Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 apr 2010 16:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 apr 2010 08:57
Indlæg: 0
Substans/er: Amfetamin, MDMA og alkohol.
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Omkring et ½ gram krystalliseret MDMA, ukendte mængder god amfetamin (måske 3-4 gram), og en 6-7 genstande.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Jeg sidder her på mit værelse søndag eftermiddag, pakket ind i min dyne. Jeg har slemt ondt i halsen og i nakken, hvilket gør det besværligt at både synke og bevæge mit hoved. I morgen skal jeg igen tilbage til almindeligheden, som består af personer der er imod alt, som jeg går ind for, og som jeg ikke kan referere min atypiske weekend til. Lad mig spole tiden tilbage.

Fredag aften skulle det igen være tid til "tramp" inde i byen. Et par dage forinden fik jeg 50 gram amfetamin hjem, hvor størstedelen blev medbragt denne aften.

Dagen derpå skulle skoledagen hurtigt overståes, så diverse aftaler kunne falde på plads, og så jeg kunne se frem til aftenen. Jeg bor hjemme, og skulle spise aftensmad med mine forældre. At vi skulle have forret, og en halvanden time senere hovedret, var på dette tidspunkt kun til min fordel. Denne forret var væk nærmest før jeg satte mig, og ligeledes var jeg.

Jeg stressede ned til banegården, hvor forskellige ting skulle ordnes, og hvor jeg efterfølgende skulle mødes med min kammerat, A. Efter en tur gennem byen med A, mødtes vi med vores hjælpende hånd, X, som vi købte et gram krystalliseret MDMA af. Dette gram skulle vi dele om aftenen. Herefter stressede jeg hjem, hvor mine forældre allerede var igang med hovedretten. Jeg spiste kun halvdelen af den i forvejen beskedne portion, som jeg tog, og var færdig kort tid efter at jeg havde sat mig. Herefter pakkede jeg alt jeg skulle bruge om aftenen, og skyndte mig i bad, hvor efter at jeg blev kørt til den forfest, hvor vi skulle varme op. Grunden til dette stress skyldtes, at nogle ukendte personer til forfesten havde givet mig en tidsgrænse til at komme med amfetaminen, som A havde promoveret om eftermiddagen.

Da jeg ankom til forfesten blev spejlet flittigt sendt på runde. Disse personer, som havde opsat denne tidsgrænse, som jeg ellers overholdt, havde i mellemtiden fået noget amfetamin fra en anden. Dette gjorde, at jeg havde betydeligt mere på mig selv, og derfor tænkte at jeg godt kunne slå mig løs, for en gangs skyld. Jeg havde suget et par store streger af amfetaminen, og drukket et par genstande, da flere og flere, inklusive A, som havde vores MDMA med, ankom til forfesten. Vi sugede kort efter hans ankomst den første streg af dette, hvilket hurtigt blev efterfulgt at nummer to, fra min side. Efter disse to streger steg humøret væsentligt, og den høje musik blev en nydelse uden lige. A og jeg fortsatte, da spejlet kom til os igen, hvor efter vi fandt ud af at vi snart skulle afsted. Derfor besluttede vi os for at tage nogle ordentlige streger, da vi ikke gad at have noget på os derinde, og vi troede dermed at det blev det sidste vi kom til at suge den aften. Størstedelen af den resterende MDMA blev delt op i to store streger, og videre blandet op med en stor del amfetamin. Da jeg desværre stod for dette, og jeg efterhånden var godt kogt, blev stregerne for store. Min kammerat var tilfreds med hans streg, men jeg besluttede mig for at blande noget mere amfetamin i min. Min streg blev delt i to, men var stadig for store, og endda så store at et par af mine kammerater forgæves forsøgte at tale mig fra det. På trods af dette begyndte jeg at suge disse absurde streger, som konstant stoppede den sammenrullede pengeseddel, på grund af deres størrelse. Umildbart efter skulle vi ned mod byen, hvor jeg kom til at medbringe min pose amfetamin.

