Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 10:56


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 jun 2008 20:57 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:Apoteket
dato:12.03.2001
dosis: 5 ecstasypiller + 7 Hawaiian baby woodrose frø
styrke: ++
setting: Fest

bruger rapport:
Fest på Huset, hos Starchild og i en virtuell Zoologisk hage


Dato : Torsdag 08. mars 2001.
Stoff : 5 Ecstasypiller av typen Grønn Kappa (MDMA) og 7 Hawaiian Baby Woodrose frø (LSA).
Level : [ 3 ] - Ble etterhvert helt sinnsykt moro og masse kule halliser.
Setting : Jeg og Stoneman var på Huset, hos Starchild og i en virtuell Zoologisk hage.
Varighet : 9 timer..


Klokka 2007 - Kapsel med Lyserg syre amid er tatt, extrackt fra 07 Hawaiian baby woodrose frø. Stoneman også har tatt dette.. Vi skal også hive innpå 2 e-er etterpå.. Vi sitter og hører på NRK MP3 og venter i spenning, men så tar dette nesten 2 timer også da. Stoneman lurte på hvorfor det lå en sokk i dass! Jo det er fordi alle sokker det blir hørd på går rett i dass. Sitter nå og hører på Destination Goa 10.

Vi satt hos naboen og så på film i ''kinosalen'' hans, men jeg måtte stikke midt under filmen fordi jeg begynnte å bææde og følte meg helt herpa i magen pga. LSA kapselen. Klokka var da 2300 og jeg gikk å la meg og hørte på Dj. Jamie - The first winter. Ecstasypillene tok jeg etter en liten stund da jeg følte meg litt mer OK i magen. Stoneman kom, og vi gikk en runde inni skolen, men det var helt jævelig ekkelt inne der, og jeg orket ikke noe annet enn å gå hjem. Stoneman gikk inn på ett discotek. Jeg gikk hjem og la meg igjen. Etterhvert kom LSA'en skikkelig og pillene kicket inn mens jeg lå i senga. Jeg begynnte å hallusinere noe sinnsykt. Det var wireframes, blomster, 3D wormholes og alle mulige tenkelige streker og figurer som jeg så i mørket. De ble delvis styrt av musikken. Plutserlig var det mage-alarm! Da så jeg kroppen min foran meg som en figur i ett dataspill og det lyste rødt i mageregionen. Ikke noe koselig akkurat og jeg var nesten sikker på at jeg måtte pjuke. Men mage-alarmen gikk heldigvis over etterhvert. Men ikke nok med det. Jeg var tett i bihulene, og alarmen gikk igjen - denne gangen var det hode-alarm og det var hodet det lyste rødt i. Jeg heiv innpå 3 drispril og håpet hodepinenen skulle slutte, og det gjorde den også etterhvert. Magepinen ga også seg..

Nå ble alt så JÆVELIG BRA og klokka var 0030 omtrent. Jeg bestemte meg for å gå ut, men hadde ikke penger så jeg var usikker på om jeg kom inn gratis på det utestedet. Jeg tenkte at hvis jeg ikke kom inn skulle jeg gå på skolen og legge meg i rytmeboksen (solariumet) i kjelleren der. Det høres helt vannvittig spaca ut å gå å gjøre noe sånt, men da kunne jeg kverke 25 minutter før jeg forsøkte å gå på utestedet igjen. Jeg tok 2 piller til og gikk ut. Det var nå 4 E'er. På utestedet kom jeg heldigvis gratis inn og jeg er glad jeg ikke havnet i det solariumet på skorden for det hadde kommet til å bli grusomt varmt og innmari slitsomt å ligge stille inni der på 4 E'er og LSA i 25 minutter. På utestedet traff jeg Stoneman vi begynnte å prate en del. Vi snakket med tenna igjen og vi hadde det så sinnsykt bra. Jeg syntes alle så på meg, men det kan komme av at jeg hadde på meg den rød/orange trippegenseren min fra Cubus. Så jeg var den personen som var mest fargerik i klærne inne der tror jeg. Discolyset så så sinnsykt inntenst ut og det så ut som om det var rosa tett tåke rundt allt inne der. Øya mine vibrerte litt også så det ble sinnsyke effekter av det også. Det var også en del wireframes, og jeg hadde problemer med å kjenne igjen en del folk der. De så ut som apekatter i ansiktet og sånn. Men jeg bædet ikke, hadde det bare sinnsykt kult! Pratet en del med Jørgen, og han hadde tatt 10 koffeinpiller!! Ganske kuult, men ikke så kult som E og LSA. Noe som ble ganske slitsomt etterhvert var at jeg kom til å tråkke på noen ledninger på gulvet ved DJ'en omtrent. Etter det føltes det som om jeg vasset i tykke kabler hele kvelden inne der. Det var innmari slitsomt, og jeg så nedpå gulvet for å sjekke om jeg virkelig tråkket på dette, men kablene var ikke der. Så fort jeg begynnte å gå igjen kjente jeg at jeg stampet og tråkket på ledninger og kabler igjen. En stund senere var det Laserkrig inne på dassen. Stoneman og en til kriga med lysrørene inne der som i Starwars!! Lysrørene ble selvsagt knust, og det var en helt sinnsyk lyd av det smellet!! Jeg bare stod der å så på og gliste så jeg nesten ikke klarte å puste. Etter dette skulle de stjæle en BARKRAKK, men problemet var å få den ut. Vi satset på nødutgangen, men vaktene oppdaget oss. Etter en stund tok kameraten til Stoneman og dytten barkrakken ut døra. Jeg gliste noe sinnsykt - det var helt sinnsykt moro å se på fordi alle bevegelsene han gjorde var så kule! Så beinet vi gjennom skogen, og hjem til Stoneman med barkrakken.

