Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jun 2024 07:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 aug 2009 17:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 nov 2008 20:58
Indlæg: 10
Substans/er: Cubensis, cannabis, salvia divinorum 10x
Setting: Hjemme
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
2,2g Cambodia Cubensis + 1 joint + 0,100-0,125g Salvia Divinorum 10x

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Hjemme i min stue, træt men fokuseret, ingen sygdomme.

Triprapporten
Det var en mørk og stormfuld aften..

Jeg havde taget den beslutning at isolere mig alene i min lejlighed fredag aften. Jeg var godt udkørt efter en hel uge på jobbet præget af søvnløshed. Jeg lagde ud med at indtage 1,5g svampe kl 22:15. De sparkede ikke rigtigt ind, så jeg indtog endnu 0,7g.

Kl. 23:30 begynder svampen så småt at virke. Jeg får en god stener på og filmen "Instinct" bliver ekstremt spændende. Jeg får svage visuals der består af drejende stjerner der bevæger sig rundt i stuen. Meget underholdende, men bestemt ikke noget jeg ikke har prøvet før.

Kl. 00:00: Jeg prøver at rulle en jay, men finder det meget kompliceret. Jeg brænder 2 smøger af under ristning og får en lille griner på over min lighter ovalformet (?) - (Bic).

Kl: 00:30 får jeg langt om længe tændt op i jointen. Bemærker at smagen er meget anderledes. Får pludselig en intens feeling hvor jeg føler jeg sidder dybt inde i en jungle. Jeg hører en masse dyriske lyde fra alle vinkler. Bliver forvirret, og det resultere i at jeg skruer max op for fjernsynet for at overdøve dyrene, men uden held.

Kl: 1:30 ca.: Filmen slutter og jeg får en tom følelse i kroppen. På det tidspunkt ville jeg ønske filmen aldrig sluttede. Jeg havde det somom at jeg kendte hver en person fra filmen personligt, og de alle ville forlade mig nu. Derefter får jeg en lille neder på og tænder op i jointen.

Kl: 2:45 er svampene så småt begyndt at miste dets effekt. Jeg føler mig glad, vågen og ovenpå.
Men jeg fik desværre ikke det jeg søgte ud af den portion svampe, så jeg beslutter ret spontant at jeg vil prøve Salvia D. for første gang.

Jeg havde naturligvis sat mig ind i det ved at læse en masse stof på nettet og snakke med nogle personer med erfaring. Jeg får stoppet et lille hovede, men det stoppede desværre til under ryningen.

Det næste jeg husker er at jeg lægger lædertjubangen på bordet og får en intens følelse af to børn står og stirre på mig i hver sin side af mit syn. (Hvidvinkel). Jeg prøver at få dem væk ved at sidde og baske med armene, uden held. Det var faktisk det eneste der skete rent visuelt ved det første hoved.

Hoved nummer 2 kl 3:00: Jeg beslutter mig for at bruge mit merskumshoved med chillumrist anden gang.
Jeg påfylder et hoved med ca. 0,10-0,125g 10x i. Jeg holder røgen inde i 35 sekunder og puster derefter en orange røgsky ud (ser jeg det som). Jeg får lagt tjubangen på bordet og intet var som før.
Jeg bliver trukket ind i en verden af farver, mønstre og geometriske figurer. Jeg ligger på sofaen og kigger forvirret rundt i lokalet, hvor jeg pludselig får øje på et dyrisk ansigt kigge ind igennem min dør ud til entreen. Jeg bliver ramt af en masse tanker og følelser som ikke just var behaglige. Jo længere tid jeg stirrede på "hestehovedet", jo længere blev afstanden over til døren. Jeg vurdere på dette tidspunkt at der hvertfald er 5 km over til døren. Hele mit sofabord blev strukket ud som en elastik ud i universet. Alt jeg ikke fokusere på skifter farve og størrelse.
Selve størrelses forholdet blev forandret fra 1:100 til 1:1. Det var somom min sofa var helt enorm og jeg aldrig ville slippe væk fra den.

