Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 mar 2009 20:48 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Overført fra den gamle tripsektion. Skrevet af Cope den. 07.03.2004

Substans/er: Mimosa hostilis og Perganum
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
5-6 gram Mimosa hostilis og 5 gram Perganum

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Naturen

Triprapporten
(5-6 gram Jurema + 5 gram Rue pr. person) Det startede med at mine venner O og K kom op i min lejlighed, hvorefter vi kogte jurema’en. Da det havde simret i tre-fire timer, stillede jeg, det der svarer til et halvt glas stinkende sovs med bundfald lignende noget, ind i køleskabet og lod det stå der natten over. Jeg knuste 5 Rivea frø til min ven O og smed det i et glas vand og stillede vandet ved siden af Jurema-sovsen. Det var kun mig og k der skulle trippe Ayahuasca for O er ikke så vild med at brække sig og det vidste vi jo næsten at vi kom til, så han ville hellere trippe på et lavere niveau og så undgå at brække sig.

Dagen efter var O og jeg sammen næsten hele dagen. Vi havde højt humør og vi følte os begge mentalt stabile til at rejse. K ringede og sagde at hun også havde det godt men var meget sulten. Det var jeg også, og det er efter min mening et stort minus ved indtagelsen af rue. Klokken blev godt otte-ni stykker og O drak sit glas med de LSA heldige frø i. Jeg og K indtog vores fem kapsler med knuste rue frø i. en halv time efter indtog vi jurema’en (også i kapsler).

Vi fyldte en kapsel (en af gangen) og slugte dem en efter en. Hvis man venter for længe med at sluge kapslerne med Jurema’en i, så smelter de i hånden på en. Vi slugte otte-ti kapser hver og allerede et kvarter efter begyndte jeg pludseligt med at grine og fem min. Efter begyndte K også at grine. Lidt ligesom når man har røget Hash bare uden at være basket. Et kvarter efter grineren begyndte både jeg og K at få voldsom kvalme. K brækkede sig i en spand og jeg brækkede mig fem min. efter ude på toilettet.

Nu begyndte farverne at skære igennem, og jeg kan huske at toilettet fik en masse mønstre som ligner lidt dem der blev hugget ind i de sten Inka indianerne, Maya indianerne, og Maztec indianerne, byggede deres bygninger af. De fik mange forskellige farver, og alt pulserede utroligt heftigt. Det var ikke særligt behageligt! Jeg råbte til O at han skulle slukke for fjernsynet og tænde musikken hvilket K heldigvis fik ham talt fra, for det var for meget for tankerne. Jeg rejste mig op igen ude på toilettet og så skal jeg sku love for der kom farver på skærmen. Det var, som nogen har advaret mig om, ret skræmmende, pga. dets intense virkning. Jeg kom ind til fjernsynet igen og læggede mig i sofaen. Begynder pludseligt med at slukke lyset rund omkring for det dæmpede ligesom trippets styrke på en eller anden måde. Hele trippet igennem var der farver over alt.

Jeg lægger mig tilbage i sofaen for at se film men det var utroligt svært at koncentrere sig. Tankerne pumpede bare ind i hovedet på mig, og farverne sejlede nærmest på vægen. Dejlige rolige farver “som var vild med mørke?” og stadig som de der indianer tegn.
Jeg prøvede at lukke øjnene og med et kom der en eller anden Beatles artig tegning af et hus frem, som hele tiden pakkede sig sammen og udvide sig andre steder og det hele gik meget stærkt. Jeg hvilede mit ansigt på min hånd og hånden forsvandt bare ind i hovedet på mig. Det blev for meget for mig og jeg åbnede øjnene igen og det var som en befrielse.
Derefter kom O ind i stuen igen og det var som en kæmpe storm af tryghed der farede igennem min krop. Han var aftenens shaman. Han sagde at han stadig intet kunne mærke og K og jeg blev kede af det på hans vegne for det var jo lidt snyd at han gik glip af alt det sjove.

Lige pludselig synes jeg at der kom en eller anden form for åndedræt ovre fra rummets ene hjørne oppe ved loftet. Det tænker jeg ikke videre over, og begynder med at snakke. Her vender trippet til det bedre. MEGET bedre. Jeg finder ud af at hvis jeg kommunikerede med de andre fik jeg det bedre. Vi satte os på gulvet foran fjernsynet og snakkede med hinanden. Det var SÅ fedt.

Bagefter fik jeg lyst til at gå en lang tur. Det var de andre med på og vi fik jakker på og så gik vi ellers bare ud i naturen. HOLD DA OP hvor er det SMUKT den måde man oplever naturen på, efter man har drukket Ayahuasca. Der var nu gået en time ca., og jeg trippede på højtryk, men på en utrolig lækker måde. Jeg syntes på et tidspunkt at K lignede en (pyramide) et eller andet? Det er umuligt at forklare men det var meget mærkeligt at se på!

Jeg følte mig et med naturen og gik og prædikede for O og K om hvad vi burde gøre bedre for miljøet på jorden (jeg mener det stadig). O’s ånde havde sommetider nogle mærkelige former og farver. Det var et syret syn. Jeg går på en grusvej sammen med O & K og jeg ser en meteor falde ned. Jeg tog det stille og roligt og siger: Der faldt sku en meteor ned. K og O begyndte at grine. Da vi vendte om begyndte k og jeg at få de der “samme oplevelser” (en form for telepati) et stjerneskud fløj på et tidspunkt rundt om O og k så det også. Alt var klart i mit hoved. O begyndte at snakke sort for at få mig til at grine og det virkede. Han sagde til mig: “Se der kommer en sommerfugl flyvende“, og så spyttede han op i luften. Han passede på os og det var for fedt. Det var bare synd for ham at han ikke trippede. Men han var alligevel med til at holde humøret højt og vi grinede meget sammen.

Jeg slyngede min arm ud i luften og så en masse skygge lignende farver i sort og grå følge efter armen. Det var fedt at se på. Så kom vi hjem igen en ½ time til 1 time senere, og vi satte os til at snakke om hvad vi havde set og oplevet. Trippet var nu på vej ned. Lidt senere falder k i søvn/trance, så O og jeg snakker videre. Den der DMT følelse varer bare længe og det er den følelse der ligner et orgasme mest, uden at være det. LÆKKERT!

Konklusion:
Det er det mest farverige og intense oplevelse jeg nogensinde har oplevet!!! DMT er ikke noget man skal lege med, for det kan være skræmmende og svært at forholde sig til de mange indtryk der kommer.

Ayahuasca ånden er til gengæld den mest fredelige og mest utrolige underviser jeg nogensinde har oplevet. “elsk jeres familie, jeres venner og jeres oplevelser”.

Kærlig hilsen Copelandia


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2009 21:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 aug 2005 15:58
Indlæg: 449
Geografisk sted: honolulu
Overført fra den gamle tripsektion. Skrevet den. 7.10.2005

ville meget gerne se hvordan de indianer tegn så ud har også set indianer tegn og mit lignede på en måde lidt et hageko


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2009 21:00 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Overført fra den gamle tripsektion. Skrevet den. 17.06.2007

Et omvendt hagekors er et gammelt tegn for solen som gud, tror jeg nok... noget i den retning.. Man ser i hvertfald tit tegnet brugt i inkaernes vægmalerier og stenhug.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team