Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 okt 2014 03:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 okt 2014 22:17
Indlæg: 1
Substans/er: MXE (Methoxetamine) og 2-3 joints fordelt over aftenen.
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
40-70 mg MXE pr. person, fordelt over 4-6 doseringer. P havde set pakken hvori hans kontakt havde fået MXE tilsendt, der stod at det var testet til at være 98% rent.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Sad hjemme hos min kammerat C. Omgivelser som vi følte os sikker ved. Humøret var i top hos alle og vi så meget frem til vores første møde med dette nye stof.

Dette er min første triprapport, så i må lige bære over med mig. Desuden kan jeg også godt mærke at mit hoved er lidt træt, og at jeg er i søvnunderskud fra weekenden af. Men følte bare for at skrive rapporten nu og her, hvor jeg nok kan huske mest.
Ris og ros modtages gerne :)

Triprapporten:

Denne trip rapport indeholder 7 personer i alt, lad os bare kalde dem ved deres første bogstav. K (mig selv), T, D, M, S, P og C. S tog med som tripsitter, og sørgede for at musikken bare kørte derud af.

Forrige weekend fortalte min ven P mig, at han havde fået fingrene i noget rigtig godt MXE. Vi aftalte derfor at vi i denne weekend, om lørdagen, skulle mødes hjemme ved min anden ven C, og så ellers trippe på det der.

Kl. er lige omkring 21 lørdag aften, og vi ankommer hjemme hos C, hvor vi skal sidde og trippe.
Vi starter lige med at få snakket lidt om hvor meget vi egentlig kendte til det her stof. Vi er nogle få stykker i denne flok på 7, som altid får læst godt og grundigt op på tingene, inden der skal prøves noget nyt. Så vi følte os egentlig ret godt klædt på til vores første møde med MXE.

Kl er 21:30 da coveret går på runde første gang. På coveret ligger der 5 streger a ca. 10 mg hver (D var på daværende tidspunkt ikke ankommet endnu). Coveret når hen til mig, og jeg kan mærke jeg spændt sætter røret op til næsen og så ellers får suget den her streg. Et rigtig behageligt stof at suge. Det er en forholdsvis neutral smag hvis du spørger mig, og det gør på ingen måde ondt i næsen.

Der går ikke meget mere end 5 minutter før man så småt kan mærke at ens syn bliver godt, ja sløv er vel den bedste måde at forklare det på. Yderligere 5-10 min efter at ens syn bliver godt påvirket, så kan man også fornemme at euforien begynder med at sætte ligeså stille ind. Jeg havde det på daværende tidspunkt, rigtig, rigtig fedt. Man fik en god griner på, humøret steg lige med en tand eller to, og kroppen blev en lille smule bedøvet.
Kan huske at jeg rejser mig for at gå på toilettet. Det hele drejer rundt og er også ved at vælte 3-4 gange. Jeg åbner døren og går ud i den MØRKE gang som forbinder C's værelse og toilet. Da jeg lukker døren efter mig, så er det bare fuldstændigt mørkt. Jeg følgte at jeg stod ude i rummet på en eller anden underlig måde. Jeg åbner døren igen og siger til de andre at det skulle de lige se. De syntes også at det var en rimelig tosset følelse. Mig og C står længe ude i gangen fordi vi syntes at det var så fed en fornemmelse.
Nå lad os komme lidt videre i historien..
For T var det her hans første rigtige tur på noget psykedelisk udover svampe, så han var i starten meget forsigtig, men hvis man kiggede over på ham så kunne man tydeligt se at han ikke fortrød hans valg om at prøve dette stof.

Da klokken er omkring 22:15, så ringer D og siger han er på vej. Vi beslutter derfor at line den næste streg a 10 mg op. Da D ankommer lige omkring kl 22:30, så bliver coveret atter sendt på omgang. Da de 10 mg er kommet indenbords, kan man igen hurtigt fornemme at man bliver mere og mere bedøvet. Må nok indrømme at MXE, er det stof som jeg har prøvet, med den mest behagelige og fedeste come up!
D tager endnu en streg på ca. de 10 mg for lige at komme op på samme niveau som os andre.
S har smidt noget rigtig fedt psykedelisk musik op på anlægget. Men i forhold til når jeg fx er på ketamin, så ligger jeg slet ikke mærke til musikken. Eller det følte jeg i hvert fald ikke at jeg gjorde, men da S så på et tidspunkt lige holdte en kort pause, så kunne jeg godt fornemme at der manglede noget. Musikken følte vel bare så naturligt at man ikke gav den, den helt store opmærksomhed før at den ikke var der længere.

Snakken kører stadig på et højt plan, og vi er alle i top humør. Vi skraldgriner hver gang der er en som skal op og stå, eller en der går på toilet, fordi man kan bare se hvor bedøvet personen er, og hvor sjovt de selv synes at det føles.

