Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 sep 2013 22:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
Substans/er: AL-LAD, lsd analog
Setting: I naturen
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
2 mærker AL-LAD, vil skyde på 200-300 ug til sammen.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:


Triprapporten
Kl 15 får jeg fri fra mit arbejde – helt fri, for det er min sidste arbejdsdag. Jeg har sagt farvel til børn og kollegaer, børnene har sunget for mig og spist min grønne giftkage, og et søskende par har haft en gave med til mig – forøvrigt de der fråderen lakrids-chokolade ting jeg fandt frem nede på stranden omkring solopgang, khazim blev ret begejstret husker jeg, de var også max gode.
Jeg har ikke nogen nedtur over at være arbejdsløs, er egentlig bare glad for at få mulighed for at puste ud, og måske komme ud og rejse inden jeg skal starte på studie til februar.

Arbejdet bliver hurtigt skubbet ud af hovedet, og ind kommer forventningens glæde over at skulle til min første skovfest i Moesgaard om aftenenen, jeg har hørt om stemningen, karmaspottet, og solopgangen og jeg glæder mig. Jeg har mødt et masse dejlige mennesker et par uger før til senpati festival, og ved at mange af dem også kommer i aften, min gode ven fra højskolen kommer også, ham kalder jeg A. Jeg kører ned til et centralt hangout spot i Esbjerg, hvor jeg har aftalt med dgs, silvio, og en tredie at de kan få et lift med til Moesgaard. De er glade og veloplagte, og dgs byder mig velkommen i de arbejdsløses klub :)

Omkring kl 21 ankommer jeg endelig til karmaspottet, jeg har været en tur inde i århus og fylde bagsædet med nogle glade mennesker der gerne ville med i skoven, to af A’s venner og en fra Senpati der havde sin kæreste med – det var lidt stressende pga byfesten, men de blev meget glade og var meget taknemmelige for at jeg gad at lege taxa lidt, det var jo dejligt.
Jeg hilser på folk jeg kender, går lidt rundt og lære spottet at kende, der er godt nok lækkert – jeg glæder mig til de starter musikken.

Mig og A sidder ved bålet, og snakker lidt om hvad der skal indenbords i løbet af natten, min ven vil gerne have syre eller 2c-b, måske en kombi. Jeg fortæller ham om AL-LAD mærkene som jeg ved er en mulighed, og som jeg havde en rigtig fin oplevelse med på Senpati på et mærke. Jeg har selv to mærker med, men jeg skaffer to mærker mere, og et par kapsler med 2c-b.

Omkring kl 22, vi sidder ved bålet i skoven, da vi putter hver vores mærke under tungen – jeg tænker at jeg gerne vil uppe dosen med ½-1 mærke, men beslutter mig for at vente indtil jeg kan mærke effekten af det første. Der går en god times tid, og min ven A tripper balls allerede. Han fortæller om sine visuals og deler sine tanker. Han fortæller også hvor glad han er for at jeg er der, og nusser sit hoved mod min skulder. Måden han bevæger sit hoved, minder om en kat der har det max, og jeg tænker at hvis han var en kat, så ville han spinde for vildt lige nu. Jeg deler min tanke med ham, vi griner sammen.

Jeg kan godt mærke LAD’en i min krop, det hele er blevet lidt mere magisk, jeg er blevet mere energisk, har lyst til at snakke med folk og mærke deres energier. Men samtidig føler jeg mig ikke på samme nivau som min ven A. Jeg har ikke nogen visuals, og det er ikke nogen kraftig effekt jeg kan mærke – men har det helt klart lækkert, jeg beslutter mig for at finde min taske og tage et mærke mere – jeg tænker lidt over om jeg skal tage et halvt eller et helt mærke, der ryger et helt mærke under tungen. Efter 5 min, kommer jeg til at sluge mit mærke da jeg uforsigtigt tager en stor tår af en øl. Jeg ærger mig lidt, og håber at jeg ikke kommer til at tabe for meget effekt ved det. – Den ærgelse blev gjort til skamme, og jeg skal lige love for at jeg ku mærke dets effekt helt fint senere, men nok på en lidt mere snigende facon (på en overvældene/overraskende måde, nok fordi at jeg havde regnet med at tabe noget effekt til mavesyren).

