Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 jan 2011 01:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 dec 2004 01:40
Indlæg: 1021
Geografisk sted: Right behind you...
Substans/er: DOB
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
20mg (usikker på potens)
15 genstande alkohol

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Beruset

Triprapporten
Kl. 03:00
Efter en nat med at lave musik, chatte, spille computer og se film, besluttede mig for at gå i seng.

Jeg var løbet tør for alkohol, men kom i tanke om at jeg havde en flaske med vodka blandet med DOB stående (2mg/ml).
Jeg havde for 4 måneder siden prøvet en dobbelt dose af dette, uden nogen virkning overhovedet, hvilket nok skyldes at jeg har haft det liggende i 4 år.
Så jeg tænkte at jeg naturligvis bare kunne drikke det for alkoholens skyld.

Ned røg hele møget. ca 10-15ml. En dejlig godnat-drink, selvom den smagte ret gammel og kemisk.

Efter ca 40 min sov jeg, med hjælp fra diverse dokumentarfilm.

Kl: 6:00
Vågnede med en enorm trang til at tisse. Synes jeg følte mig rigtig fuld, og kunne lige klare den ud til toilettet. Her blev jeg nød til at sidde ned, da jeg ikke kunne se kummen eller vasken ( :P ). Fik tisset og kæmpet mig halvblind ind i seng igen. Tænkte at jeg godt nok havde drukket for meget.
Efter ca 20 min hvor jeg stadig ikke kunne falde i søvn, eller rigtigt se ud af øjnene kom jeg i tanke om at jeg havde taget resten af min DOB.
Derefter gik der ca 30 min med at vænne mig til at være i en tilstand af forvirring, træthed og tiltagende voldsomme CEV's.

Efter ca 1 time efter at have vågnet, begyndte mine haluer for alvor. Mit syn kom stille tilbage, mens at tåge stille blev til farvede felter. Som at se et spektrum af farver, der flød ud i hindanden, mens det hele snurrede rundt.

Prøvede at sætte en film på min computer, men kunne slet ikke koncentrere mig om den, eller se halvdelen af min skærm, så jeg slukkede igen og satte musik på i stedet.

Kl. 8:00
Musikken beroligede mig dejligt og jeg begyndte at vågne mere og mere op og kunne mærke stoffet tage mere og mere hold i mig. Det var som at vågne i et fremmed univers. Alt var anderledes og tanker var utrolig flyvske og meget sværre at få hold på.

Kl. 9:00
Efter at have ligget og stirret på loft, vægge og katte i en times tid, besluttede jeg at gå i stuen og prøve at vågne lidt mere op.
Fantastisk følelse af at være fri og kun have fokus på min krop, min tilstand og mine tanker skyllede ind over mig i bølger. Alting føltes som værende en tur i en rusjebane. Hele tiden på vej op eller ned.

Kl. 10:00
Efter at have siddet og tænkt, følt og set i et stykke tid, skulle jeg på toilettet igen. Og igen blev jeg nød til at sidde ned, da min balance og koordination slet ikke fungerede.
Mens jeg sad ned, og stirrede ind i toiletdøren, begyndte mine OEV's at danne fraktaler, som dannede et "net" foran mig, mellem mig og døren.
Jeg prøvede at lade mit syn fokusere på dem, og efter 10 sekunder, begyndte alle fraktalerne af farver og lys, at skinne mere og mere, og samles til en "masse" af lys, som mest af alt lignede et molekyle der snurrede omkring sig selv. Men jeg blev nød til at stoppe igen hurtigt, da det hele føltes som om at jeg skulle til at besvime.
Desværre kunne jeg ikke genskabe effekten, så jeg gik tilbage til stuen, hvor jeg begyndte at se en masse musik-videoer.

Kl. 15:00
Efter at have set en masse musikvideoer, surfet tilfældigt rundt på nettet, og ligget på gulvet et par gange for at strække kroppen ud, lagde jeg mig i seng igen. Havde stadig voldsomme OEV's og CEV's.

Kl. 18:00
havde ligget og tænkt over mit liv, hvordan jeg var kommet til hvor jeg er, og hvad jeg egentlig ville have ud af min oplevelse her på jorden, i nogle timer, begyndte mine haluer stille at forsvinde, men mine tanker var stadig slet ikke til at holde styr på. Det hele føltes som en lang drøm.

Kl. 22:00
Stadig en del tankespind og nogle visuals, men kunne mærke effekten aftage stille og roligt.

Kl. 03:00
Kunne stadig ikke sove. Ingen visuals, stadig lidt småforvirret, og rastløs som bare fanden.

Kl. 07:00 Ca
Faldt endelig i søvn.

