Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:51


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: #1 ritalinrus
Indlæg: 04 feb 2013 10:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Substans/er: Ritlan og øl
Setting: I byen
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
4,5 x 10 mg ritalin. 6-7 øl.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:


Triprapporten
Min ven og jeg var begge stoppet med at ryge hash. Tror vi havde pauset i 3-6 uger begge to.
De sidste to år havde vi begge røget dagligt, alt for meget, og smådepressioner samt vinterblues havde fået os til at opgive planten til fordel for et sobert og mere overskueligt liv.
Vi sad og lavede musik hos ham, da han fortalte, at han havde fået et brev ritalin af en fælles bekendt, og at han gerne ville dele det med mig, hvis jeg havde tid.
Klokken var 22, jeg skulle på arbejde næste dag, men tanken om en tur på stoffer var sgu ikke til at få ud af hovedet, så vi hakkede en pille et spejl, og sugede halvdelen hver op i næseboret med en halvtredser.
Okay. Det var ikke særlig fedt. I forhold til hvad vi havde sniffet før, satte pillen sig besynderligt i vores næser, og vi besluttede os for aldrig at sniffe ritalin igen. Vi knuste en pille, kom den i et glas vand og delte dette.

10 mg.

Ingen grund til at sidde indenfor og være høj, så vi tog overtøjet på og gik udenfor i vinterkulden.
Jeg kunne mærke jeg havde fået en del mere energi, ligeledes havde min ven. Købte 4 halvliters dåseøl, og begav os mod en skole, som vi før havde brugt som udendørs rygerspot. På turen fik vi drukket de to øl hver, og jeg kunne mærke en god solid rus i mit hoved.
Vi begyndte at snakke om alt muligt. Virkelig alt. Dybe såvel som temmeligt overfladiske emner, men det betød intet; vi havde begge behov for at tale uafbrudt, grundet energioverskud. Vi begyndte at gå enormt hurtigt, og da vi kom til skolen tog vi en pille mere hver, og røg en smøg. Gud en lækker smøg. Kan stadig huske følelsen af, hvordan dén cigaret var dét vi stod og manglede.

20 mg.

Vi var småsnaldrede, rimeligt høje, og stadigt hurtigt snakkende.
Vi besluttede os for, at det var for kedeligt oppe ved skolen, så vi gik mod botanisk have, Århus.
Da vi ankom tog vi to piller mere, satte os på en bænk med udsigt til lyset fra Århus, og ventede på de kickede ind.
Det gjorde de så sandelig også. Hold kæft hvor vi bare snakkede.

40 mg.

Tog ned mod byen for at købe smøger og øl, og rendte ind i to vi havde mødt nogle gange før til diverse fester, og fulgtes med dem. De spottede næsten med det samme, at vi var høje. De kom med deres indvendinger, vi bad dem om at blande sig udenom, og havde en ellers en god samtale (domineret af os, vi kunne virkelig ikke holde kæft).
Jeg havde det godt euforisk, nok mest pga øllene, synes ikke ritalin giver den vilde eufori, mest bare et sygeligt energiniveau.

Da vi havde sagt god nat til de to andre, som skulle i skole dagen efter, og derefter ikke havde tid til andet end en kort gåtur og en snak, gik vi hjemad.
Jeg kan huske jeg hele tiden havde noget på hjerte, men når jeg forsøgte at sige det tabte jeg tråden efter få ord, og opgav til sidst, og lod min ven føre samtalen.

Vi tog en halv pille hver før vi gik hver til sit, hvilket jeg fortrød, da jeg lå kl. 3 om natten i min seng, og ikke kunne sove for mit hjertes voldsomme banken. Jeg ved stadig ikke om det var lyden af mit hjerte, som gav genklang i min madras, eller rusen af fra ritalin, der holdt mig oppe, men det endte med jeg kun fik 2 timers søvn den nat.

Dagen efter tog jeg på arbejde, og leverede den bedste indsats jeg nogensinde har leveret. Jeg var vidst stadig temmelig høj.

Alt i alt en sjov nat, lidt kogt. Dog ikke en oplevelse jeg har savnet at have igen sidenhen, hader søvnbesvær, og fik ikke andet ud af aftenen end at rende rundt og være stiv og høj. Hvilket som sådan ikke er en dårlig ting, men stadig ret kogt.

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team