Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 jan 2012 01:05 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 mar 2010 21:48
Indlæg: 29
Geografisk sted: Aalborg
Substans/er: Kokain, ritalin, alkohol og hash
Setting: I byen
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
Fem ritalin piller (styrke og evt. mærke, ukendt), seks øl, en bane kokain, som synes meget ren, og en halv joint.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
I byen med nogle venner, og nye bekendte.
Jeg er meget sart overfor alkohol og andre rusmidler. Jeg er det man vil kalde "svagdrikker".

Triprapporten
Hej psychedelia !
Jeg vil gerne dele min ret ubehagelige oplevelse med jer. (jeg havde desværre ikke ret meget styr på tiden den nat)

Mig og min ven K, er på vej ned til byen, hvor vi skal mødes med H og C. Jeg kender kun H. H og C har fået fat i nogle ritalin piller, som vi så vil tage nogle af.
Vi begynder at gå hen imod en kro vi også har festet på de foregående to dage, og på vejen spiser jeg to piller. Jeg er lidt nervøs, men jeg er nysgerrig, og vil gerne prøve.

Vi kommer ned i byen, hvor der er rimelig dødt (jeg tror også kun klokken var ni), og vi beslutter os for at gå over på en grillbar, og få os nogle pomfritter. C, som jeg ikke kender, virker meget fraværende, og jeg tror han har taget omkring otte piller. Vi går ned imod byen igen, efter en halv time.

Da vi kommer tilbage til kroen, er der lidt flere mennesker, og vi sætter os ved det "sædvanlige" bord. K går op i baren efter øl, og vi begynder at drikke nogle øl. Jeg kan stadig ikke rigtig mærke pillerne, og tager så to mere. Så går der en halv time, og så kan jeg mærke, at jeg er helt vildt glad, og begynder at sidde og ryste med benet. H sidder ved siden af mig, og kan overhovedet ikke mærke pillerne, men morer sig meget over, hvordan jeg opfører mig.
Jeg begynder at bide mig selv i kinden, og jeg tygger på staven til min tungepiercing. Det er ligesom om jeg ikke kan stoppe igen. En ny refleks er opstået, og jeg er vild med det.

Der går omkring fem minutter (eller en halv time, hvad ved jeg ?), og jeg får lyst til mere. Jeg drikker stadig øl. Sipper bare til min tuborg. Jeg beder C om en pille mere, og han giver mig en. Om det var dén, der fik det hele til at vælte senere, tvivler jeg på, men hvem ved?

Jeg er stadig glad og godt tilpas. Nyder musikken, og hygger mig nede i hjørnet af kroen, ved vores stambord.
Efter en halv time/time, begynder C og K at snakke om at hente noget coke. Jeg bliver lykkelig, og venter spændt på godterne. Glæder mig til den voldsomme energi skal pumpe igennem min krop, som jeg kun har oplevet én gang før.
Det ender med, at det er H, der må ud efter sagerne, imens sidder K, C og jeg og holder skansen ved bordet. Øldrikkeriet er langsomt svundet hen, fra min side. Jeg sidder ligeså fint og tripper for mig selv.

Der går omkring 40 minutter til en time vil jeg tro, og så er H tilbage, med en smuk lille pose, med indhold nok til at kunne slå mig ihjel. Den giver han K, og ham og C sidder nærmest og savler ved synet. De to går op og spiller pool.

H og jeg sidder så tilbage ved bordet, og H viser mig diskret under bordet, en pose med en decideret klump kokain. Hård som en krystal. Han vil ikke give den til K og C, da de bare ville blive for grådige.

Efter en time, smutter H og jeg over på et andet værtshus, hvor vi lige smutter ned på toilettet, og pudrer næsen. I aller bogstaveligste forstand. :wink:

Jeg tager en medium sized bane, og kan med det samme mærke vinderfornemmelsen suse gennem mit blod. Med det samme føler jeg, at jeg kan klare alt, og jeg føler mig ti centimeter højere. Med bankende hjerte og tonsende puls, går jeg, med H, igennem den mørke by tilbage til kroen. K og C smutter kort tid efter os.