Nå var vi hos Stoneman og prøvde å få i kameraten hans 5 koffeinpiller, men har trodde det var E og at vi prøvde å lure i han og han turte ikke ta pillene, så de gikk rett i vasken. Det var vanlige koffeinpiller og ingen forsøk på å lure han altså. Jeg og Stoneman klarte fanken ikke å motstå fristelsen for å ta enda en ny Ecstasypille. Nå hadde jeg tatt 5 og Stoneman 4. Klokka var ca. 0230 og de forrige pillene hadde begynnt å dabbe av. Vi labbet så ned i byen og det var sinnykt kult dei der. Alt var så stort, rett, firekantet og sterilt nedi der og fargene var intense. Plutserlig hørte jeg ett tog som suste forbi, men det viste seg å bare være en liten bil. En annen gang trodde jeg det kom en traktor med kjettinger på veien, men det var bare ei vifte i en vegg som bråket litt. Himmelen så ut som rosa og lyseblå bomullsdotter som bevgde seg pent og pyntelig over byen. Vi gikk nå til Starchild, men han var selvfølgelig ikke hjemme. Rummet hans var oppe, og det lyste blått og hvitt som faan ut der fra blacklighten hans. Vi tok heisen til 9 etasje for å scanne hele bygget etter han. Det var nå verden ble RUND! Alt i verden bestod av rundhet - dette fordi vi gikk runden i gangene i etasjene nedover. Alt var så sinnsykt rundt og symmetrisk. Vi gikk rundt i gangen og en etasje ned for hver runde. Vi fant Starchild i 4. eller 5. etasje eller noe, jeg hadde i alle fall gått MANGE RUNDER føltes det ut som. Vi gikk inn til han og satte oss og hørte på musikk og så på alt i det rummet. Det var DRITKULT å sitte der og se på WinAMP plugin-en han hadde på. Det kom nesten ut av skjermen. Etter en stund gikk vi hjemover igjen.

Jeg hallusinerte sinnsykt mye kult på veien hjem. Da vi kom til det skogholtet vi hadde sett elger før begynnte jeg å se skikkelig mange elger - minst 10 stk. som gikk over veien. Stoneman så dem ikke, så det måtte være halliser. Men ikke nok med det - jeg begynnte etterhvert å se digre bjørner, rådyr, gauper osv. Det var helt sinnsykt rått å se på og dyrene var klare og realistiske å se på. Det verste jeg så borti der var 2 digre tigerer som labbet nedover veien mot oss, men de forsvant etter en stund. Det var som å gå i en zologisk hage! Jeg måtte stoppe for å pisse og da så snøen i veikanten ut som en enormt stor gauda-ost! Etterhver som vi nermet oss Kallerud begynnte pillene å slutte og vi bestemte oss for å gå hjem. Klokka var vel nermere 0500 og jeg begynnte å føle meg ganske herpet i hodet. Vel hjemme la jeg meg og hørte på musikk, og jeg hallusinerte litt enda. Det var meste wireframes og sånt. Det tok lang tid før jeg fikk sove og dagen etter var jeg ganske sliten i kroppen og hodet. 5 E'er kan ikke vere sunt for hodet tror jeg. Jeg velger å gi trippen Terningkast 4..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team