Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:32


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 jun 2010 21:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 1149
Substans/er: Ketamin
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Stor streg (et eller andet sted under et kvart gram), har ingen vægt. Insuffleret, redoserer måske. Har indtaget ca. 2 liter 4,4 pilsner inden jeg starter.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Træt og lidt utilpas, men i fantastisk humør og har mod på eksperimentet

Triprapporten
Rapport helt uredigeret: - forsøger med en tidslinje:

20:22 - Doserer. Næse, smerte, smerte, næse! Godt I mødte hinanden... Det føles som om nogen har puttet et medicinskab op i tuden på mig :-/

DT +1m - Føler momentært uro ved at have taget en så stor dose med alkohol, men mindes en nylig stund med en god ven hvor jeg tog ketamin for første gang, sammen med 4-6 øl, og det var godt. Sætter Shpongle på og mediterer, glad for muligheden for at udforske K igen.

Dt +7m - fører lang samtale med roomie. Hun undrer sig over hvorfor sex and the city 2 er ringe, og jeg assisterer. Får opmuntret hende til at se både a-team og armadillo!

- taber kontakt med virkeligheden n u.

Dt+50m - "vågner" hvis man kan sige det sådan. Er virkeligt sløv. Gik på toilettet, og omend jeg er ekstremt påvirket, kan jeg nu stykke begivenhederne sammen. Løbebanen op i ketamin-land var rigtigt hurtig, og snart vidste jeg ikke hvor jeg var. Alt var klart disassociativt, kunne ikke forbinde min bevidsthed med mine ben, arme eller hænder. I denne tilstand fik jeg behandlet en masse vigtige ting omkring min familie, fordi jeg kunne stå udenfor min psyke og "kigge ind". Havde det som om jeg svævede midt i kosmos, og alt i mit liv kørte forbi mig mens jeg kunne se på - ikke apatisk, men upartisk. Det var ekstremt skræmmende flere gange hvor det var "på vippen", som om at mit sind og mine tanker skulle opløses helt, men jeg forholdte mig fast i "iagtager"-positionen, og er egentligt ikke ked af at jeg ikke røg ud i et k-hole. Stoffet er der jo altid, men jeg fik mest ud af at ligge i grænselandet mellem K-påvirket og K-hul.

Dt+59m - Er så småt ved at falde lidt ned. Det her var en af de mest voldsomme entheogene oplevelser jeg har haft længe. På toppen af det så jeg alle mennesker i mit liv ræse forbi, og kunne "sløve" informationsstrømmen når jeg ville. Der var en del forvirring, for det føltes som om jeg faktisk så og talte med de mennesker jeg valgte, selvom dette selvfølgeligt er umuligt når jeg ligger og er kvast i min seng.

Dt+107m - Er ved at kunne finde hoved og hale på mig selv igen. Tak herfra!

_________________
Problemer med misbrug af stoffer? Giftlinje, hjælp osv. her.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team