Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 apr 2013 19:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Substans/er:
Setting: I naturen
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
Vi havde 1 gram amfetamin, men delte nok kun .75 g mellem to. En del øl. .75-1 g hash.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Jeg var ved at blive ret skør af et alt for langt hashmisbrug, hvilket sikkert har påvirket mig, men ikke noget jeg husker jeg tænkte meget på dengang.
Dette var første gang jeg tog amfetamin.

Triprapporten
Så den samme velkendte rutine med hash når skoledagen var slut indtil jeg engang gik kold om aftenen med mine venner var begyndt at kede mig.
Jeg besluttede at det var lang nok tid siden jeg sidst havde indtaget kraftigere rusmidler end hash til at jeg kunne peppe min hverdag lidt op med noget nyt. Kontaktede en bekendt i miljøet, og spurgte om han ikke kunne skaffe noget party. 2C-i, LSD, coke, amf, whatever.
Amfetamin blev det, og få timer efter jeg havde købt det, det var fredag, solen skinnede, mødtes jeg med to venner (Sebastian og Carl) og røg nogle joints. Nok til at få en god koger på, og lade den hashfremkaldte ædetrang føre os til den nærmeste McDonald's.
Her fik vi nogle cheeseburgere og en cola.
Efter vi havde inhalerede vores burgere gjorde jeg tegn til min ven Sebastian om, at vi skulle på toilettet.
Vi går derud, jeg tager den ene bås, han tager den anden. Starter med at noget af det krystalliserede stof op på et papir og give det til ham. Posen beholder jeg. Låser døren, liner en bane op på bagsiden af en metalkasse til tobak, som jeg, skæv som jeg var, havde tømt min lommer for at finde, og der lå nu jointskodder og en tom pakke jointpapir på gulvet.
Mine hænder ryster, jeg er enormt spændt. Sådan får jeg det altid når jeg prøver noget så grænseoverskridende som at tage ukendte stoffer, for det var amfetamin for mig på dette tidspunkt. Jeg sniffer en bane. I det jeg står og sunder mig, og lader det hakkede pulver sætte sig i min næse, bliver jeg pludselig ramt af paranoia. Fuck, jeg har for helvede stået herude i 10 minutter, tror jeg, og i et panisk forsøg på at hurtigt at rydde op derude vælter jeg min cola på gulvet. Fedt.
Jeg er efterhånden blevet pænt skæv, og mærker amfetaminen er ved at tage sin virkning, så vil bare gerne ud fra det her lokum.
Flår døren til båsen op og løber direkte ind i en mand, som har ventet på der blev ledigt.
Undskylder og spæner ud af restauranten. Langt langt langt ned af en parkeringsplads, for en politibil er lige kørt forbi, og den ved helt sikkert at jeg har sniffet amfetamin!!
Ringer til mine venner, som ikke fattede hvorfor jeg pludselig var spænet ud af restauranten. Jeg forklarer dem, talende i dobbelttempo, at jeg blev paranoid derude. De griner, og vi går videre for rulle en ny joint.

Efter vi har gået i 10 minutter, får jeg et af de største grineflip jeg har fået i mit liv. En pige står med sine to små søstre og sin mor ved en bil, da en blond pige går forbi og råber ”omg, Cille din luder!” (det var helt sikkert venligt ment), hvorefter hun opdager Cilles familie står der, og de ser voldsomt chokerede ud.
Jeg ved ikke engang om det var specielt sjovt, men jeg kunne ikke tage ét skridt til, så satte mig ned på jorden og grinede og grinede og grinede.

Kommer til mig selv, og vi går videre. Ind i en skov, sætter os under et halvtag for at få læ. Ruller en joint, sætter ild til bissen, og sniffer en bane til.
Jeg er ved at være rigtig høj og rigtig skæv. Det hele var lidt underligt, da jeg havde røget nok til at falde i søvn, men samtidig var så høj, at jeg kunne løbe 10 kilometer. Sebastian, som af en eller anden grund jeg aldrig har fået fat i ikke tog sin første bane på McDonald's toiletter, tager nu den første.
Vi sidder her egentlig ret længe, griner, stener. Jeg taler enormt hurtigt, og føler det hele er lidt uoverskueligt, men alligevel meget hyggeligt.

Carl vil gerne ind til byen og have nogle øl, og vi bliver enige om ikke at gemme os i skoven og fyre joints, men i stedet for tage på en ordentlig bytur, og være lidt sociale.
Vi finder hurtigt en kiosk med øl, får hurtigt drukket en del, og her har jeg blackout i en time.
Lige pludselig er vi på en parkeringsplads i byen, hvor vi snakker om hvor åndsvagt konceptet skrumpediller er, når vi nu er blevet så liderlige. Det er nu noget tid siden vi har taget vores sidste bane, og jeg er så småt ved at komme ned på jorden. Opdager desuden at jeg har tabt posen, hvilket ikke gjorde os det store. Vi var godt skæve og fulde.
Jeg husker ikke meget mere end det her. Men tror vi fik os en god brandert. Mit hoved gjorde i hvert faldt ondt dagen efter.

Konklusion.
Synes min oplevelse var ret god. Hash og amfetamin giver en kildende fornemmelse i kroppen, og blev virkelig taget væk fra stressende tanker, der ellers optog mit hoved dengang. Synes bestemt ikke jeg var længere væk end jeg var når jeg drikker (før vi begyndte at drikke), hvilket passede mig rigtig godt.
Jeg savnede dog lidt substans. Stoffet gjorde mig ret overfladisk, og havde bestemt ingen interessante tanker. Selvom jeg ikke synes hash er noget vidunderstof, foregår der dog lidt mere bag panden, end der gjorde på amfetamin.

Pros:
Super liderlig, det altid skønt.
Fik dræbt den cannabisfremkaldte ugidelighed ved at blive så energisk.
Rusen kilder i kroppen.

Cons:
Virkelig svært at få rejsning.
Lidt for vanedannende til at det er noget jeg gør mere end 2-3 gange om året.
For overfladisk og i sig selv uinteressant.

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team