Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 feb 2011 23:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 feb 2010 19:30
Indlæg: 85
Geografisk sted: La La Land
Substans/er: Cyclizin
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
12 Tabletter / 600mg

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Hey psy

Jeg vil gerne dele en oplevelse jeg havde i fredags
det er min første trip rapport så bær over med mig

Jeg havde læst meget omkring det at det skulle give nogle vilde hallucinationer at tage en stor dosis søsygepiller (marzine)
men næsten lige meget hvilken vending, stoffet blev nævnt i her på psychedelia, blev det altid forfulgt af indlæg omkring hvor ubehageligt eller skadeligt det er at trippe på stoffet, i det hele taget fraråder næsten alle at indtage det. Næsten alle trip rapporter jeg fandt var fra 2004 eller tidligere og beskrev også hvordan det skulle være meget ubehageligt. Men da jeg er en af de typer der skal prøve det hele, ikke kun med rusmidler, besluttede jeg mig for at prøve det.

Tirsdag (21/02/2011):
Tager jeg en enkelt tablet for at sikre mig jeg ikke er allergisk over for stoffet - alt gik fint

Onsdag (22/02/2011)
Indtager jeg 5 tabletter for at få en snært af den "ubehag" jeg havde i vente, mærkede dog ikke det mindste udover at blive lidt døsig

Fredag (25/02/2011)
Var så dagen hvor jeg havde tænkt mig at udføre det fulde trip, jeg havde snakket med en ven (E) om det, og han var også frisk på at prøve det, han ville dog nøjes med at tage 6 tabletter, hvilken jeg jo godt vidste ikke ville give nogen særlig effekt efter mit 5 tablets forsøg, men jeg ville ikke presse ham til at tage flere. Vi mødtes hjemme hos E's bror, vi havde aftalt at se en dokumentar film omkring hvorvidt mennesket er alene i universet. Vi gik ind på E's værelse, tog pillerne og sad og snakkede en halvtimes tid, så besluttede vi os for at sætte filmen på, vi slukkede lyset men lod et stearin lys være tændt.

Da emnet på vores dokumentar interessere mig meget, sad jeg som limet til skærmen, og havde helt glemt at jeg havde spist pillerne, efter ca en halv time (en time efter indtagelse), kan jeg stadig intet mærke, sidder stadig dybt begravet i filmen, men så rejser E sig for at gå ud og tisse og da jeg drejer mit hoved for at se hvor han skulle hen, vippede hele rummet lidt, som om der var en, der lige havde drejet lokalet 5 - 10 grader, nu kunne mærke det "ubehag" jeg havde læst så meget om, rumstere langt nede i min mave, men det kom aldrig rigtig frem, da jeg "lider" af den tanke, at hver gang jeg indtager noget siger min hjerne til sig selv "det er jo bare placebo", - jeg ved ikke om i kan forestille jer det, men jeg syntes personligt det er møg irreterrende... Men anyways jeg tænkte det var en hurtigt placebo effekt, så rettede synet tilbage til fjernsynet, men nu havde jeg utrolig svært med at følge med, jeg blev især irreterret af en masse små sorte prikke jeg kunne se i hver øjenkrog, også nogle få røde prikker lige foran mit syn, som sad der nogle bag ved mig og lyste med laser dots på tv'et. irreetationen over de forskellige prikker gjorde at jeg fjernede synet fra fjernsynet og op på væggen, og der slog det mig at enten var min ven, E, for underlig eller også var trippet gået igang for good, for på væggen var der klistret alle mulige skoleopgaver op på kryds og tværs, derudover hang der en kæmpe fjeder hele vejen rundt i loftkanten. Jeg sagde ikke noget til E da han kom tilbage fra toilettet, for da det var første gang jeg var inde på hans værelse hos hans bror, kunne det jo godt være at han på mystisk vis havde en fjeder hængende rundt i loftet og samtlige skoleopgaver klistret op på væggen... E var, ligesom jeg selv tidligere, blevet meget døsig af sin dosis, så han sagde heller ikke noget da han kom ind. Jeg besluttede mig for at gøre en indsats for at følge med i filmen igen, på trods af alle de prikker. Det lykkedes mig så at sidde og stire ind i fjernsynet i et lille stykke tid, dog uden af ane hvad der sker i det. Da jeg opfanger at jeg bare sidder og glor ind i skærmen uden at ane hvad der sker, blinker jeg lige hurtigt for at få overblik over situationen og opdager til min forskrækkelse at midt hoved slet ikke er vendt direkte imod fjernsynet, men at jeg kun lige kan se fjernsynet ud af venstre øjenkrog. Jeg kunne have svoret på jeg havde stirret ind i fjernsynet, jeg syntes det var rimelig skræmmende men samtidig extremt spændende, jeg havde under hele trippet flere gang hørt E sige mit navn, hvorefter jeg kigger over på ham og ser at han bare er optaget af at følge med i filmen. Filmen er slut og vi sidder bare i et mørkt lokale kun svagt oplyst af et stearin lys, E stener da han vist var meget træt, og jeg sidder og er meget beundret over at jeg kan bevæge de røde prikker ved at kigge på ting, jeg sad og tænkte at det var ligesom at have nogle laser dots i synet. Jeg ved ikke hvor længe vi har siddet der men jeg kan i vært fald ikke rigtig mærke noget fysisk i kroppen mere, men jeg kan stadig se prikkerne og tingene på væggen. Pludselig rejser E sig op og tænder det store lys. det skarpe lys gør at jeg kniber mine øjne sammen, og da jeg åbner dem igen, får jeg en blandet føelse af extrem forskrækkelse og dyb lettelse, for væggen er helt tom, fjederen er der heller ikke længere prikkerne er også væk, det var som om jeg lige var vågnet fra noget der både havde været en kæmpe oplevelse men også virkelig skræmmende, ikke fordi jeg på noget tidspunkt havde været bange, det var bare fordi det været så underligt men alligevel krystal klart. Det er svært at beskrive følelsen men jeg var i vært fald glad for at det var ovre. E var stadig meget træt og gik ud i stuen til hans bror, jeg var også rimelig træt og følte jeg havde brug for at være hjemme så jeg tog mit overtøj på, hilste pænt farvel, og smuttede hjem ad

