Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Marzine
Indlæg: 21 dec 2011 18:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 okt 2010 09:54
Indlæg: 26
Substans/er:
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Nej
Erfaring: Erfaren bruger med omfattende viden

Dosering og anden informaton om substanserne:
20 piller, ved ik hvor mange mg de er på.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Havde det fint psykisk, setting var hjemme med mig selv stille og roligt.

Triprapporten
Vil fortælle om min første og desværre ikke eneste tur på marzine. Det er cirka 8 år siden vil jeg mene efterhånden. Mig og en ven havde besluttet at nu skulle vi prøve marzine, vi startede med en 5 stykker men havde ikke det store virkning. Efter noget tid besluttede jeg at spise nogle flere så spiste cirka 20 i alt og der gik noget tid uden nogen virkning, min kammerat besluttede nu at tage hjem da vi ikke regnede men der ville ske det vilde. Jeg satte mig ved computeren og hørte lidt musik, efter noget tid så jeg mig ven ude i gangen og begyndte at snakke med ham (tænkte ikke over han jo var gået hjem for noget tid siden), jeg gik ud i gangen for at snakke med ham men han var der ik, det var da underligt tænkte jeg. Jeg gik ud i køkkenet og kiggede ud af vinduet, der var så sat et kæmpe cirkus op i haven, fedt tænkte jeg, jeg løb ned af trappen for at se cirkuset, igen var der ingen ting. Til gengæld synes jeg det var ligesom der var skygger over det hele dernede, det begyndte at løbe mig langt ned af ryggen, så jeg løb op og ind foran computeren. Så bankede det på døren, jeg var skrækslagen, hvem fanden kom på det her tidspunkt, jeg gik ud for at lytte hvem det ku være, igen bankede det helt vildt, jeg spurgte hvem er der, ingen svarede igen. Så rumsterede det ude fra køkkenet så jeg løb ud for at se hvad der skete, der var nogen på vej op af en stige og ind i huset, jeg løb over for at se hvem det var men der var intet. Igen bankede det på døren så jeg løb derud, ku se nogen tog i håndtaget så jeg holdte håndtaget, igen hørte jeg noget fra køkkenet så løb derud, igen intet. Jeg stod sån i hvad der føles som mange timer hvor jeg løb frem og tilbage mellem døren og køkkenet fordi jeg troede folk ville ind og gøre mig fortræd. Jeg forsøgte flere gange at ringe efter folk der skulle hjælpe mig men da jeg havde skrevet 4 cifre at telefonnummeret forsvandt det igen, forsøgte mange gange uden held. Så kom der et tidspunkt hvor jeg sagde til mig selv at nu lukker jeg dem sku ind, også må de gøre med mig hvad de vil. Jeg åbnede døren og så folk i militærtøj stå på trappen og kigge på mig, jeg var naturligvis skrækslagen men fik kæmpet mig ned af trappen og ud i haven, ude i haven så jeg folk gemme sig under træerne så jeg løb ud på vejen for at komme væk. Jeg så der var lys over ved naboen så jeg kiggede ind i stuen og der så jeg så min far og stedmor sidde derinde! Jeg løber op til døren og banker alt hvad jeg kan, efter lidt tid kommer naboen ud kun iført boxershorts og spørger hvad hulen der sker, jeg siger jeg skal snakke med min far og stedmor og han forklarede mig de ikke er her men jeg forstår det ik for jeg har jo set dem. Naboen går så med mig over for at se dem der er efter mig, jeg ser stadig folk over det hele men han prøver at forklare der ingen er. Han får så ringet til min far og stedmor som er i campingvogn og de kører så hjem af, naboen har fået nok og går hjem, og jeg går ud på vejen og stiller mig i blå badebukser, bar mave og 1 strømpe og står midt på vejen og vinker alt hvad jeg kan til alle biler. Ved ik hvor længe der går før de kommer hjem men de kommer så hjem og spørger hvad hulen der er sket, prøver at forklare dem folk er efter mig osv, jeg viser dem folk i haven der er efter mig og de prøver at forklare mig det kun er en gang pottemuld og en papkasse, vi går op og sætter os i køkkenet og prøver at få noget mad. Jeg prøver at spise et rundstykke men ryster som en esbeløv, jeg er sikker på der er folk i huset der er ude efter mig. Min stedmor tager mig med i alle rum for at vise der ingen er men jeg tror ik på hende. De får mig kølet lidt ned og det ender med jeg lægger mig til at hvile mig.

