Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 02:32


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Trip to Mars
Indlæg: 30 jun 2008 21:00 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:Apoteket
dato:21.03.2001
dosis: 0.7 g. Panaoelus Cyanescens + 1 Ecstasypille
styrke: ++++
setting: Hos venner

bruger rapport:
Dato : Fredag 16. mars 2001
Stoff : Panaoelus Cyanescens [0.7 g.] + Ecstasy [1 pille]
Score : [ 4 ] - Helt vanvittige halliser og oppløst virkelighet.
Setting : Jeg og Stoneman var inne hos Stoneman.
Varighet : 6 timer..

Jeg og Stoneman hadde kvelden før bestemt oss for å ta en skikkelig tur på Sopp og E kvelden før. Da klokka var 10.05 tok vi en Ecstasypille hver og mixet sammen soppen (1 pose Cyanescens hver) oppe på hybelen til Stoneman. Vi mixet i druejuice og det var ett reint helvete å drekke opp. Jeg drakk opp Soppen min kl. 10.20 og Stoneman tok sin litt senere. Stoneman ba meg fixe en skikkelig playlist på PC'n etter ca. 10 minutter, men da jeg dreiv med PC'n fikk jeg større og større konse-problemer, så Stoneman (som hadde tatt soppen 5-10 minutter senere) måtte ta over jobben med å lage playlisten. Han også begynnte å kjenne soppen, men klarte å raske sammen noe Jarre, RMB og Future sound of London i WinAMP. Jeg la meg i senga mens det kilte og dirret i kroppen min. Rummet begynnte nå å flimre ganske kraftig og alle sanser ble kraftige og klare. Stoneman dreiv med noe borti vinduet, og med det samme trodde jeg han skulle kaste PC-skjermen ut av vinduet!. Nå begynnte jeg å tenke mye rart her altså. Han rigget opp PC-skjermen og TV'n foran senga så vi så begge skjermene godt. På TV'n var det en eller annen nyhetskanal eller noe sånt og det ble etterhvert helt sinnsykt å se på. Også satte vi på Fast Cars (discoveryprogram) på PC'n. Uten lyd da, og musikken fra WinMAP gikk i bakgrunnen hele trippen. Nå var det bare å legge seg ned i senga og la trippen begynne.. :)

Jeg føltes nå som om hele ansiktet mitt var laget av gummi og det følte Stoneman også. Kjente også at E'en kicket inn og det ble mye snakking og glising samt en sinnsyyyk god føelse i kroppen. Nå gikk trippen fort oppover og det skjedde mer og mer sinnsyke ting. Bildene på veggen var ugjenkjennelige og alt så ut som det var laget av plastikk. Stoneman hadde en god ide om hva man skulle gjøre med folk man ikke likte. Jo - gi dem en pose sopp og kaste dem uti ett baseng fullt av gummiedderkopper. Fy faan tenkte jeg og jeg gliste som ett uvær da han fortalte om dette. Etter en liten stund lå Stoneman og var med i en krig som foregikk nedi dyna. Jeg reiste etterhvert til Trondheim og hadde hele Nidarosdomen i munnen en stund. Dette her var helt hysterisk artig med sånne sinnsyke halliser. Da jeg sa til Stoneman at jeg hadde Nidarosdomen i kjeften var plutserlig han i Trondheim også, og sånn fortsatte vi. Stoneman reiste til Saudi arabia for å krige, og jeg svevde over ørkenen der og så dem kriget. Jeg fikk nå en sinnsyk ide: Hvorfor i all verdern skulle man bruke masse penger på å reise på vanlige fysiske turer når man kunne ta en pose sopp og be kameraten sin si hvor man skulle. Man kom jo til samme stedet da også - mye raskere og uten å sitte 10 timer inni ett fly! Etterhvert kom det en sang (Trancegenics - Oxygene 7) som gjorde at vi begge var i Egypt og der satt jeg sammen med noen kongelige faraoer og spiste knips! Trommene i sangen ble laget av en del folk som satt og slo på puta på en del barkrakker der. Så fort jeg sa dette begynnte Stoneman å se fullt av barkrakker han også! Trippen begynnte å bli ganske sterk nå og vi hadde begge en SIIINSYYKT GOD føelse i kroppen pga. ecstasypilla vi også tok. Pilla gjorde det lettere å snakke og vi snakket mere enn på en vanlig Sopptrip. Etter en stund kom det en sang av Future sound of London som inneholder en merkelig basslyd som gjorde at jeg trodde at det ble tatt rønken-bilder av hele kroppen min! Denne sangen hørtes helt sinnsykt annerledes ut på sopp og dessuten hørtes det ut som om det var krig inni rummet og kulene singlet rundt inne der - lydene fylte opp hele rummet. Den RMB - Spring 2000 sangen som Stoneman og Starchild hadde trippet til ble noe helt sinnsykt slitsom. Alt ble ett mess og jeg svevde mellom strenger tilhørende fioliner - dette var sinnsykt inntenst og slitsomt. Men det aller deiligste og mest inntense i trippen var denne sangen her: (Jarre) Oxygene 8 `transmix. Jeg ble sendt ut i ett enormt blått rum med masse røde og blå sylindere som var energinivåene i musikken. Ale dette bestod av universets egen kjerlighet og det var helt sinnsykt deilig å være inni der. Sangene kom desverre ganske hulter i bulder og det var skikkelig slitsomt når sangene skiftet - noe hadde gått galt da vi laget playlisten. På TV var det nå noe greier fra en idretts-stadion hvor noen folk løp. Jeg ble plutserlig med inn på denne stadionen jeg også. Og nå ble jeg en av personene der og løp bortover der jeg også. Etterhver som jeg løp begynnte kroppen min å oppløse seg og jeg var bare vann etterhvert som randt rundt på stadionen der. Når jeg så på TV'n igjen så jeg de samme folkene, men nå så de ut som snegler som ålte seg bortover.

