Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 jul 2014 19:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
5-APB / Magic Fury Triprapport

Tidligere erfaringer med bla.a:
Psilocybinsvampe, HBWR, Amfetamin, MDMA, 2C-D, Salvia Divenorum, Kokain, Dimethocaine mm.
Tilstedeværende: Mig og min ven. Det er kun mig der indtager 5-APB
Substanser: 5-APB, cannabis & alcohol
Dosis: ~30mg (havde tidligere skrevet at jeg havde indtaget et sted mellem 40mg og 50mg, men efter at jeg fik resten af posens indhold på en ordenlig vægt fandt jeg ud af at jeg kun havde taget ca. 30mg)

Jeg havde fået en lille pose med 111mg 5-APB af en ven. & efter at jeg havde fået bekræftet at stoffet var hvad det udgav sig for at være besluttede jeg mig for at prøve mig ad. Ham jeg havde fået det af havde indtaget et sted mellem 200-250mg og han sagde at det virkede ret kraftigt.
Men det jeg søgte var en mild euforisk rus, uden for mange MDMA-agtige bivirkninger, som f.eks kæbespændinger, ukontrollerbar snakkelyst, blæst kikseklapper opførsel efterfulgt af total udbrændthed.

Jeg har længe siddet og læst om 6-APB & 5-APB og jeg synes at 5-APB lød som lige det jeg søgte efter. En MDA-analog uden den stimulerende effekt.

Jeg tager hjemmefra på cykel efter at have indtaget en meget lille mændge på ca. 1-2mg bare for at smage på det brune pulver,
som smager ganske forfærdeligt, men også lidt sødt.


T = 00:00

Vi sætter os foran TV'et, der er VM i fodbold. Semi-finale, Holland - Brazillien.
Jeg hælder resten af de 111mg ud på et x-box cover og deler det op i to næsten lige store bunker. Jeg tager den mindste bunke og deler den ud i to bunker der ca. svare til en på ~10mg og en på ~20mg.

Jeg pakker doserne ind i jointpapir og skyller den første lille dosis ned med en Sommersby cider.
Stoffet er indtaget på tom mave. Har kun drukket et glas mælk inden jeg tog afsted på cyklen. Dagen inden havde jeg dog spist rigeligt og indtaget en gerimax (kraftig vitaminpille)

T = 01:00

Kan endnu ikke mærke nogen virkning, og går i gang med at ryge en smule tjald i en joint.

T = 01:30

Jeg kan stadig intet mærke, ikke andet end at jeg er en anelse skæv af cannabis.

T = 01:45

Stadig ingen effekt. Skyller nu ~20mg ned med Sommersby cider.

T = 02:00

Ryger lidt på en hjemmelavet tjubang, stadig ingen effekt fra Furystoffet. Vi går herefter i gang med at lave noget dejligt mad bestående af svinekoteletter og flødekartofler. I mens vi laver maden kan jeg mærke at jeg bliver ramt af en smugle varme og forvirring i kroppen, som et lille come-up der giver mig en lidt ændret tankegang og et ændret highdefinition syn på ja... Alting :)

T = 03:00

Vi ryger os endnu et par hoveder på tjubangpiben og jeg bliver kastet ud i små forvirrende øjeblikke hvor jeg kan mærke at stoffet bliver budt velkommen af min krop. Jeg drikker min Sommerby ud og åbner en Sunjoy Pinapple+Coconut mmmhh!!! Det er sgu den mest uforglemmelige Sunjoy jeg har smagt!

T = 03:30

Maden er færdig, jeg er endnu ikke så blæst at jeg ikke kan ignorere virkningen. Så det går fint med at spise maden foran Tv'et. Men da vi er færdige med at spise kan jeg mærke at endnu et come-up er sat til livs, vildere end før. Det føles lidt vildt, ikke MDMAcomeup-vildt, men det ligner på mange måder. Jeg bygynder at svede lidt, men der er også meget varmt i
lokalet, men vinduerne er åbne. Den lidt trælse comeup følelse bliver erstattet af en dejlig kropsfornemmelse, og jeg kan mærke den kølige brise meget ekstraordinært. Det føles virkelig fantastisk! Føler at luften omslutter sig omkring mig, detgiver mig en dejlig fri følelse!
Helt klart euforisk virkning!