Turen ned til byen foregik til fods, hvor vi tændte den ene smøg, før vi havde røget den anden - bogstaveligt talt. A og jeg skulle gemme den pose amfetamin, som jeg havde med fra forfesten, og gik derfor et stykke bagved de andre, mens vi nærmede os centrum og stedet vi skulle fyre den af. Vi besluttede os for at dreje fra for at gemme posen, og derfra husker jeg den næste halvanden time i brudstykker. Det skal nævnes, at jeg til forfesten også havde drukket mig godt beruset, foruden stregerne af amfetamin og MDMA, som jeg havde suget. A og jeg finder så vores gemmested, hvor vi blot skulle lægge amfetaminen, og videre tilbage til festen, uden at nogen skulle opdage denne forsinkelse. Vi ender så med at slå os ned, mens de andre har the time of their life, blot et par hundrede meter fra os. De store højtalere og de fede DJ's havde vi dog ikke, men vi havde derimod en iPhone. Vi hørte en masse progressive trance, som vi fyrede den helt af til, mens vi stod afsides og røg smøger som besatte, helt alene i kulden og mørket. Men vi havde aldrig haft det varmere, og vi havde det så behageligt begge to. Men på trods af at vi havde det så godt, blev vi begge ved med at få kvalme. Denne kvalme var værst når vi røg, men vi kunne ikke lade være med at ryge. Dog var dette ingen forhindring for vores glædelige humør. Kram blev uddelt, og musikken blev nydt. Vi blev begge ved med og ryge, og havde på det tidspunkt efterhånden røget over en halv pakke hver. Men så tog kvalmen overhånd, og jeg begyndte pludseligt at brække mig. Jeg havde dog ikke fået noget der minder om et rigtigt måltid, siden i torsdags, så kun alkoholen røg op, og min mave var nu tom. Dette var dog heller ikke en forhindring for at jeg skulle ryge smøger, og jeg tændte en ny umildbart efter. A og jeg havde efterhånden befundet os ved gemmestedet i et godt stykke tid. Jeg havde ingen tidsfornemmelse, da jeg havde det ubeskriveligt godt, og nød hvert sekund. Min mobil blev fra omkring dette tidspunkt spammet med opkald fra vores kammerater, der ikke kunne forstå hvor vi var henne. Dog blev vi ved gemmestedet, hvor vi begyndte at suge af amfetaminen, samt det sidste MDMA. Herefter besluttede vi os så for at smutte ind og trampe.

Vi kom hen til festen, der som sagt kun lå et par hundrede meter fra vores gemmested. Her mødte vi vores kammerater, der spurgte hvor i al verden vi havde været henne. Her fandt vi ud af, at A og jeg havde fundet os ved gemmestedet i halvanden time, hvor vi troede, at vi kun havde været der en tyve minutters tid. Den eneste grund til at jeg troede kun på det, var fordi jeg fik det bekræftet af uret på min old school mobil, en Nokia 3410. Rusen havde godt nok peaket ved gemmestedet, men aftog ikke særligt til festen. Vi betalte for indgangen, hvorefter vi smuttede ind og trampede, og havde det ubeskriveligt fedt. Vi havde danset i det der svarer til en time, da vi besluttede os for at gå ud og ryge, og gå videre hen til gemmestedet med to kammerater, B og C, der ville suge med. Men inden vi nåede udenfor, stod vi i foyeren, hvor jeg hurtigt ville tjekke klokken på min mobil. For dem der ikke ved det, er en Nokia 3410 en gammel mobil uden farveskærm, men hvor skærmen og tasterne lyser grønt. Jeg tog mobilen op af lommen, og ville herefter ikke tro mine egne øjne. Jeg hev fat i A, og spurgte ham inderligt hvilket farve skærmen og tasterne lyste, hvor han spørgende svarede "grønt?". Jeg fik ham til at gentage det flere gange, og han stod naturlig fast ved hans svar. Fra sekundet jeg trak mobilen op af lommen og kiggede på den, lyste skærmen og knapperne orange. Uanset hvor meget jeg bevægede mobilen, blev skærmen og knapperne ved med at lyse orange. Jeg har aldrig prøvet noget tilsvarende, og jeg havde ikke regnet med at det skulle ske på MDMA eller amfetamin, og var derfor en meget overvældende oplevelse.

A, B, C og jeg skyndte os ud for at ryge og suge, og kom hurtigt tilbage. Vi skyndte os desperat ind i salen, fordi en genkendende Neelix-sang var ved at blive bygget op mod dens klimaks, hvorefter vi dansede helt afbrændte på både dansegulv og scene, indtil at festen sluttede. Da festen sluttede satte vi os ned og snakkede med en masse brændte personer, som endten skulle videre, eller hjem. A, B, C og jeg hjalp værten lidt med at rydde op, og smuttede derefter tilbage til gemmestedet, hvor vi sugede store streger amfetamin den næste halvanden time. Herefter tog vi på en ungdomscafe, hvor vi sad helt brændt og drak cola. C gik så pludselig op og bad om at få B's mobil sat til anlægget, hvorefter en eksotisk dancesang fik os op igen, mens vi ellers sad og chillede.