Kl 3:07 bevæger jeg mig ind i en anden fase af salviaen. Hele min stue får en plastik-look somom alt er pakket ind i et lag tyk slørret plast. Jeg tager min telefon op for at se om den også pakket ind. Den er på dette tidspunkt delt op i 4 lige store stykker af hver sin farve plast. Jeg bliver ved med at stirre på den, hvor efter den deler sig i to og der løber en masse små insekter ud af toppen. Jeg bliver chockeret og smider den tværs igennem lokalet. Jeg oplever "kastet" somom det går i ekstrem langsom slowmotion. Da jeg slap telefonen blev den forvandlet om til en fast vandmasse der lød som en vandballon sprang, da den ramte gulvet. Jeg føler alle mine sanser er forskudt og jeg ingen kontrol har. Jeg har en konstant følelse af at min hjerne arbejder på højtryk for at få "virkeligheden" tilbage. De resultere i en masse synsforstyrrelser i en sådan grad jeg aldrig har oplevet. Det var ikke bare visuals, jeg oplevede det som "Out of body experience's". Det er svært at forklare på skrift, men min mission var at løse gåden på alle mine visuals. Tankerne fløj igennem tid og rum.

Kl: 3:12: På dette tidspunkt er jeg ekstremt forvirret over alle disse oplevelser. Jeg forsøger at snakke til en "energi" jeg følte overvågede mig, men det eneste jeg kunne sige var: "Tandbørst mi nululu" og "Jemeka timikuan". Jeg søgte i dag på disse ord, og kom frem til "ye maca timiquican" betyder "May we not die" på aztekisk. Det finder jeg ret skræmmende.

Kl: 3:17: Jeg er på dette tidspunkt meget langt væk fra virkeligheden og jeg beslutter mig for at gå i seng. Da jeg rejser mig op har jeg gummiben og føler mine knæ er væk og mine ben bøjer den modsatte vej. Jeg gik som en and ind til sengen hvor jeg lagde mig. Jeg lå og rullede rundt i et godt stykke tid restløs.
Det var somom at dynen var uendelig lang og at jeg kunne blive ved og ved med at trække.

En masse minder fra min barndom flyver igennem hovedet på mig med lynets hast.

Kl: 3:30: Virkningen var så godt som aftaget og jeg lægger mig til at sove.


Alt i alt en ekstremt skræmmende, surrealistisk, spirituel men lærerig oplevelse.
Jeg er sikker på der går lang tid før jeg skal prøve det igen. Jeg ved at de fleste foretrækker en tripsætter, især første gang. Det vil jeg også anbefale, da effekten af Salvia bestemt ikke er noget at spøge med.

Jeg håber denne rapport er til at læse, da det er min første. :peace:


Senest rettet af Nisu 05 aug 2009 03:03, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2009 12:41 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2008 13:28
Indlæg: 913
Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
god rapport, du er meget uddybende og ikke kedelig i din skrivemåde.
very nice...
how much?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2009 09:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 nov 2008 20:58
Indlæg: 10
Tak for feedback :D
Jeg er glad for den kan bruges.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2009 18:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Synes også den var meget interessant. Men synes helt klart du skal have sådan en tripsætter.
Jeg føler mig i hvert fald ikke godt tilpas alene.

Mvh. BNB

Ps. Kunne du lide oplevelsen trods de skræmmende oplevelser?

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2009 17:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 jan 2008 23:02
Indlæg: 72
Det du skriver med, at lige pludselig og blive trukket ind i en verden af farver og alt muligt, og dit bord som går form som en elastik. Det er præcist samme jeg oplevede i mit trip, også at ting fra barndommen pludselig kører igennem hovedet..
Salvia er sku ikke for sjov !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2009 00:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 nov 2008 20:58
Indlæg: 10
Salhcin;
Tak for din feedback.

Det er bestemt ikke for sjov, nej. Jeg fik den dybeste respekt for stoffet- og andre psychedelika.


BlackNBlue;
Tak for din feedback.

Næste gang, hvis der bliver en næste gang, vil jeg helt sikkert også trippe med en sitter. Ingen tvivl om det.

Jeg kunne som sådan godt lide oplevelsen, men jeg har altid være villig til nye ting, så det ligger i min natur. Selve trippet var både godt og ondt. Der var få perioder hvor jeg tænkte "Nu vil jeg godt tilbage igen", men de perioder varede måske mellem 5-10 sekunder. Hovedsagen ved det hele er at jeg ingenting fortryder. Jeg har den klare overbevisning om, at jeg lærte en hel del, og jeg er altid frisk på at udvide min horisont mentalt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2009 21:25 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 sep 2009 15:26
Indlæg: 0
Super god rapport :D Vi får indblik i en masse ting!
Jeg beundrer dig du turde prøve et nyt stof, mens du var alene! Det ville jeg ikke være tryg ved :P


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team