Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 apr 2013 00:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 nov 2012 12:08
Indlæg: 0
Substans/er: 2cb ketamin mdma opium
Setting: I naturen
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
uanede mængder 2cb mdma

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
boom festival i Portugal

Triprapporten
vi vågnede på et tidspunkt i løbet af dagen, aftenen før havde været lige så blæst som de andre, men i aften ville der blive spillet forest (min ynglings genre) og alle var ligesom tændt på at der skulle ske noget ekstra!

i løbet af dagen havde vi ligget i chillouten og sniffet k...

aften kom og vi bevægede os ned til "dance tempel" og tog lidt emma for at komme op i fart, og inden længe var vi alle i godt humør og havde det som man nu har det på mdma.
vi havde en kemier med i gruppen som står og svinger med en flaske vodka, jeg havde godt hørt at de han havde taget en del 2cb (blandet op med vodka) med hjemmefra, men synes umiddelbart ik at lød specielt spændende, har altid selv mest været til lsd og mdma...

anyways, ham kemikeren stod og dansede med den der flaske, og jeg ville da gerne smage!! hvilket jeg også fik lov til, så jeg tog en ordenlig slurk og tænkte ikke mere over det...

flasken gik på omgang og alle der havde lyst fik lov at smage... pludselig vender ham med flasken sig om og kigger på mig, der er vel 10cl tilbage i flasken, og siger til mig "drik resten, det vil være psy-agtigt". Jeg elsker psy, og er altid klar på at gøre noget for psy, så jeg bunder flasken, og tænker at det ikke er så slemt, de andre havde jo fortalt mig at det minder om lsd, bare med mindre mind-fuck, så det lød jo godt!

tiden går, og jeg har fået bevæget mig væk fra de andre, og har det igrunden bare alt for nice, kan godt se at tingene er blevet meget anderledes at kigge på, men mdmaen banker også rundt i kroppen!

jeg kigger over på nogle mennesker som står og peger op i loftet, jeg kiggede selv op, og så går alting galt, loftet smadre rundt i et virvar af farver, og hele dansegulvet gik i symbiose, menneskerne omkring mig strålede meget kraftigt, pånær dem jeg kunne se var på mdma, de lignede zombier og var helt grå uden farve... jeg tænkte at det endelig havde løkkes mig at brænde hele min hjerne af, så jeg aldrig blev mig selv igen! jeg havde desperat brug for at komme væk, og lige finde de andre (på det tidspunkt havde jeg glemt at jeg havde drukket 2cb). jeg fik tumlet mig ud fra dansegulvet og det var blevet sent på natten. jeg stod på en bakke, og der kom en kølig brise, men det var som om at vinden fløj igennem mig, der var simpelthen ikke mere "fysisk" tilbage i mig tænkte jeg alting var psy nu! jeg kom til at tænke på ham duden der havde stået med den der flaske og at det nok var 2cb jeg kunne mærke! - jeg var solgt! jeg kan godt lide at trippe, og elsker at komme der ud hvor man får oev, men aldrig som det her, jeg stod og tissede op af en busk, og mit pis lignede det reneste guld, det skinnede så det gjorde næsten ondt i øjnene.

jeg tænkte at det var godt at jeg var i portugal og ikke i Danmark hvor man kunne rende ind i folk man kendte, og som normalt respekter en, for jeg kunne godt tænke mig at jeg må have virket fucked at kigge på, jeg kunne hører stemmer som snakkede om mig, og er ikke helt sikker på om jeg snakkede med dem, eller det bare forgik i mit hoved, det er mig stadigvæk en gåde...

lige så pludselig som 2cb'en havde slået fødderne væk under mig, stoppede det igen... og jeg tog ned på danse gulvet og fandt mine venner, og vi fortsatte festen!

jeg har ikke taget andet siden jeg mødte 2cb!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 apr 2013 20:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Hvornår tog du opium?

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2013 18:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 aug 2008 13:13
Indlæg: 703
"anyways, ham kemikeren stod og dansede med den der flaske, og jeg ville da gerne smage!! hvilket jeg også fik lov til, så jeg tog en ordenlig slurk og tænkte ikke mere over det...
flasken gik på omgang og alle der havde lyst fik lov at smage... pludselig vender ham med flasken sig om og kigger på mig, der er vel 10cl tilbage i flasken, og siger til mig "drik resten, det vil være psy-agtigt". Jeg elsker psy, og er altid klar på at gøre noget for psy, så jeg bunder flasken, og tænker at det ikke er så slemt, de andre havde jo fortalt mig at det minder om lsd, bare med mindre mind-fuck, så det lød jo godt!
"

pluuuuuuur!

_________________
”What hashish gives with one hand it takes away with the other: that is to say,
it gives you power of imagination and takes away the ability to profit by it”

(Baudelaire 1860).


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team