Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 nov 2013 14:01 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2013 13:27
Indlæg: 3
Substans/er: 5-MeO-MiPT
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
Eyeballed dosis omtrent 6 mg.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:


Triprapporten
Jeg har netop været i Tyskland, hvor jeg en aften sad med nogle andre mennesker hjemme hos en af mine venner. Stemningen var måske en smule trykket, eftersom et par af drengene netop havde været oppe at skændes, men det havde ikke påvirket mig synderligt, og jeg var i udmærket humør. En af dem tilbød mig et moxy-trip, og jeg takkede ja. Jeg sniffede omtrent 6 mg gennem en 5-euroseddel. Det gjorde en smule ondt, men kun i få minutter, og eftersmagen var forholdsvis ubehagelig, men ikke uudholdelig overhovedet.
Min praktiske erfaring med psykedelika begrænser sig til to tidligere svampetrip hvoraf det første var indadvendt, spirituelt og visuelt og – mildt sagt – ændrede mit liv, hvorimod det andet blot var mildt, fysisk og behageligt. Dette mindede mest om min anden oplevelse med den undtagelse at det var ekstremt intenst. Der gik omtrent 15 minutter før stoffet begyndte at virke. Trippet var ikke på nogen måde psykisk dybdeborende - snarere tværtimod lod min tankegang til mere eller mindre at gå i stå under processen, og jeg lod mig fuldstændig opsluge af sanseindtryk. Jeg følte mig rent fysisk enormt ekstatisk, og bølger af overvældende velvære strømmede gennem mine muskler. På et tidspunkt befamlede jeg en citron, og det føltes, næsten bogstaveligt talt, som at få en orgasme i hænderne. Der var også nogle visuelle effekter forbundet med trippet, men de forekom mig ret ligegyldige - forvrængninger af fokus, dansende mønstre etc.
Alle sanseindtryk var blæst ud af proportioner - fra fornemmelsen af hud mod min til følelsen af en kold citron i mine hænder. Smerte, derimod, føltes ikke voldsommere end ellers, men blot (ligesom alt andet) ekstremt tilfredsstillende. Jeg kan slet ikke beskrive hvordan det føltes at spise; smagen af mad og slik var ikke halvt så interessant som konsistensen. Jeg kan desværre ikke tale af erfaring, men jeg kan forestille mig, at moxy også kan fungere som et ret eksplosivt afrodisiakum under de rette omstændigheder. I forlængelse af bemærkningen om at min tankestrøm standsede, kan jeg også nævne, at jeg fandt det ret anstrengende og besværligt at føre samtaler, så for mit vedkommende var stoffet ikke halvt så socialt stimulerende, som jeg har hørt andre beskrive det som. Sidst på aftenen overtalte jeg en af de andre til at massere mine hænder, og jeg kan knap nok beskrive, hvor vidunderligt det var. Det hensatte mig i en fuldkommen ekstase; jeg lå med lukkede øjne, og kunne ikke fokusere på andet end hvor usigeligt vidunderligt det føltes.
Jeg mistede til dels tidsfornemmelsen, og mine venner lod til at udføre deres handlinger enormt langsomt.
Det er svært at sige med sikkerhed, men trippet peakede nok i 2-3 timer og varede i alt cirka 10 timer inklusiv udfasningen, men jeg kunne mærke en vis hypersensitivitet i mine hænder og arme hele den følgende dag. Under trippet oplevede jeg nogle kæbespændinger, der dog ikke forekom mig ubehagelige, men dem var der intet at mærke af efterfølgende.
Alt i alt ville jeg vove at kalde det et meget vellykket, meget euforisk trip, om end det på ingen måde var synderligt epokegørende for min mentale og personlige udvikling.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team