T = 03:45

Min Sunjoy er blevet varm og bliver smidt i køleskabet. Ud af køleskabet kommer et stk. Royal Pilsner den store One Pint udgaven.. Den første slurk smager rigtig godt, og det giver mig en fantastisk var fornemmelse i kroppen. Men jeg må dog sætte den tilbage i køleskabet ca. 10 minutter efter fordi at jeg er for blæst til at drikke mere alcohol.

Vi ryger os endnu en tjubang, og da jeg efterfølgende prøver at spise en meget lille kage får jeg en meget kemisk smagende kvalme, der giver mig brækfornemmelser. Men jeg kæmper imod og får slugt kagen, og den kemiske kvalme forsvinder ned i min krop sammen med kagen.

Herefter sætter jeg mig foran TV'et jeg kan mærke god euforisk virkning! Men mærker også at jeg ikke
har lyst til at sidde ned, har et overskud af energi, men det er ikke fra stoffet, da det ikke skulle have den vilde stimulerende effekt, det føles dog som om at det er stoffet der gør at jeg ikke kan sidde stille.

T = 04:00

Nu er virkningen på sit højeste og jeg fornemmer svagt CEV's og OEV's i total geometriske mønstre, lidt phenethylamin agtige visuals der har lidt af sparkle-effekten!

Ser også nogle syner på TV'et. Når Holland spiller hinanden hurtigt kommer der nærmest sådan en blå propel op for hver spiller der har bolden. Propellen drejer hurtigere og hurtigere indtil at de spiller bolden videre. Minder mig om noget de kunne have lavet i FIFA :D

Jeg har ikke længere et overskud af energi og kan godt se hvad folk mener med at det ikke har den stimulerende effekt. Men jeg chiller heeelt vildt!

T = 04:30

Min ven afbryder fodboldkampen da Brazillien ser ud til at tabe. Han smidder herefter en CD på,
Infected Mushroom: The Other Side, han kunne nok mærke på mig at jeg var en smugle skudt af til stjernerne! :) Det er flere år siden vi har lyttet til denne CD, så det virker rigtig godt på mit humør.
Vi høre hele pladen ud og snakker om alt muligt mærkeligt i mens vi suger nogle hoveder. Min rygelyst er dog nedsat da virkningen er på sit højeste.

T = 05:30

Infected Mushroom: I'm The Supervisor bliver smidt på anlægget.
Klokken er nu ca. 1 om natten og jeg begynder at have så meget kontrol at jeg godt kan drikke det sidste af min øl.

Jeg bliver siddende ca. indtil lidt over 2 hvor jeg cykler hjem med en joint jeg ruller inden jeg køre.

Jeg er næsten hjemme kl. 03:00 hvor jeg stadig svagt kan mærke effekten fra 5-APB.
Men da jeg tænder jointen og nyder min FAXE KONDI overdøver cannabis den sidste effekt der er tilbage.. Jeg ryger hele jointen og går hjem hvor jeg falder i søvn efter et par timer hvor jeg bare ligger og griner for mig selv i sengen!

--- The End ---

Det er ca. 4-5 år siden at jeg har taget MDMA, jeg prøvede 2C-D som det sidste syntetiske tilbage i år 2011. Det eneste jeg har taget efter er nogle Salvia Divenorum trips i år 2012 og meget få og små doser kokain og dimethocaine til sjældne festlige legligheder. (hvilket jeg ikke tager længere)

Jeg er virkelig glad for at jeg prøvede 5-apb, det er sgu et lækkert stof. Jeg er dog også glad for at jeg ikke spiste den sidste halvdel af den opvejede dose jeg havde i posen. Havde ikke regnet med at det ville virke så kraftigt. Der kan gå lang tid inden det virker ordenligt, så tror let at man kan nemt komme til at tage for meget til at det bliver behageligt. Det virkede dog rimeligt hurtigt på mig da jeg indtog det på fuldstændig tom mave! Men fra at det virker til at det peaker, der går faktisk også ret lang tid, så man skal passe på med ikke at overdosere!!

