Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 okt 2016 13:43 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
5-MAPB siges at minde om MDMA, og det bruges som erstatning for MDMA. Fordelen er at det er et research chemical, som kan købes over internettet. Så er man sikker på at få den rene vare. Nu skulle jeg prøve, om det passede.

Jeg rørte 50 mg. af pulveret op i en kop vand, og drak det. Det smagte ikke spor slemt. Trippet var meget længe om at komme i gang, så jeg troede først at jeg havde fået alt for lidt. Men efter 50 minutter begyndte jeg så småt at kunne mærke stoffet, og efter 1½ time begyndte det også at virke godt. Det var den velkendte MDMA-virkning.

Nu gik det pludselig hurtigt. Allerede efter en halv time toppede det. Da det toppede virkede det næsten lige så godt som MDMA. Det svarede til at jeg havde taget MDMA i en lidt for lille dosis. Men derefter begyndte virkningen at aftage. Det skete dog meget langsomt, over adskillige timer. Det er svært at sige præcis hvornår trippet stoppede, fordi det aftog gradvist, og gled umærkeligt over i eftergløden. Men jeg følte mig i hvert fald rigtig godt tilpas i 5 timer, og smilede næsten uafbrudt.

Der er altså en tydelig forskel på de to stoffer. Mens MDMA fyrer det hele af med det samme, sparer MAPB på krudtet, og doserer det over et længere tidsrum. Lidt firkantet sagt fik jeg ikke et MDMA-trip, der varede i 2½ timer, men et halvt MDMA-trip, som varede i 5 timer. Jeg foretrækker selvfølgelig det første, men MAPB kan bruges til en forandring, som erstatning for MDMA, og til visse formål. For eksempel kunne jeg forestille mig at det ville egne sig godt sammen med LSD (candyflipping). Det vil jeg prøve næste gang.

Jeg vil mene at dosen var passende. 50 mg. er en normal dose, ifølge Erowid. Det ville nok ikke gøre trippet meget stærkere, hvis jeg tog mere af det. Mine pupiller var meget store, og man må forstå at stoffet simpelthen virker på en lidt anden måde end MDMA. Man risikerer at det fortsætter med at virke, efter at al serotoninen er brugt op, hvilket er ubehageligt, og forhindrer én i at sove om natten.

Bivirkninger: Jeg blev kuldskær i starten, og var ret tørstig igennem det meste af trippet. Ellers ikke noget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 okt 2016 14:25 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Det lyder lidt ala MMA, dog er MMA langt mere potent og federe end alle andre empatogener. Hands down.
Tak for delingen.

Har du overvejet at forsøge igen (om et par måneder vel) med en større dosis?

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 okt 2016 19:13 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Næste gang prøver jeg at tage det sammen med LSD. Jeg har ikke tænkt mig at øge dosen, for det er en fordel at serotoninen holder længe, og ikke bliver brugt op for hurtigt.

Kan man købe MMA over internettet? Jeg har svært ved at finde en forhandler.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 okt 2016 19:56 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Mine oplevelser svarer godt til hvad andre fortæller om stoffet på internettet. Det bliver ikke meget stærkere.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team