De efterfølgende 5 dage ligger jeg i i min seng som en zombie, jeg er slet ik mig selv. Kan mærke der er noget galt. Jeg er flere gange ude og gå men man kan mærke verden er forandret, det tager mig næsten 1 uge før jeg er "normal".

Vil IKKE råde nogen til at lege med marzine, lige meget om du så har verdens bedste psyke skal det nok fucke dig up! Hold jer laaaangt væk fra det!!!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Marzine
Indlæg: 22 dec 2011 09:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Har hørt tæt på samme historie fra en ven, der også havde leget med Marzine. Må indrømme at jeg blev noget overrasket da han fortalte mig det. For svjv er det da et forholdsvis "uskadeligt stof". Men må indrømme at jeg allerede efter han havde sagt det, tænkte at "Ja okay, det er sgu nok ikke noget der er værd at lege med". Denne historie bekræfter blot alt hvad han har sagt. Må hellere få ryddet op i drugkassen derhjemme og få smidt det skidt ud :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Marzine
Indlæg: 22 dec 2011 10:02 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2010 01:39
Indlæg: 80
Geografisk sted: A spot within a spot
Det lyder som en skræmmende oplevelse, har selv eksperimenteret med cyclizin over det sidste år og genkender meget af hvad du siger fra mit første trip, der dog ikke var i nærheden af 1000mg . Jeg vil dog ikke direkte fraråde folk at prøve det. Jeg vil tro, at man får hallucinationer hvis man indtager 350-450 mg, så hvis det er første gang, skal man hvert fald ikke tage mere end det. Derudover vil jeg lige pointere, at man godt kan have gode oplevelser med cyclizin, man skal bare være helt klar over hvad man går ind til, hvilket man ikke kan være på sit første trip(lol). Jeg havde selv et meget godt trip anden gang jeg prøvede det(650 mg mener jeg). Hvis man ikke bliver skræmt, kan man se de mest fantastiske ting.

Lige et spørgsmål til din velskrevne rapport: hvordan var efterspillet med din familie og nabo?

Hvis man våger sig ud i det skal man have en tripætter og starte i lav dose. Pas nu på. Generelt har man en lille smule frygt i nogle dele af sit trip, selv under et der "går godt". Det er hvert fald min erfaring. Men ja det er hårdt både fysisk og psykisk!

_________________
- Medlem af det hemmelige selskab


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Marzine
Indlæg: 22 dec 2011 10:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 okt 2010 09:54
Indlæg: 26
Jeg ku ik se at et eneste menneske skulle kunne få noget godt ud af det "stof". Det er uden tvivl det mest ubehagelige jeg nogensinde har oplevet. Det var virkelig skræmmende og det vil jeg aldrig opleve igen og håber aldrig andre skal opleve det.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Marzine
Indlæg: 22 dec 2011 10:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 okt 2010 09:54
Indlæg: 26
Naboen var ik en jeg snakkede med overhovedet, og min familie vidste godt jeg tog stoffer men de blev bestemt skræmt, specielt min stedmor. Hun sagde mange gange til mig at nu skulle jeg ik tage det igen, for hun havde aldrig set et mennesker der så så ligbleg og bange ud som da hun så mig.

Du er den første jeg hører om der har haft en god trip på det, men så kan det jo lade sig gøre. Jeg vil personligt dog ik råde nogen til at prøve det. Der findes bedre og mindre skadelige ting hvis man vil se hallucinationer.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Marzine
Indlæg: 22 dec 2011 12:34 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2010 01:39
Indlæg: 80
Geografisk sted: A spot within a spot
Kan godt forstille mig det. Det kan virkelig være noget forbandet skidt! Men man kan vende den om, hvis en gut nu tog en kæmpe dosis LSD første gang og fik badtrip ville han også mene at det var et forfærdeligt stof. Jeg har endnu ikke fået ægte hallucinationer af andre stoffer(udover en idiotisk stor dose mdma), de andre drugs giver kun visuals for mig og skarpere, kraftigere farver osv. Men det er måske et spørgsmål om dosis.

Men man kan godt have gode oplevelser, men ja efter hvad jeg også har hørt og læst er det vist sjældent at det sker. Om det har noget med dosen at gøre eller den chock tilstand man måske kommer i efter at have set/hørt "rigtige" skræmmende hallucinationer, ved jeg ikke. Men en ting er sikkert; det er godt med sådanne rapporter her til advarsel for personer der overvejer at prøve cyclizin.

_________________
- Medlem af det hemmelige selskab


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team