Men næste gang jeg skal prøve det skal nok dosis nok være lidt højere, med et helt andet set & setting. Jeg overvejer også at prøve 6-apb. & måske en kombo af de to engang.. Men jeg har også andre mere psykedeliske RC's i tankerne. 5-apb virkede mere ecstasy agtigt end jeg havde forestillet mig. Så jeg er virkelig positivt overrasket. Var også ramt at et slags afterglow dagen efter. Trippet har givet mig en ny euforisk energi som får min hverdag til at være mere spændene. Mit gå på mod er vokset en hel del, intet kan stoppe mig nu! Jeg er tilbage!!! :D

_________________
http://Lucipher.dk/


Senest rettet af visias 28 aug 2014 20:07, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2014 22:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
Lyder egentlig super rart, kunne være jeg skulle kigge nærmere på 5-apb.. Hyggelig trip rapport!

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2014 13:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
Jeg har nu også forsøgt mig med en dosis på 80mg. i meget festlige omgivelser.

Jeg dansede mine sko i smadder. Dog ikke pga. stoffets virkning da det ikke har den stimulerende virkning som eksempelvis MDMA. Men jeg har simpelthen ikke brug for ekstraordinært stimuli, det var også tanken bag da vi besluttede os for at anskaffe os denne substans frem for 6-APB eller ja MDMA, hvilket jeg på ingen måde fortryder.

Det var altså grunden til at vi valgte 5-APB frem for 6-APB.
Jeg synes at det er super lækkert at dette ecstasy-lignende stof er kommet til verden. Et stof som har en varighed der er over dobbelt så langvarigt som MDMA, plus at det ikke har de speedede effekter, hvilket jeg sætter pris på da jeg bliver lettere skræmt af de speedede effekter. Jeg redosere heller aldrig på MDMA. Jeg spiser min dosis og lader virkningen køre ud. Så er jeg fri for at tænke på om jeg mon tager for meget eller om jeg slider på mit central nerve system. & ja så er det jo rart at det virker i helt op til 8-10 timer.

Som evaluering vil jeg sige at det for mig er en super god substans som ecstasy alternativ. Det eneste minus jeg kan komme i tanke om er at jeg nogle gange bliver ramt af en beskidt følelse, en følelse af "ondskab" som jeg også er rendt ind i før på ecstasy piller, dengang jeg var 15-17 år.

Om det har noget med batcheds renhed at gøre ved jeg ikke. Stoffet er brunt og ligner jo jeg ved ikke hvad. Pulveret er som det pudder (sminke) damerne propper i hovedet. Konsistensen ligner ret meget, smagen og duften er dog meget anderledes. :)

Jeg synes rent faktisk at stoffet dufter fantastisk godt, men det smager stadig kemisk klamt. Dog ikke lige så sur-klamt som amfetamin eller MDMA.

Jeg har engang set nogen skrive at alle de syntetiske stoffer burde kunne laves i helt klare krystaller eller som hvidt pulver hvis det er lavet korrekt i saltform (hydrokloridsalte) kan nogen bekræfte dette?

#EDIT:
Det skal lige siges at jeg nu har tænkt mig at ligge RC's og ja alle syntetisk fremstillede substanser på hylden. Både MDMA og 5-APB giver mig en ind i mellem opturene en vild og klam "kemikalieforgiftnings fornemmelse" hvilket jeg ikke bryder mig om. Som min ven sagde til mig da han foreslog at prøve methylone "det er knap så research chemical agtigt, bob bob" ift. 5-APB .. men jeg springer nu over. Havde ellers også planlagt at skulle prøve βk-2C-B og en minimal dosis MXE .. Men jeg har simpelthen besluttet mig for at droppe projektet og i stedet holde mig til psilocybinsvampe. Så kan jeg jo måske også få prøvet meskalin og ayahuasca en dag. :)

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 nov 2014 20:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 okt 2012 00:36
Indlæg: 93
Jeg syntes 5-APB og 6-APB er et fantastisk alternativ til MDMA. Både på hver deres måde, men også i kombination. Jeg brugte det inden at, det blev ulovligt i England.
5-APB var det brune pudder agtige pulver som du beskriver, og 6-APB var noget "fluffy" hvidt pulver. Smagte grimt men, havde nogen fantastiske trips på dem.

Kan godt nikke genkendene til den "beskidte" kemiske følelse du snakker om. For mig var det en underlig varme, der nærmest brændte på en underlig måde i kroppen.
Regner ikke med at prøve dem mere, men det er oplevelser som jeg ikke fortryder. :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team