjonene vrenger og syder ut enorme mønstre så store at det ikke kan tenkes. LSA + E på Torsdag kanskje?

10:32 Det ser ut som om hele rummet flimrer i 25 Hz. faktisk. Det er slitsomt å skrive. Det er helt merkelig å skrive - det føles ikke som om det er jeg som skriver, men at jeg er styrt av noe. Hele verden bestod av bomull da jeg lå i senga og hørte på ett eller annet. Alt i musikken er gjentakende og tiden er urelevant nå.

10:45 Nå er jeg OUT THERE!! Hallusinasjonene er så store og komplexe at de ikke kan tenkes. Jeg vet det nå at man i edru tilstand ikke kan forstå hvor vakkert det er her ute. Det kan hverken tenkes eller beskrives hvis man ikke er på sopp selv. Ikke en gang om du har prøvd sopp før kan det beskrives. Alt her ute er så enormt stort. Å være det ute blandt millioner av tråder, kokonger som sprekker og merkelige lyder er bare så digg. Jeg føler meg så hjemme der. Akkurat som om dette stedet - den 5. dimensjon er hjemmet mitt. Alt er så organisk og naturlig der ute. Det er bare sinnsykt digg. Nå har jeg hørt på en sang som var meget slitsom - beina mine har sitti fast og jeg har blitt skyvet frem og tilbake i senga. Men nå er det bra. Tiden sitter fast nå og er 11.01. Ecstasy + Sopp gjør det lettere å skrive og e-føelsen forsterkes noe sinnsykt. Da man ligger helt stille og slapper av tar soppen over og sender deg ut i den 5. dimensjon. Vegga renner bortover inne her nå og gardinene oppløses og flyter nedover.

11:30 Har en helt vannvittig føelse i kroppen og musikken føles helt organisk og merkelig. Akkurat som om den om kranser og går inn meg. Legger meg nedpå og hører på musikk..

12:10 Jean Michell Jarre - Oxygene er helt sinnsykt å høre på: * På en av sangene var jeg inni ett stort rum med en del strenger og merkelige ting. Det var kultog jeg følte meg hjemme der inne. Problemet var bare at det ble så fort slutt. * I en annen sang var jeg i himmelen og alt var bare helt sinnsykt deilig. Så deilig som det går ann. * I en tredje sang var det partier med forskjellige instrumenter og de lagde noen merkelige hallusinasjoner av noen dyr, men da instrumentene forsvant døde dyrene etterhvert og ble oppløst. Jeg måtte bare godta tanken om at alt på denne planeten fødes og dør - en hard tanke for meg å takle der og da.... * Fanken - det ser ut som om hele tastaturet er tilsølt med kattehår på 3 cm. pr. stk også går det en del blå streker rundt i det også. Armene mine ser ut som om de tilhører en apekatt! Jeg var ute en tur nå, og alt var så lyst at jeg bare så hvitt og konturene av noe jeg tror var en rød bil. Det bølget og svaiet som bare fanken.

12:22 Lurer på om jeg begynner å lande litt her nå faktisk.. Klarer å tenke litt mer rasjonellt igjen og Stoneman skal stikke nedom en tur. Har hørt på Jarre, og det er bare helt sinnsykt trippemusikk.. Sinnsykt deilig føelse i kroppen nå!!!! Åååå - dette er så JÆVELIG bra!! Hører fortsatt på Jarre - Oxygene, og dette er faktisk det beste albumet som noensinne er gitt ut.. Det har gitt meg en helt sinnsyk opplevelse nå i dag på sopp!! Dette er bare så sinnsykt!! Jeg klarer nesten ikke å lese hva jeg har skrivi, og føler som om jeg sitter inni en glassboble fyllt av musikk som kan sprekke når som helst.. Er nok ikke nede igjen jeg nei...


Rapport etterpå:
* Jeg spiste en banan midt i trippen, og da var det nesten så jeg ikke torde å spise den. Da jeg skrelte den så det ut som ett Egg i Alien filmene som klekket ut.
* Da jeg så på plakaten av elva i rummet var det hundrevis av ansikter inni der, og det hele levde og svaiet. Nå kl. 1300 er den plakaten noe sinnsyk 3-dimensjonal.
* Stoneman var her 12:30 og han så ut som han var grønn i ansiktet og røde og grønne tråder gikk rundt i han. Vi snakket om at vi skulle på skolen i kveld en tur og sette på SETI på en del maskiner og kjøre igang bluelight-maskineriet i kjelleren, men jeg skjønte ikke helt hva han mente med i kveld og jeg visste heller ikke hvilken dag det var i dag. Men alikevel det var skikkelig digg å snakke med han alikevel, enda han var edru.
* Da jeg slappet av og så på skjermen her begynnte teksten å svaie til musikken, og den lagde smiley-faces og teksten PEACE i store diffuse bokstaver over hele skjermen. Brå endringer i musikken fikk tenksten til å trekke seg sammen og slikt.
* Jeg hørte ikke så mye kneppelyder og merkelige hørselhallusinasjoner i dag, men det var vel litt lite sopp. Men alikevel det var slik at ting sprakk og revnet og råtnet bort i dag også. Organiske opplevelser på sopp. På hardere doser hører man sine egne hallusinasjoner råtne vekk og man hører dem bevege seg.
* Jeg hørte på Jarre - Odyssey thorugh O2, den CD'en var ganske bra den og. Litt slitsomt da jeg ble mørbanket i kroppen av bassen. Den var som om noen slo i kroppen min med noen klubber. Hele albumet var en rekke hallusinasjoner som opphørte da det var slutt,og da var det bare ett svart hull igjen som alt ble sugd inn i. Musikken lagde altså en virkelighet som legve og grodde av instrumentene og lydene i musikken.
* Jeg ble fortalt at den virkeligetstilstanden vi vanligvis befinner oss er Helvetet! Det går ann å slippe unna helvetet for en stund ved å ta Sopp eller andre narkotiske stoffer.. Vår egentlige oppgave her er å endre helvetet til ett bedre sted hvor vi kan leve uten kriger og elendighet.

Konklusjon:
JÆVELIG BRA!!! Ecstasypillene ble forsterket 5 ganger, men desverre ble ikke soppen så veldig mye sterkere.. Jeg ble ikke sendt ut av virkeligheten slik jeg håpet på, og følte ikke at jeg var skikkelig på tripp... Terningkast 4.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team