Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 03:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 jun 2008 20:51 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:SHAMAN
dato:31.01.2001
dosis: 350 Friske, masser af Hash
styrke: ++++
setting: Hos venner


bruger rapport:
FORORD.

Juhuu tænkte jeg, nu skal jeg prøve svampe, jeg havde prøvet så meget andet, men egentlig ikke hallucinogener, jeg havde guflet masser af kix, rykket streger af diverse og det var jeg blevet træt af, så vi havde bestemt os for (mig og min trip.kammie) at nu skulle vi æde nogle svampe, vi havde ingen forventninger og overhovdet ingen viden om psilicybin, men det havde ikke stoppet os med alt det andet, vi havde godt nok fået forklaret hvordan de virkede af nogle andre kammerater, men efter hvad vi fandt ud af og hvad alle andre fortæller så måtte vores kammerater være skadet i hjernen eller sådan noget, for trippet var noget helt andet end de havde sagt det ville være, det eneste de havde ret i var grineflippet og gaberiet.

SETTING.

Et værelse på omkring 8 kvadratmeter, gule vægge med blå hænder oppe ved loftet.
Quite Psykedelik.

TRIPPET.

Jeg havde købt 100 svampe som var tørrede, men da de sidste mennesker ankom havde den ene af dem fundet over 1000 friske syller, så jeg byttede min de tørrede væk for nogle friske, og købte så 250 mere af ham, det var et godt træk, men det fandt jeg først ud af senere. Vi startede op og stemingen var totalt i top, alle var glade og friske på at trippe, Mig og A var enige om at vi skulle følges ad med spisningen, den gik ikke, jeg startede med 70 friske, jeg puttede dem i munden som en kugle og beholdt dem der i godt et kvaters tid, så sank jeg dem efter at de var blevet tygget til addrsovs - heh heh, der gik ikke mere end 20 minutter før jeg gabte som en gal, og det blev ved i 20 minutter, og så kørte karusellen, giant liftoff, med goamusik bragende ud af højtalerne (vi var 7 mennesker placeret på 1 sofa, 1 seng og 1 stol) jeg grinte og grinte fordi alting var ustylig morsomt, hver gang en eller anden åbnede munden så grinte jeg, for alt hvad folk sagde lød som volapyk, heh heh - så spiste jeg 70 mere (1½ time efter de første) her var A begyndt og småspise fra posen, han sad og guflede svampe som vingummier, det var her det skete, pludselig tog en eller anden kræft fat i mig og jeg bundede den kop the som stod foran mig (det viste sig at være svampe the, men det vidste jeg ikke at det var), derefter gik jeg amok med noget sukker og en stak af min friske svampe, jeg blev vildt kreativ og begyndte at smøre de her svampe ind i sukker, i den tro at så blev de stærkere (de går bare hurtigere i blodet) derefter spiste jeg dem alle sammen, og min kreativitet stoppede totalt, men så kom de første seriøse visuals, flasker, spejle alt af glas begyndte at krystalisere helt uhæmmet, små firkanter over det hele, så blev jeg slæbt udenfor i min kammies have, og her var det som om at himlen var en meter over mig, og den lignede noget fra et dårligt computerspil, ind igen for der var småkoldt, da jeg så kom ind satte jeg mig ned for at snakke med A, men det eneste vi sagde til hinanden var sætninger der lød noget i stilen med det her. Derhenne ovre i hjørnet omkring døren oppe i luften nede i haven omkring gulvet i hjørnet af vinduet oppe i luften, så kom de første rigtige hallucination, som både mig og A havde, vi kørte op imod månen i en bil, lodret op imod månen, men vi sad indenfor så pludseligt skiftede det til at vi kørte vildt hurtigt ned af siden af World Trade Center, jeg kunne mærke vinden, lugte benzinen fra bilen, det var vildt, så pludselig blev vi revet ud af vores trip fordi ham der kom med de friske svampe væltede baglæns ind af døren, han var besvimet (han havde vist spist en 8-900 stykker), det lagde lissom en dæmper på trippet fordi hans kæreste skulle bitche ham, det var lamt, så de blev kørt hjem af en pige som var der, så var der mig og A + værten, tilbage, jeg spiste resten af mine svampe for lissom at køre mit trip op igen, værten sagde at det kunne ikke lade sig gøre, men det kunne det, ca. 30 min efter jeg havde spist de sidste faldt jeg omkuld på sofaen, i en underlig bevidsløshed tilstand, mit syn var delt op i tre trekanter, og ihver af de trekanter var der en verden, jeg skulle bare vælge hvilken en jeg ville ind i sagde en stemme i mit hoved, jeg valgte den øverste, så blev jeg blæst 4 år tilbage i tiden, og var sammen med nogle mennesker som jeg ikke kendte, + en x-kæreste, meget mystisk, her var jeg i 14 dage (følte jeg) så var jeg pludselig tilbage til trekanterne, og skulle vælge en ny verden, stemmen i mit hoved sagde at jeg skulle finde den virkelige verden, for det var mit sidste forsøg, jeg valgte den nedereste, og kom til mig selv, de sagde at jeg havde lagt og savlet i en time eller sådan noget, jeg røg et par store sug på en onde læder bang, og så var jeg næsten normalt, stadig den dag idag undrer jeg mig over hvad der var i den miderste trekant, næste gang jeg havner der så tager jeg den, det er helt sikker.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team