Da klokken bliver omkring 23:15 beslutter vi os for at ligge 12 streger op af 10 mg hver. Vi tager den ene streg med det samme, og den anden kommer nok indenbords ved en 23:40 tiden. På nuværende tidspunkt på aftenen, har vi indtaget ca. 40 mg hver. Nu er kroppen nærmest fuldstændig bedøvet. Altså vi kan godt stadig bevæge os og gå, men det tager lige lidt længere tid for kroppen om at reagere.
Omkring 00:15, da de to streger sådan rigtig slår ind, så bliver der lidt mere stille inde på C's værelse. Det er fordi at man kan mærke hvordan at ens tanker nu bliver påvirket.
Som der også mange steder på internettet står, så ligner MXE og ketamin hinanden på mange punkter, og det kan man virkelig godt mærke nu hvor tankerne bliver dybere og dybere. Men pludselig bliver det hele også bare en del kaotisk i det at vi bare sidder og kigger ud i luften. Der er ikke den helt store kommunikation på daværende tidspunkt.
Alligevel ligger vi yderligere 6 streger op på coveret, og sender den på rundte igen der ved en 01 tiden.
P springer stregen over, da han har fået en smule kvalme, og lige været ude og kaste op. P havde også dagen forinden taget en smule amfetamin og en lille smule mdma (KAN IKKE ANBEFALES**), og tog derfor kvalmen som et tegn på at kroppen gerne lige ville have en pause. T springer også over da han synes han har det fedt som det er lige på det tidspunkt i hans trip.
Jeg begynder med at sidde og snakke om de tanker jeg lige havde haft for en halv time siden, da de andre pludselig begynder at grine. Først tænker jeg lidt, hvad er det lige der sker her, har jeg overset noget?? Men da jeg igen prøver at åbne munden for at snakke kan jeg godt selv se hvad der er galt. Jeg kan på det tidspunkt, slet ikke fuldføre en sætning. Jeg har den tænkt igennem oppe i hovedet, men med det samme jeg åbner munden, så kommer der nogle helt andre lyde / ord ud end jeg egentlig prøvede på.
Jeg begynder selv at grine en smule. Mens jeg griner prøver M også at sige noget seriøst, og det bliver også til det rene volapyk, og så er vi allesammen ellers helt færdige af grin.

Mig, C, D, og M, har alle et rigtig godt øje til de psykedeliske stoffer, og vi havde egentlig også regnet med nogle visuals på MXE, så vi valgte at smide 4 streger a 20 mg hver, op på coveret + at vi deler de resterende 2 streger som P og T ikke ville have sidste omgang.
Kl. er vel 02 da de bliver indtaget. Igen kommer den ekstremt kaotiske følelse tilbage igen. Ingen er rigtig i stand til at kommunikere fordi at det bare lyder som det rene volapyk når man åbnede sin mund. Det gav os da en rigtig god griner igen, men det gjorde også at vi endnu engang bare sad og kiggede ud i luften i mange minutter. Det var den nat hvor man skulle sætte klokken en time tilbage, og det gjorde alle vores telefoner automatisk da klokken blev 03. Det kan jeg huske der skabte den største forvirring, indtil det gik op for os, at der jo egentlig lå en simpelt årsag bagved.

M er normalt en person som er rimelig frembrusende og snakker helt vildt når han er påvirket, men her til aften har han næsten ikke sagt noget. Han havde egentlig slet ikke sagt noget siden vi tog stregen på 20 mg kl 02. Jeg tror faktisk at han nærmest ramte "m-hullet" der. Selv siger han at han intet kan huske fra at vi tog den streg på 20 mg, og så indtil klokken var lidt i 4, hvilket var næsten 2 timer. Han måtte også ud og knække sig ved 04 tiden da han var kommet til sig selv.
Vi valgte derfor at stoppe vores redoseringer der, og så ellers nyde det behagelige comedown som MXE nu også endnu engang har. Et comedown hvor vi igen kunne snakke normalt, og dele vores tanker omkring dette stof.

Synes at det var en ubeskrivelig, og jeg mener virkelig ubeskrivelig fed oplevelse. Men nu har jeg i hvert fald forsøgt at gøre mit for at prøve, at beskrive dette underlige og spændende stof.
Desværre havde vi ingen visuals overhovedet. Jeg tror det har noget at gøre med at vi valgte at sidde så mange og trippe sammen. Hvis man havde været alene, eller en 2-3 stykker, og så ellers bare slappe af med lukkede øjn, så er jeg da næsten heller ikke i tvivl om at vi havde oplevet nogle visuals. Men det må blive en anden god gang.
Desuden glemte jeg at få skrevet de joints ind. Der blev røget 2-3 joints over hele trippets varighed. I mit tilfælde FORSTÆRKEDE det MXE'en en helt del! Måske fordi at det er så sjældent at jeg egentlig ryger, men joints kan i hvert fald stærkt anbefales fra min side af.

Kort og godt, så endte aftenen med at være en succes. Vi havde taget 0.4g MXE fordelt på 6 personer over godt og vel 7 timer.

Efter at have læst rapporten igennem kan jeg godt se, at den måske er en smule forvirrende, beklager! årsagen står i starten af teksten :), men kan være jeg lige retter det en af de kommende dage når jeg er kommet lidt mere til mig selv. :)
Jeg tænkte bare at når nu der ikke var så forfærdelig mange rapporter om MXE i forvejen, at jeg lige ville skrive lidt om min oplevelse på det.

Håber da i kan få en smule ud af det :-).


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team