Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 maj 2013 12:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 feb 2013 14:43
Indlæg: 58
Substans/er: Skunk (THC, CBD osv...) og ren lattergas (N2O)
Setting: I byen
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
Vi var ca. 6 drenge. Vi havde røget 2 skunk joints på dagen, en tidligt på dagen og endnu en 2 timer senere. Jeg var ret skæv, men på den rigtig gode måde, havde stadig massere energi. Lattergassen var ren N2O fra sifon patroner, havde selvfølgelig balloner og cracker til at påfylde, der er 8 gram i en patron.
Erfaring: har meget erfaring, dog ikke personlig, primært på læsning og at se andre påvirket. ellers er jeg selv kun erfaren med alkohol, mild LSA, hash etc., lattergas, alpha og beta thujone.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Jeg er alm. studerende med stor interesse for stoffer. Jeg har ingen sygdomme psykisk eller fysisk, set er i en børnehave, fråder, venner og bold. Mentalt: skæv, glad, og klar på noget sjov og ballade.

Triprapporten
Der er ikke meget at sige, rapporten siger det meste.

- 00:02:20 ryger den første joint

- 00:00:20 ryger joint nummer 2 (er stadig skæv fra 1.)

- 00:00:03: påfylder ballon med lattergas

00:00:01 : begynder at suge og puste lattergassen ud og ind a ballon

00:00:10 : virkningen begynder at tage nogenlunde fat, auditoriske ændringer sker, det er som om lyden bliver sådan helt støjende og sådan bølgende i lyden. samtidig begynder synet at slører lidt, som om der begynder at komme et slags vandmærke af farver foran mit syn. Alt dette er meget normalt når man suger lattergas selv ædru, men er alligevel anderledes og en del mere intenst.

00:00:20 : Det hele er lige blevet 5 gange stærkere og mere intenst, hver eneste gang jeg suger ind og ud af ballonen kan jeg se flere og flere visuals foran mine øjne både OEV og CEV, lyden er super intens og underlig, samtidig er jeg ikke begyndt at grine, men har det for fedt. Første oplevelse der påvirker mig decideret psykedelisk. lav ilt begynder nok også at påvirke her. Men nyder det virkelig for hver eneste drag der bare gør det mere og mere specielt.

00:00:25 : det er super fedt føler mig sådan virkelig inde i en ny verden, det hele når jeg har åbne øjne bevæger sig i firkanter ind og ud i takt med lyden, forstår ikke hvad det er jeg lytter til men det er stadig interessant. Jeg tænker også helt anderledes, jeg forstiller mig hele tiden ting, og når jeg lukker øjnene kan jeg se det for mig i alle mulige forskellige farver og mønstrer, alligevel har jeg ingen styr over hvad jeg selv tænker på.

00:00:35 : Det hele er så vildt det begynder også at være svært at holde styr på hvor længe jeg har siddet og suget, og tempoet af de ting der sker skifter bare i samme takt som lyden og mine firkantede og farvede visuals. Det hele er sådan helt fucked, jeg er virkelig langt ude og fler mig ude af min krop men jeg samtidig kan mærke jeg er der! jeg er lidt mig selv, lidt en anden der holder øje med mig. Som at være tripsitter for sig selv mens man selv er tripper, virkelig kogt, men super fed følelse.

