Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 12 nov 2018 23:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Site Admin
Brugeravatar

Substans: Ephenidine
Setting: Hjemme, alene
Erfaring: Bred erfaring med stoffer, af dissociativer har det været MXE og ketamin.
Dosering: ~70 mg

Mere information om settings, mental tilstand og evt. sygdomme mm.:
Normal dag uden meget bavl og stress udefra.

12:00: 100 mg lægges på en tallerken. Jeg sniffer en lille streg (1-10 mg) for at mærke efter på min krop. Jeg er vist blevet for sart med at sniffe ting, for da det sætter sig ind i næsehulen får jeg en ekstrem kvalme og bliver nødt til at skylle min næse med vand, bare for at få det til at gå væk. Ja var tilmed ved at kaste op lige hurtigt. Selvom smagen kan sammenlignes med MXE og endda lidt ketamin, så var den her langt værre for min næse og svælg! Det var første og sidste gang jeg sniffede ephenidine.

12:45: Da jeg ikke fik nogen uventede bivirkninger eller effekt af den første teststreg beslutter jeg mig her for at redosere. Min plan var at teste lidt forskellige ROAs og derfor vælger jeg at plugge. Ca. 60 mg opløst i 3 mL vand, og så op i en sprøjte og op i æ røv. Efter et par minutter hvor jeg ligger med opløsningen i nummi begynder det at svie en lille smule. Desuden fik jeg straks efter indsprøjtningen en ekstrem trang til at skide, til trods jeg lige havde tømt ud før projektet. Omkring 5 minutter efter bliver det for meget og jeg beslutter mig for at gå ud på toilettet. Det lader til at jeg ikke var tømt ordenligt ud, og det kan måske have været min afføring der sviede, det tror jeg faktisk. Øv tænker jeg, der kommer nok ikke nogen effekt. - Jeg sætter et afsnit Mr. Robot på.

13:00: Her ligger jeg under en dyne, mens jeg ser den her serie, og fanger mig selv i at stille spørgsmålet: Er jeg på baseline? Er jeg helt normal lige nu? Men min erfaring fortæller mig, at hvis man stiller sig selv det spørgsmål, så er svaret "nej". Og endnu en gang stemmer det, fordi jeg begynder virkelig at mærke den her dyne som om den er blevet lidt blødere, jeg lever mig lidt mere ind i serien, og jeg har det bare godt. Det er en god dag tænker jeg.

13:30: Nu er der ingen tvivl. Det her stof har de klassiske dissociative virkninger. Lidt som ketamin, lidt som MXE, men alligevel helt sin egen. Min tankemekanisme fungerer nogenlunde normalt, jeg ville i hvert fald sagtens kunne interagere med folk. Min balance er ikke sat ud af spil men mit syn er alligevel lidt, ja, hvad kalder man det, 'wobbly'? 'fuzzy'? LÆKKERT! Jeg lever mig desuden ekstremt meget ind i serien og tager mig selv i at sidde og kommentere på ting, selvom jeg er alene.

14:30: Effekterne er stadig som før, virkningen har faktisk ikke ændret sig, hvilket tyder på at virkningen er længere end med ketamin. Jeg tænker meget over hvordan jeg glæder mig til fremtidige gange med substansen, men også hvordan jeg skal indtage det. Hmm jeg håber jeg kan plugge det i fremtiden uden nærmest at pølle i bukserne!

15:30: Det er som om jeg er kommet ned, men alligevel ikke helt. Måske der er lidt afterglow eller også er det noget jeg bilder mig selv ind. Omend oplevelsen er slut nu eller ej, så er det helt klart noget der skal gentages.

Konklusion:
Rigtig lækker substans for mig og nok de fleste der elsker dissociativer. Minder utrolig meget om MXE, bare med mindre af det forvirrende element. Jeg ville i hvert fald have svært ved at skelne mellem MXE og ephenidine, men jeg har en anelse om at forskellene bliver tydeligere ved højere doser.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
God rapport! Lyder som et spændende stof!

Site Admin
Brugeravatar

Buttkraken skrev:
God rapport! Lyder som et spændende stof!

Tak. :hjerte:
Gammel rapport, i min koger trykkede jeg på en magisk knap der får et emne til at fremstå som nyt. Det er en udemærket substans. Jeg har dog ikke bestilt mere af den, da jeg føler jeg får mit behov for dissociativer dækket af ketamin og især MXE.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]