Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 maj 2014 17:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 apr 2014 01:54
Indlæg: 88
Geografisk sted: Nordjylland
Substans/er: Ritalin og alkohol
Settings: Hjemme hos en ven og i byen
MODs installed: Nej
Erfaring: Har læst godt op på emnet

Dosering og anden informaton om substanserne:
25 mg Ritalin cirka, 4-5 øl + et par tequilla og gajol shots.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Lidt tom i hovedet, ellers havde jeg det fint.

Triprapporten
Dagen startede ud med at jeg vågnede ved en 15 tiden (har en form for sommerferie, så har intet jeg skal). Jeg fik lidt stress på fordi jeg skulle nå at købe alkohol og mødes med en ven til kl 18 osv, men det gik. Jeg startede stille og roligt ud med bare at tage et bad, tage noget morgenmad, drikke min morgenkaffe og hvad man nu ellers gør. Kl var ved at være 5 og jeg smuttede ned i byen og mødtes med en ven ved en 6 tiden, vi smuttede hurtigt ind i Fakta og han købte sit alkohol og en grøn gajol til at splejse. Viste ham hurtigt den lille fine drugbag med en smule Ritalin i da vi kom ud, han rystede bare på hovedet og sagde "du helt blæst haha". Vi smuttede op til en førfest vi skulle til inden den egentlige fest, der var ikke specielt meget gang i den, men før vi vidste af det var vi pludselig en 15 stykker og der blev drukket løs. Jeg sad nok på min tredje øl, da jeg lige hurtigt kiggede over på min ven og tog mig til næsen, han vidste godt hvad vi skulle, vi har lavet det tegn så mange gange efterhånden. Han tog sin ven med og vi gik ud i deres campingvogn. Jeg fandt den lille pose frem, cirka en 30 mg i. Da jeg godt vidste det ikke var nok til at holde mig kørende over hele aftenen tog jeg bare det hele ud på disketten, og linede 3 baner op. Jeg er egentlig den eneste der skulle sniffe, det er lige de andres ting, da jeg har taget de to første og vi lige ryger en smøg, spørger ham den ene om han ikke kan prøve at tage lidt af det? Jeg forstod egentlig ikke hvorfor han ville det, han får jo nærmest intet ud af det. Men hvad fanden, han tog cirka 5 mg, han gryntede ligeså stille "fy forhelvede".. Jeg tog resten og vi røg en smøg til, kunne godt mærke jeg fik en energi rundt i kroppen. Vi røg færdig og jeg gik ud og alting blev pludselig 3x federe. Jeg havde det fedt, alting var fedt, jeg snakkede meget og havde det bare fedt. Vi gik indenfor igen og fik lige et par sjove blikke da jeg kom ind og smillede over hele tiøren, de grinte bare og vi drak videre.

Jeg sad og var helt på hele aftenen, var skide snaksagelig og havde det generelt bare skide fedt. Da vi kom ud til den egentlige fest var effekten ved at falme lidt, men af en eller anden grund var jeg ret aggressiv, og havde lyst til at slås. Jeg møder dog min kæreste derude og resten af aftenen forløber fint.

Alt i alt et godt trip, jeg havde det virkelig godt i starten, jeg var helt på, havde det skide fedt og var meget snaksagelig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jun 2014 19:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 apr 2014 18:53
Indlæg: 0
Du burde måske skære ned af fortællingen om hvad der sker inden i tager i Ritalinen og så forklare mere om selveste oplevelsen :) Lyder ellers meget hyggeligt! Tager selv Ritalin hverdag da det er min medicin, så kan slet ikke forestille mig hvordan det påvirker en som et drug haha ;)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team