Ialt en ekstremt voldsom oplevelse, som jeg på ingen måde havde regnet med. Første gang jeg har prøvet at vågne op påvirket på en så voldsom måde at et psykedelisk stof. Men efter turen har jeg haft nemmere ved at sove og haft "overskud" til flere tanker omkring min færden i mit liv.

OBS:
Vil på ingen måde anbefale dette stof til folk der ikke har prøvet det før!!!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2011 22:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jun 2004 17:06
Indlæg: 830
Vildt nok! kan kun forestille mig hvor voldsomt det må være uforvarende at vågne op til et næsten 24 timer langt trip :O

_________________
O Laziness, have pity on our long misery! O Laziness, mother of the arts and noble virtues, be thou the balm of human anguish!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2011 00:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 dec 2004 01:40
Indlæg: 1021
Geografisk sted: Right behind you...
Det vær dælme også vildt. Specielt lige i den fase hvor det gik op for mig at jeg rent faktisk var påvirket, og kom i tanke om hvad det var jeg havde taget... En lille smule panik, fordi jeg vidste at jeg nok havde taget ca 7 gange så meget som en høj dose. Men heldigvis var det ikke så potent. Lucky me :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2011 00:52 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Umiddelbart synes jeg det var meget risikabelt at indtage en dosis, der tidligere svarede til 20mg (dvs. tidobbelt dosis). Nok havde du ikke føle noget af en dobbelt dosis, but still... Men godt du kom helskindet igennem, det lyder til at have været et godt trip overall.

Af nysgerrighed... Hvorfor vil du ikke anbefale andre at prøve DOB?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2011 08:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 jan 2011 07:42
Indlæg: 2
Jeg er ikke den største bruger af stoffet, hvilket vil sige at jeg fakttisk aldrig har prøvet det. Dog har jeg en del venner som har taget det, ( og andre stoffer) og de fortæller jævnligt om deres rus. Jeg har dog aldrig hørt om en sådan præcis beskrivelse af rusen. Jeg er lidt skeptisk over for hvad du siger, ikke at jeg siger du lyver, men har nok et par spørgsmål.
- Hvordan kan du beskrive din rus i tidsrum?
- Hvorfor virker det så lang tid?
- Hvorfor virker det så lang tid uden du er blevet rigtig nærvøs for en bivirkning eller en slags paranoia af en slags.
Som det lyder på din beskrivelse, lyder det ikke til at du har haft det volsomt dårligt, det virker mystisk hos mig? - Nogen kommentarer fra noge`n (Også fra andre end personen som har beskrevet rusen).
Som sagt, har jeg aldrig selv prøvet stoffet, så ikke misforstå mig hvis jeg evt. kunne lyde lidt arrogant, det er ikke min menintg

- Kristian-Joseph


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2011 08:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 dec 2004 01:40
Indlæg: 1021
Geografisk sted: Right behind you...
Det var dælme også vildt. Specielt da det gik op for mig at jeg var påvirket, og huskede hvad og hvor meget jeg havde taget. Heldigvis var det ikke så potent som det skulle have været, men havde også prøvet det tidligere (4mg), hvor der ingen effekt var overhovedet.

Ja, det var et godt trip overall. Men det tog bare tid at vænne sig til det :P

Siger heller ikke at jeg ikke vil anbefale stoffet, fik skrevet det forkert. Jeg vil ikke anbefale folk som ikke har rodet med psykedeliske stoffer før at prøve det. Jeg har selv brugt en god portion psykedelika og må sige at jeg til trods for det synes DOB er et ret voldsomt stof. Specielt også pga. varighed. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2011 10:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 dec 2004 01:40
Indlæg: 1021
Geografisk sted: Right behind you...
Kristian-Joseph skrev:
Jeg er ikke den største bruger af stoffet, hvilket vil sige at jeg fakttisk aldrig har prøvet det. Dog har jeg en del venner som har taget det, ( og andre stoffer) og de fortæller jævnligt om deres rus. Jeg har dog aldrig hørt om en sådan præcis beskrivelse af rusen. Jeg er lidt skeptisk over for hvad du siger, ikke at jeg siger du lyver, men har nok et par spørgsmål.
- Hvordan kan du beskrive din rus i tidsrum?
- Hvorfor virker det så lang tid?
- Hvorfor virker det så lang tid uden du er blevet rigtig nærvøs for en bivirkning eller en slags paranoia af en slags.
Som det lyder på din beskrivelse, lyder det ikke til at du har haft det volsomt dårligt, det virker mystisk hos mig? - Nogen kommentarer fra noge`n (Også fra andre end personen som har beskrevet rusen).
Som sagt, har jeg aldrig selv prøvet stoffet, så ikke misforstå mig hvis jeg evt. kunne lyde lidt arrogant, det er ikke min menintg

