Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 mar 2015 00:20 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 dec 2011 01:44
Indlæg: 21
Geografisk sted: Ligustervænget
Hej allesammen. Dette er min første trip rapport jeg skriver nogen sinde så bær over med mig.
Jeg har før prøvet dette stof to gange før men uden nogen virkning, men tog også små mængder.
Jeg har erfaring med mange forskellige stoffer men ikke så meget i dissosicativ afdelingen hvor jeg kun lige har dyppet næsen et par gange. Apropo dyppe næsen vil jeg stærkt fraråde at sniffe det her - bomb det eller brug kapsler imo.

Men set og setting var godt jeg var sammen med en kammerat igår og vi havde været på staden og røget lidt grønt og drukket et par øl. Vi var i godt humør og da vi kom hjem til ham faldt snakken hurtigt på det MXP jeg havde med i min jakke. Jeg fortalte ham lidt om det og hvordan jeg ikke havde haft nogen effekt osv. Vi belsuttede at veje 100mg op hver da det stemte meget godt overens med andre's doseringer og så satte vi os ellers til at se film.
De næste par timer er meget svære for mig at forklare og min ven har det på samme måde. For det startede med at vi bare ventede og ingen af os ku mærke noget i lang tid indtil vi lige pludselig havde siddet et par timer og uden rigtig og snakke og det var meget forvirrende. Vi besluttede at gå udenfor og her blev vi enige om at stoffet 100% virkede og at vi bare lige sku ha' tid til at acceptere det. Men jeg vil beskrive det som meget ligesom MXE men alligevel noget helt for sig selv.
Vi gik rundt i københavn og min ven førte os over store grønne områder i mørket og jeg havde ingen anelse om hvor vi var til sidst men jeg nød bare alle de forskellige sanseindtryk og alle de hundredevis af lys fra gadelygter og bygninger i horisonten.
Da vi kom hjem var vi begge to mere eller mindre klare i hovedet og kunne begge to sove uden besvær eller brug af benzoer. Vi røg dog et par pinde.
Alt i alt er jeg meget positivt overrasket. Men hvis man ikke bryder sig om mindfuck og man har let ved at blive paranoid vil jeg stærkt fraråde at lege med det her da det tager røven på en og vender ens verden op og ned og det kan være svært at håndtere hvis man er angst.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team