Lige en bonus oplevelse, jeg er ikke sikker på om det var fordi jeg stadig havde lidt i mig eller om det bare var almen lykke, men da jeg nåede mit bus stoppe sted, ser jeg at min bus lige er gået for 3 minutter siden og der så er 57 minutter til den næste, jeg når lige og blive pisse sur, da jeg ser bussen komme kørende, den var været forsinket, hold kæft hvor blev jeg glad, jeg steg ind i bussen, hilste med det største smil jeg nogensinde har smilt på bus chaufføren og så sad jeg ellers og følte lykke resten af vejen hjem mens jeg tænkte på de syrede ting der var sket.

jeg syntes det var en rigtig god oplevelse, men jeg venter nok lige lidt før jeg tager sådan en tur igen. Efter min oplevelse syntes jeg stadig at de fleste folk er en smule for skeptiske med det her stof, men jeg kan samtidig rigtig godt forstå hvad de mener med at det kan være farligt på nogle punkter, det kan være svært at finde sin egen dosis, men jeg er selv 100 procent sikker på at jeg ikke skal over 12.

Selvom dette stof er let tilgængeligt vil jeg anbefale at man lige tænker sig en om en extra gang inden man køber det, nu er det ikke min første oplevelse med hallu's men jeg er stadig rimelig rystet over hvor virkeligt det hele var, så for en nybegynder, vil jeg stærkt fraråde at give dig i kast med disse piller, i vært fald start med en lavere dose og derefter arbejde dig stille og roligt op til du finder din perfekt dosis

Til dem der skulle have lyst til at prøve det kan jeg kun anbefale at have lyset slukket (evt stearin lys tændt)

Tak fordi i gad at læse min rapport
hvis i finder nogle fejl, så vær velkommen til at post så jeg kan rette dem :)

- Pollenrygeren


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2011 15:11 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2010 01:39
Indlæg: 80
Geografisk sted: A spot within a spot
Spændende rapport! Smid endelig en trip rapport mere op, hvis du forsøger dig igen. :)

_________________
- Medlem af det hemmelige selskab


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2011 18:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2010 01:39
Indlæg: 80
Geografisk sted: A spot within a spot
Er det muligt at du kan have opbygget en lille tolerance efter de 5 piller om onsdagen? Bl.a. efter at have læst din triprapport kastede jeg mig selv ud i det. Jeg tog kun 10 piller men havde efter din beskrivelse at dømme en meget "vildere" oplevelse. Mit var ved højlys dag og hallucinerede i flere timer( på godt og ondt). Jeg havde godt nok være på druk dagen forinden og det var på tom mave, men jeg synes alligevel det er en ret stor forskel! Men det kan selvfølgelig også bare være folk der er forskellige.

-Peace out

_________________
- Medlem af det hemmelige selskab


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2011 22:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 dec 2011 20:21
Indlæg: 47
Jeg synes ogsaa, det lyder som et meget mildt trip, dosis taget i betragtning.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team