Klokken var ved at være halv seks om morgenen, og A skulle møde på arbejde klokken seks. A og B fulgtes den ene vej, mens C og jeg fulgtes den anden vej i en forgæves søgning efter en morgenfest. Vi gik så ned på banegården, hvor vi sad inde i varmen, mens vi snakkede og røg smøger i de næste mange time. Pludseligt fik C en besked fra A, hvor han skrev at han havde fri klokken ti, og om vi stadig var oppe. A kom efterfølgende ned på banegården, hvor C og jeg sad i solen og snakkede og røg nogle smøger. A, C og jeg snakkede åbenhjertet indtil C blev hentet omkring klokken tretten, hvorefter jeg rejste mig op og gik for første gang i timevis, og straks var ved at falde om af svimmelhed. Kvalmen fortsatte også hver gang jeg overhovedet tænkte på en smøg, og A begyndte at blive bekymret. Han påpegede at jeg ikke havde spist ordenligt i flere dage, og at jeg skulle have noget at spise med det samme. Vi gik så gennem byen, hvor jeg drak en kakao, og spiste en pose chips. Vi fulgtes hjem til mig, hvor vi gik hvert til sidst. Klokken var ved at være halv tre, og jeg fik et dejligt bad, hvorefter jeg lagde mig i min seng for at se fjernsyn. Pludseligt blev jeg vækket af min far klokken kvart i fire, som spurgte: "Skal du ikke på glatbane her klokken fire?" - FUCK!

Jeg stod ud af min seng, og mærkede straks at min krop fysisk set var helt ødelagt, og jeg forstod ikke hvordan det var kommet så pludseligt - altså i løbet af den halve time, hvor jeg var faldet i søvn. Jeg troede at ribbenene over mit hjerte var trykket, eftersom jeg knap nok kunne rejse mig, og tilmed ikke kunne trække vejret. Jeg begyndte desperat at trykke ind på ribbenene, der hvor det gjorde ondt, men kunne ikke mærke nogen direkte smerte. Herefter vidste jeg med det samme, at jeg ikke havde fået trykket nogle ribben, men at det måtte mit hjerte eller mine lunger. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre, og blev nødt til at køre med min far uden at nævne noget. Derudover gjorde min hals umådelig ondt både ind- og udvendigt. Samtidig kunne jeg ikke røre min nakke, da den var så øm som den var. Jeg havde praktisk talt hold i nakken. Mens min far ventede i bilen børstede jeg hurtigt mine tænder, og kom til at se, at der var noget galt med min tunge. Ikke nok med at den var hvid af alt det pulver, så havde jeg fem store bylder bagerst på tungen. Bylderne gjorde umådelig ondt, og gjorde at jeg knap nok kunne synke. På det tidspunkt havde jeg ikke sovet i 33 timer, og ikke spist et ordenligt måltid i endnu længere tid.

Jeg klarede mig fint på glatbanen. Det var hyle morsomt på trods af, at jeg havde smerter over det hele. Jeg kom først i seng ved en fire tiden i nat, og holdte mig derved kørende i 44-45 timer. Men på trods af det, så vågnede jeg og kunne ikke sove mere, klokken 9 i morges. Det kan umuligt være sundt.

Konklusion:
På grund af manglende erfaring sugede jeg amfetaminen uden begrænsning, samt et halvt gram MDMA, som både blev suget rent, og sammen med amfetaminen. Derudover drak jeg alkohol samtidig med, at jeg sugede disse euforiserende stoffer. MDMA, amfetamin og alkohol bør ikke kombineres på nogen tænkelig måde, og kan have døden som følge. Nu sidder jeg her med hold i nakken, og har fået en del af appetitten tilbage igen. Men hvad hjælper det, når jeg ikke rigtig kan synke maden? Selvom det var den bedste og fedeste aften og nat, er det den værste oplevelse jeg har haft "dagene efter".

Jeg har søgt på internettet, og fundet en mulig forklaring på smerten i min brystkassen:

Citat:
Tør lungehindebetændelse: Her klistrer lungehindens to lag sammen på grund af betændelse og for lidt væskedannelse. Det forhindrer den glidende bevægelse ved vejrtrækning og giver i stedet smerter og ubehag, når udvidelsen af brystkassen trækker i lungehinden

Bylderne på min tunge var formenligt kommet, fordi der konstant røg pulver fra næsen og ned i halsen, som hver gang rørte den del af tungen.

Jeg håber at denne aldeles ubehagelige oplevelse kan få sarte sjæle som mig selv, til at kunne stå for fristelserne, og lade være med at kombinere ting, som der er stærkt advaret imod på sider som denne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2010 19:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 maj 2008 20:41
Indlæg: 255
Geografisk sted: Kbh
Lyder som en rigtig fed oplevelse, kan nikke genkendene til det. - Også nedturen du fik.
Det er bare endnu et bevis på at man IKKE skal tage stoffer i stærkt beruset tilstand - og hvis man endelig gør, så hav en nogenlunde ædru person med der holder dig i ørene - som ham der faktisk prøvede at tale dig fra at tage de mega streger.

Når man først er igang med sådan en tur, bliver man farlig for sig selv, så hav en ven med på turen der kan sige ''stop - ta en slapper'', når du ikke selv kan :)

Ellers er det bedste råd at lade være med at kombinere med alkohol, ellers nøjes med en let beruselse og stop der.

_________________
"The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity"

- Abraham Lincoln


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team