00:00:45 - 00:02:30 : Nu sidder jeg virkelig og koger (ingen tidsfornemmelse), og det er så grineren og fucked på samme tid, at jeg bryder ud i grum latter. Men samtidig er det lidt overvældende, så jeg stopper op og kigger rundt, mine venner kigger på mig og ser forundrede ud, det begynder at gå langsomt, og der som om vandmærket med farverne, bliver sådan, rødt i det men stadig med alle mulige små pixels med farver, samtidig fremkommer en kat fremstillet i mosaik aktie firkanter der bevæger sig i bølger og det hele begynder at gå langsomt, rigtig langsomt. Jeg troede lidt jeg skulle besvime (havde det dog fucking dejligt, troede bare jeg var på vej ud at drømme) og sagde derfor: "hold mig lige oppe" men ingen af dem troede jeg var så langt væk og kiggede bare mens jeg langsom faldt lidt sammen og kiggede ned mod jorden, men det aftog på en dejlig men dog hurtig måde, og det resulterede i at jeg langsomt fik bevidstheden tilbage, det var gået så hurtigt, og alligevel så langsomt. Jeg havde været flere personer, alt muligt og alting begynder at gå op for mig, pludselig kan jeg høre hvilken musik vi hører, og det var super fucked, for det havde lagt grundlag for takten på den lyd jeg hele tiden kunne hører (vil gerne prøve med forskellig musik). Og så stod jeg bare der lamslået over oplevelsen, og synes det var alt for fedt, og måtte lige skrive og høre. Alt var så fedt! havde også en nice afterglow effekt resten af tiden jeg var skæv, det var virkelig nice!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2013 13:02 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Tja, jeg vil nu sige cannabis er semi psykedelisk, og lattergas binder på samme receptor som ketamin, hvilket man hurtig fornemmer når man suger mange patroner.
Det er rigtigt at det påvirker det visuelle, men en psykedelisk oplevelse vil jeg nu ikke kalde det. Mere en discociation fra omverden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2013 13:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jan 2011 20:38
Indlæg: 145
Fedt at høre du havde et godt trip!

N20 har altid været en nær og kær ven i kombination med psychedelika og Cannabis, hvis jeg ryger mig skæv nok og tager en stak patroner derefter kan jeg hurtigt komme ret langt ud i en semi spirituel oplevelse, lidt alla "psychedelisk suppe" eller "whiteout" med "kontant" til min underbevisthed eller entities.

Ketamin ville jeg rigtig gerne prøve, men jeg tror ikke jeg ville turde at tage en K-hole dosis af frygt for at tage for meget :)

_________________
Dont push the River, it flows by itself~


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2013 13:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 feb 2013 14:43
Indlæg: 58
Haha, tak for tilbagemeldingerne! interessant viden Flux! :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2013 15:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 okt 2008 02:20
Indlæg: 599
Geografisk sted: Nordkysten
Jeg må indrømme at jeg virkelig ikke forstår din skildring af tid under denne trip rapport.

Jeg finder lattergas kedeligt på egen hånd, men ganske underholdende efter en joint eller i kombination med andre dissociativer eller psychedelics, selvom det ved samme lejlighed kan øge chancen for en ubehagelig oplevelse, selvom disse har været få og lærerige.

Jeg er overrasket over hvor mange der bruge ballontricket, og jeg vil argumentere for at du til slut ikke sidder og ind- udånder andet end kuldioxid hvilket øger trip-fornemmelsen fordi du simpelthen sulter din hjerne og krops behov for ilt. Jeg ved ikke om det er smart eller sundt i længden.

Personligt trækker jeg en serie dybe indåndingerne før en suger, hvilket gør mig afslappet og oplevelsen bliver derved mere behagelig.

Så suger jeg en patron med et par indåndinger imellem og holder det inde i ca. 30 sekunder, hvorefter jeg puster ud og trækker vejret dybt ind igen, imens jeg fylder en ny patron på min siphon.

Ved indånding af patron nummer 2, oplever jeg ofte, medmindre min teknik eller tolerance har været i vejret, en komplet dissociering.

Typisk med en følelse af deja-vu efterfølgende, da mine trip ofte er meget ens hvis jeg blot har røget cannabis.
Typisk møder jeg andre væsner, tror jeg er andre steder eller andre personer.

Ved få lejligheder har jeg visuelt set en skildring af livets mening, disse tanker har ofte været svære eller umulige at fastholde efterfølgende, men efter et par forsøg med at fastholde dem, viste det sig at være noget så simpelt som celledeling demonstreret i bits på en computer. Meget sært.

Jeg synes sjældent rusen varer lang nok tid til at give ægte indsigt, blot et sus af eufori med et hurtigt kig ind i underbevidstheden og en efterfølgende behagelig koger på et par minutter.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Senest rettet af StåendeBifald 07 maj 2013 23:38, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2013 17:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 feb 2013 14:43
Indlæg: 58
Meget god beskrivelse og tak for det, og selvfølgelig har det da taget stærkt på det med iltmangelen. Må prøve med en extra patron på et tidspunkt ;)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team