- Kristian-Joseph


Jeg kan beskrive tidsrummet fordi jeg holdte øje med klokken, for at holde styr på hvor længe jeg havde trippet.
Selve effekten var ikke grunden til længden, men efter effekten, hvor hele kroppen stadig var oppe at køre.
Jeg bliver meget sjældent nervøs for at blive paranoid e.l., fordi jeg har prøvet så meget og ret høje doser af andre ting før. Og så længe jeg ved at jeg ikke kan risikere at dø af en overdosis, føler jeg ingen grund til at være nervøs. Mine badtrips igennem tiden har netop været fordi jeg tillader mig selv at tvivle på min egen evne til at håndtere et givent stof.
Og nej, jeg havde det ikke "voldsomt" dårligt, men måtte da på kummen ca 10 gange i løbet af trippet og lidt rumlen i maven, men har prøvet meget værre :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2011 11:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 okt 2010 17:19
Indlæg: 319
Geografisk sted: Nørrebro
Kristian-Joseph skrev:
Jeg er ikke den største bruger af stoffet, hvilket vil sige at jeg fakttisk aldrig har prøvet det. Dog har jeg en del venner som har taget det, ( og andre stoffer) og de fortæller jævnligt om deres rus. Jeg har dog aldrig hørt om en sådan præcis beskrivelse af rusen. Jeg er lidt skeptisk over for hvad du siger, ikke at jeg siger du lyver, men har nok et par spørgsmål.
- Hvordan kan du beskrive din rus i tidsrum?
- Hvorfor virker det så lang tid?
- Hvorfor virker det så lang tid uden du er blevet rigtig nærvøs for en bivirkning eller en slags paranoia af en slags.
Som det lyder på din beskrivelse, lyder det ikke til at du har haft det volsomt dårligt, det virker mystisk hos mig? - Nogen kommentarer fra noge`n (Også fra andre end personen som har beskrevet rusen).
Som sagt, har jeg aldrig selv prøvet stoffet, så ikke misforstå mig hvis jeg evt. kunne lyde lidt arrogant, det er ikke min menintg

- Kristian-Joseph


Ved at have nysgerrighed overfor det ukendte i stedet for frygt undgår man også noia og nervøse tanker ... Ved ganske simpelt at anerkende det faktum at du har taget et stof, og du er påvirket - så er det bare at "læne sig tilbage, og observere" .. og så lige husker på at man ikke er sine tanker :-) ..
Hvis man pludselig bliver bange for sin sindstilstand så er man på skideren :p
Og .. hvorfor skulle han have haft det dårligt? :D ..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2011 19:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 dec 2010 14:03
Indlæg: 6
Jeg syntes at de spontane ture... eller dem man ikke forventer plejer at blive skide intense, men på en good vibe måde... var det behageligt igennem trippet?.... Jeg endte en gang med at spise 2½ sukker knalder imens jeg var stiv, og tog i byen i slagelse, da jeg ikke troede de virkede, MEN DET GJORDE DE!, Det der DOB har jeg aldrig hørt om før du nævnte det.. hvordan kan det sammenlignes med LSD?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jan 2011 01:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 dec 2004 01:40
Indlæg: 1021
Geografisk sted: Right behind you...
Enig... De spontane trips er tit de bedste, man har ingen opbygget forventning eller noget til det, det er der bare.
Men må sige at jeg måske synes det var lige lovlig langt. Og Specielt i starten var det meget intenst, hvor jeg stort set intet kunne se, andet en mønstre, som ikke engang var klare... som om det hele bare var en stor tåge af visuals. Men efter de første par timer blev det ok, og jeg kunne slappe mere af.

Men jo, man kan vel til deles sammenligne det med LSD, dog vil jeg sige at effekten på kroppen er lidt mere intens, og varigheden er meget længere.

Hele trippet var i retrospekt en meget underlig oplevelse, men overall rigtig fed oplevelse. Kunne godt have tænkt mig at prøve DOB planlagt, men det må blive en anden gang. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2011 02:11 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2011 01:58
Indlæg: 0
Geografisk sted: Århus
Wow.. 24 timers ubevidst trip. Men du fik da ellers også indtaget nogen mængder!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2011 07:34 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
hvad er dob?

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2011 21:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jan 2010 16:36
Indlæg: 181
BlackNBlue skrev:
hvad er dob?

http://www.erowid.org/chemicals/dob/ skrev:
DOB is a relatively uncommon synthetic psychedelic. It is best known for its very low doses and long duration.


Se også http://www.erowid.org/library/books_onl ... l062.shtml og http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_faq.shtml


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team