Trippen var skikkelig intens, og nå var rummet til Stoneman en probe som var på vei til Mars! Jeg var litt redd for at noen vinduer slulle bli åpnet for da ville all lufta våres gå ut. Dessuten var jeg usikker på om kjøkkenet hang på enda og var redd for at Stoneman skulle ramle ut i universet da han skulle på do. men heldigvis, kjøkkenet og badet var med på ferden til Mars. På TV var det nyheter som ble sendt via en uplink fra Jorden. Det var om en eller annen Oljeplattform var i ferd med å synke! Jeg fikk føelsen av at hele planeten kom til å bli ødelagt og de får bare holde på å rasere nede der tenkte jeg og for oss som er på vei til Mars gjør det ikke så mye heller. Vi er trygge så lenge vi ikke åpner vinduene i rummet så lufta går ut. Det så ut som om alt på TV'n var tegnefilm, og jeg skjønte ikke hva som var galt med TV'n siden fargene fløt så inn i hverandre. Men så sa Stoneman at det sikkert kom av Soppen. Ja stemmer det, jeg hadde jo tatt sopp i dag jeg ja! Husket ikke på soppen før han sa det. Jeg måtte så gå å se i vinduet hvor langt vi hadde kommet og ute var det bare noe hvit ull-lignende substans - vi var inni en eller annen stjernetåke. Stoneman sa at vi var på Kallerud, men ikke fanken - vi var på vei til Mars, jeg var OVERBEVIST om det! Trippen var nå blitt mere innadvent og vi snakket ganske lite. Jeg så ikke så mye på PC-skjermen (Fast Cars), men Stoneman snakket om at han fikk bildeler opperert inn i hodet! Etter en stund sa Stoneman at han ville til Rimi!. Ååå nei.. Tenkte jeg - fikk en litt ugly feeling i kroppen av dette, men det gikk fort over! Åssen skal han klare det, alt som er ute er jo bare tynne tråder som består av rød og grønn silke, og dessuten er vi midt i verdensrummet. Noe som var ganske slitsomt, men også innmari kult var at noen roboter kom bort til meg og begynnte å hente deler av kroppen min. Jeg så armer og bein ble fraktet vekk, og til slutt var det bare sjelen min som lå igjen. Å fyttirakkarn, noen hadde stjælt kroppen min! Bare en trådstruktur var igjen som viste hvor kroppen min hadde vert. Nå var det tenna mine det dreide seg om. De begynnte å lage lyder og snakket til meg. Tenna mine var laget av diamanter og var noen laserprismer som skulle brukes i en krig. Etterhvert begynnte dem å skyte inntrengere. Puta begynnte så å stille seg inn på noen kosmiske frekvenser og sa noe til meg. Det tok lang tid før puta stilte seg inn og det kom masse merkelige lyder før den snakket. Jeg fikk ett oppdrag, og det var å forsøke å få det til å bli mere kjerlighet og fred på Jorden - mindre hat og mindre kriging. Dette virket som en håpløs oppgave og jeg skjønte ikke hvordan det skulle bli mulig å få den planeten bra igjen. Verden utenfor dette rummet vi satt i var nesten gått i oppløsning og det var bare noe ull-lignende substans igjen. Etter en stund så jeg at det lyste gult nedi den tomme kroppen ett sted - å nei, nå var det blæra som måtte tømmes. Jeg måtte på do og var nervøs for at det var noen i kjøkkenet eller badet. Jeg fikk etter hvert karret meg ut på do, og nedi der grodde det store planter oppover vegga nedi. Og jeg så helt sinnsyk ut da jeg så på meg selv i speilet.

Vel inne igjen begynnte jeg å kjenne at jeg såvidt hadde begynnt nedturen. Stoneman var også på vei ned og satt og spiste pølser, men jeg trodde han spiste peniser! Det så slik ut. Jeg tok på meg genseren min, og da skiftet jeg plutserlig kjønn - jeg var blitt jente. Denne føelsen var helt sinnyk merkelig, og jeg var nå overbevist om at jeg var jente. Føelsen var faktisk ganske deilig. Ting begynnte etterhver å bli normale og jeg hadde en sinnsyk lykkeføelse i kroppen. Vi trodde begge to at vi var nesten nede og jeg gikk hjem for å legge meg og slappe av litt. Men jeg var nok ikke nede nei. Da jeg gikk inn i kjøkkenet hjemme så det ut som om det snøget inne der, og plakaten av den elva i skogen på rummet mitt var ett kjempestort ansikt med digre tenner! Alt var sinnykt 3-dimensjonalt og kult. Plakaten endret seg litt etterhvert og det ble i stedet mange små ansikter der med skikkelige tenner! Etterhvert landet jeg helt og hadde godføelse imkroppen hele dagen. Var også ganske sliten i hjernen min. Dette var en sinnsykt kul og opplevelsesrik trip på en sterk og god pose sopp fra http://www.indra.dk. Mulig E'en jeg tok gjorde trippen sterkere også.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team