H og jeg sidder sammen, mens K og C er smuttet ud med pulveret. Jeg begynder at føle mig ekstremt dårligt tilpas. Jeg er bange for alle de mennesker der er på kroen. Jeg kan ikke bevæge mig, ej heller sidde stille. Det føles som om mit hjerte er på vej ud af brystet på mig. H er endnu intetanende, og læner sig tilbage på sin stol. Dette får mig til at flippe ud, og trygler ham til at sætte sig ind over bordet igen. Min krop hører ikke til nogen steder. Jeg har aldrig haft det så underligt og ubehageligt før. En jeg mødte dagen inden, kommer hen til mig og siger "jeg har gættet dit drug. Du skal drikke vand med sukker. Og skat, lav mig du ikke tager hårde stoffer". Hans henvendelse gør mig bange og paranoid, og alle kigger på mig. Alle de voksne på kroen har gennemskuet mig. Føler jeg.

C og K kommer tilbage, og de har det for fedt, og begynder at slå søm i, med nogle gamle mænd. Jeg sidder stadig ved bordet sammen med H. Han begynder at snakke om at tage hjem, og jeg er ved at begynde at græde af skræk. Han må ikke forlade mig. K og C vil ikke hjem, og jeg skal sove ved K. Jeg panikker. Jeg går med H ud.

Udenfor mødes vi med vores ven M. Både H og M er meget meget store fans af hash og anden form for cannabis, så de beslutter sig for at ryge en pind. VI sætter os på en trappe. Jeg sidder og vugger nervøst frem og tilbage. Koncentrerer mig om at trække vejret, og holder blikket stift frem foran mig. H og M sidder begge afslappede, og er ved at rulle en pind. Samtidig ruller en kvalme ind over mig, og jeg er lige på nippet til at kaste op. H og M beroliger mig virkelig, og de må ikke forlade mig. Jeg vil være sammen med dem hele tiden. De er min modgift.

De begynder at ryge, og tilbyder flere gange mig at ryge med, men jeg takker nej. Til sidst tænker jeg: "kan jeg få det værre ? næh". Så jeg giver efter, og tager nogle sug. Min krop tager imod rusen med et chok. Det er som om min krop ikke kan vælge substans. Jeg sidder og har det vildt underligt i nogle minutter. Indeni er der panik, men min krop begynder at slappe af udadtil. Pludselig sidder jeg helt stille. Mine øjenlåg hænger, og jeg tænker: "thank you so much ganja". :gud:

Jeg svæver lidt rundt, og inden længe sidder jeg i en taxa på vej hjem til K. Jeg kommer ind på hans værelse, og falder, overraskende nok, i søvn ganske hurtigt.

- Det var en ekstremt ubehagelig oplevelse, og jeg tror aldrig jeg har været så bange før. Det var sidste gang jeg blandede så forskellige substanser på den måde. No wonder min krop blev forvirret.
Jeg håber i synes om rapporten, og i er velkomne til at spørge, hvis i har nogle spørgsmål !

:peace: ,
TheWhiner


Senest rettet af Stonerr 17 jan 2012 20:31, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2012 20:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
sad og nikkede genkendende til delen om ritalin. synes du beskriver din aften godt. ærgeligt så nice substanser skulle give dig sådan en aften. bedre held næste gang :)

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2012 22:41 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 mar 2010 21:48
Indlæg: 29
Geografisk sted: Aalborg
tak lillebror, og ja, det var ærgeligt det skulle gå sådan til. :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2012 17:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 jul 2011 13:01
Indlæg: 384
No wonder du fik det så skidt... methylphenidat og coke i de mængder, og så blandet sammen.. heldigt du overlevede.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2012 04:02 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2010 05:51
Indlæg: 244
1. Ha styr på hvad du tager. Du ved ikke hvor meget der var i pillerne, det direkte latterligt ikke at vide. Der kan være mellem 10 mg og 40 mg. det kan være en dosis fra 60 mg til 240 mg.

2. At du så selvom du har det godt vælger at tage en streg coke er virkelig ikke smart. Det lyder desuden til det har været coken som har gjort udslaget. Du havde det fint før og fik det dårligt kort tid efter stregen. det er ikke smart at blande rusen med cannabis til sidst og det kunne sagtens have været gået meget værre.

3. Set og sitting kunne også havde været langt bedre.

Omkring den tyggende fornemmelse så kan du med fordel købe tyggegummi. At side og tygge tænder hele aften kan virke rimelig mistænkelig. Solbriller kan også virke kamuflerende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jul 2013 21:58 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 mar 2010 21:48
Indlæg: 29
Geografisk sted: Aalborg
jeg var ikke særlig erfaren på det tidspunkt, men jeg ville bare prøve det hele. som sagt, så er det aldrig noget jeg har tænkt mig at gøre igen !


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team