Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 maj 2011 12:55 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 apr 2011 19:36
Indlæg: 25
Geografisk sted: Syd for Skagen - Nord for Aalborg! -.-
Substans/er: Heroin (rygeheroin)
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
2,5 g rygeheroin fordelt mellem 6 personer.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Jeg havde det på nuværende tidspunkt ikke særlig godt mentalt, dvs. mange ting at tænke over, derfor havde jeg besluttet mig for at prøve heroin, da jeg ved det fjerner alle tanker/bekymringer.

Triprapporten
Jeg havde aftalt på forhånd at komme op til nogle venner, jeg vidste kunne skaffe heroin, og til at starte med var det meningen jeg bare ville købe det, og tage det med mig hjem, men da jeg fandt ud af det ikke var så ligetil, besluttede jeg at dele med dem, og vi fik i alt 2,5 g brun ryge heroin.

Heroinen kom i små papir"poser" med 0,2 i hver, og grunden til det kommer i papir er fordi det klistrer for meget til plastik fik jeg at vide. Mine venner, som havde prøvet det mange gange før, lavede et rør af sølvpapir, og hældte 0,2 g. ud på noget andet sølvpapir, som det var meningen vi skulle ryge det fra. Eftersom vi var så mange, var der to sølvpapir sendt rundt.

Jeg fik selvfølgelig en til at hjælpe mig med at gøre det, så han holdt sølvpapiret og jeg skulle bare suge alt hvad jeg kunne (dampene fra heroinen) ind, og holde røgen inde sålænge jeg kunne. Vi tog 4 baner hver, og så sendte vi videre. Fik at vide det ville være dumt at suge det, da det er meget nemmere at få en overdosis hvis man gør det sådan. Men sådan blev vi ved i flere timer, eller dvs omkring 2 - 3 timer vil jeg tro (min tidsfornemmelse her er ikke helt i top). Men jo mere heroin jeg indtager, jo mere føles det som om jeg "svæver". Jeg tænker ikke på noget, jeg har det bare godt. Jeg har prøvet mange piller, dvs. benzoer, men der er intet der slår det her. Her er du bare fuldstændig blank inde i dit hoved, og det kan godt være en befrielse nogengange. Plus at din kropsfornemmelse er helt i top, man har det bare rart. Suset ved det varede omkring en time, og de efterfølgende timer, fulgtes af "ligegyldighed", god eufori og ellers bare sidde og sumpe. Det kan godt være det at sumpe ikke lyder særlig fedt i nogles øre (dem der ikke har prøvet det), men det er noget af det bedste. Bare sidde i sin egen verden og nyde dine prøblemer fra omverdenen er gemt væk.

Jeg fik meget herioin den dag, og det var helt klart en oplevelse, men ikke noget jeg vil kunne blive afhængig af. Jeg kunne godt finde på at gøre det igen, da følelsen var fantastisk. Jeg er klar over hvor farligt og vanedannende stoffet er, derfor vil jeg ikke gøre det så tit. Jeg har det faktisk også meget bedre mentalt efter denne tur, kan se tingene fra en helt anden synesvinkel, og få gjort noget ved tingene, istedet for bare lade dem ligge. Så jeg vil nok sige jeg har fået en masse ud af det, plus at det har været lærerigt. Og jeg er bare glad for jeg sad med folk, der vidste hvad de havde med at gøre, så det ikke gik galt. For det er et stof man skal have respekt for.

Synes bare jeg ville dele denne oplevelse med jer, men vil bestemt ikke råde nogle til det, da det som sagt er så vanedannende som det er. Men min oplevelse med det har været fantastisk, og derfor skriver jeg den herind.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 maj 2011 19:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jan 2010 16:36
Indlæg: 181
Citat:
(..) men ikke noget jeg vil kunne blive afhængig af.

Selvfølgelig kan du det. Især koblet med det set du selv oplyser. Kan du stave til Pavlov ;)

Men fin rapport.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 maj 2011 11:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Synes du har skrevet en fin rapport, men samtidig har du også beskrevet, hvorfor heroin ikke skal legaliseres:
Snuske skrev:
Det kan godt være det at sumpe ikke lyder særlig fedt i nogles øre (dem der ikke har prøvet det), men det er noget af det bedste. Bare sidde i sin egen verden og nyde dine prøblemer fra omverdenen er gemt væk.

Man får intet ud af heroin udover at forsvinde fra verden og få et stærkt misbrug.

Men igen, fin rapport, håber dog aldrig du tager heroin igen.

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team