Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 okt 2011 19:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 sep 2011 00:49
Indlæg: 35
Substans/er: Amino Acid Blend, Ketones, Dicalcium Phosphate, Magnesium St
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
3 piller a 200mg

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Dagen efter jeg havde sovet; Højt blodtryk og mit hjerte hoppede som en kanin

To dage efter: trykken for brystet

Triprapporten
Siden oplyser om følgende ingredienser i produktet: Amino Acid Blend, Ketones, Dicalcium Phosphate, Magnesium Sterate, Aminos In Free Form

Sidens beskrivelse af pillerne: "Test Result: Now that's what we are talking about! This is what we call legal HIGH! Seriously guys, Speed Rush is simply a completely new dimension in the Party Pill segment. Love Diablo XXX? You will be crazy for this! Speed Rush is the stongest legal speed alternative on the market, hands down. Start with one pill, effect comes in pretty fast and strong in about 1 hour and lasts for 7 hours! Total party, dance and euphoric feeling. You will have a need for music and motion, music actually does sound a lot better. Music entertains you a lot more effectively sometimes it turns into this kinda trippin' on the music, just flow with it... awesome stuff, insane buzz! All of us simply loved it and were shocked about its effect. Don't worry about the color of the pills they are crazy pink, but it will bother you for a few minutes only :) . What we also noticed is that Speed Rush is really clear the next day, no bad comedowns, what's more, after 7 hours it is easy to get rest and you will sleep like a baby. We all gave it 10 scores, no wonder why the overall result is 10/10 on our rate. Probably we will wait for a few feedbacks from you, our customers an we can announce a new Favorite in our e-store. Enough said, YOU MUST TRY IT to experience the new party trend. Enjoy it!"

Legal Status: Speed Rush is 100% legal in all countries, can be shipped anywhere.

Bestilt antal: 10 piller


Jeg synes jeg vil skrive en triprapport om nogle legale produkter, da der åbenbart er et vildfaret syn på det herinde.

Jeg testede disse piller sammen med min sammenbo, som er min veninde.

Klokken er 13.30.. vi ligger og sover sammen i vores seng.. det ringer på, jeg springer op (refleks da jeg tit bestiller ting over nettet og ikke gider gå to kilometer for at komme ned på posthuset). Skriver hurtigt under på mit "anbefalede brev" fra Holland af. Min veninde vågner... hun læser bagpå, hvor der som en ekstra sikkerhed for at det ikke bliver snuppet på vej til brevkassen af noget tol eller hvad ved jeg, står at det er plante gødning.. Hun begynder derfor at tvivle og siger vi ikke skal tage det. Jeg indtager en pille klokken 14:30 d. 29/09. Klokken 15:30 har jeg stadig ikke fået nogen effekt og jeg tænker at det måske ikke er et særligt kraftigt produkt.. min veninde har nu set at produktet ikke dræber en omgående og vi tager begge en pille. ca. 17.00 begynder vi at få en effekt og en enorm dejlig rus.. helt amfetamin lignende, bare i kraftigere dose. 19.00 har jeg enormt meget kvalme og pludselig brækker jeg mig ud over gulvet, reolen og hele toilettet.. jeg vurderer at to piller var en MEGET dårlig ide. En ven kommer over klokken 21 fordi han skal i byen.. han tager en pille og endnu en til hans veninde som skal med ham. Mig og min sammenbo tager endnu en pille, da vi vurderer at der går to timer før den virker og dermed er de 7 timers virkning gået... 10 minutter efter pille indtagen får jeg den største rus... alt alt for stor en rus.. har nu fornemmelsen af at tre piller virker på én gang.. dumt træk.. ud på toilettet at brække mig igen. De resterende timer går med en smule kvalme, en masse snak og alt for mange vågne timer.. eftersom vi tog pillerne klokken 21 burde rusen være ovre klokken 4 om morgenen.. den varer yderligere til den 01/10 klokken 02 hvor jeg falder i søvn.. altså har det været 36 timer siden jeg tog mine første piller og rusen har varet ligeså længe.

Mit facit er; rusen kan ikke køres videre.. man tager kun én pille.. så længe man holder det til én pille, så kan ingen amfetamin eller cokain jeg har prøvet hamle op med rusen. Jeg snakkede med mine venner som have fået en pille, dagen efter.. de havde haft en super rus. Der går derefter 20 timer hvor jeg sover og jeg vågner uden lyst til at spise eller drikke noget.. jeg har ikke influenza, bare en super nedsat lyst til at indtage noget.. jeg får alligevel kvalt noget cola og chips i mig, i store mængder da jeg ved, at der er hvad der skal til. Pillerne gav ikke den normale amfetamin influenza, men blot en smule kvalme og nedsat lyst til spisning.. jeg vil til enhver tid foretrække dette produkt frem for amfetamin.

Jeg vil snart udforske yderligere piller og komme med en lille triprapport.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team