Jeg tror kl er omkring midnat da A og jeg går ned på stranden, wow, det er helt fantastisk at stå der på stranden og lytte til og se havet. Vi bliver suget hen til et bål ovre ved en mur – der ser ud til at være meget hyggeligt, da vi når hen til bålet bliver vi overraskede over at der ikke er nogen mennesker.

Min tidsfornemmelse forsvinder, og trippet bliver meget kraftigt og visuelt. Kort efter kommer Silvio og Snoezel ned til bålet. Vi sidder ved bålet og nyder lydende af naturen blandet med musikken, lydene går i symbiose og mikser perfekt sammen med hindanden, mig, mine visuals og alting.

A fortæller hvor vigtig jeg er for ham i hans trip, han nærmest forguder mig, og jeg bliver lidt nervøs for hvad der sker hvis vi bliver væk fra hinanden. Kort efter går vi lidt ned af stranden, hvor vi ligger os ned. Da jeg lagde mig ned, dykkede mit hoved ned under/imellem, nogle siv-agtige planter, som jeg ikke havde set da jeg satte mig – det var ret vildt, de lavede et smukt geometrisk forandrende net over/rundt om mit hoved. Jeg satte mig op, og lagde mig ned, og satte mig op et par gange, det føltes sjovt. Han snakker om noget med at alt føles som en tragt han suges ned i, noget med et uendeligt matrix, og en et eller andet som bliver til en et eller andet som bliver til et eller andet. Et par gange føler jeg at han snakker til mig inde i mit hoved, at vi kommunikere på et højere eller mere direkte plan end normal snak som høres med øret, analyseres og så svares tilbage. Det er svært at forklare, men det var vildt fedt. Især da han snakkede om den der tragt han blev suget ind i, der kunne jeg virkelig mærke hvad han mente.

Vi rejser os op, går lidt, og pludselig er vi væk fra hinanden. Jeg rammes af lidt ubehageligt tankespin, om han nu klarer sig uden mig. Da jeg står der alene på stranden går det virkeligt op for mig at jeg tripper for vildt. Jeg leder forgæves efter ham, jeg kalder på ham (og her rammes jeg af lyd-halluer, det lyder som om der er vildt mange der kalder på mig fra alle sider, det er helt nyt for mig, og ret overvældene, jeg synes også at jeg kan mærke/se mennesker rundt om mig hele tiden – sådan helt tæt på mig, lidt noia. Jeg får en anelse angst, går tilbage til bålet på stranden, sætter mig i sandet og læner mig op ad muren. Her begynder folk at skifte karekter, og ændre sig, og når de snakker er det lige som om at sproget de taler ændre sig. Der er én person (fandt jeg ud af senere) som snakker engelsk med kraftig østeuropæisk accent, det bliver til en hel gruppe af østeuropæere som står og spreder dårlig stemning ved bålet – jeg bliver i tvivl om det bare er min hjerne der spiller mig et puds, eller om der rent faktisk er en gruppe ondt-sindede krimminelle østeuropæere/roma/gypsy typer. Men pludselig genkender jeg Snoezel iblandt dem, bliver meget glad over at se ham da jeg jo ved han er meget fredelig, jeg sætter mig hen til ham, han ligner en blandíng af ham selv, en klovn i klovne-gangster-mafioso tøj, Silvio er der også og visuelt blender han med Snoezel – jeg fortæller dem at jeg tripper balls og at det godt nok er et vildt sted at trippe. Snoezel siger ja det er det, og spørger om det er min første gang, jeg siger ja, så griner han sådan lidt tegneserie-supervillian-insane agtigt og jeg tænker ”shiiiiit er folk virkeligt så langt ude her”, jeg lægger mig ned og dykker igen ned i en siv-plante verden der omgiver mit hoved, bliver nød til at tjekke et par gange om det nu er Snoezel og Silvio jeg sidder sammen med, jeg lader mit knæ holde kontakt med Snusens ben – det er rart, og giver noget tryghed, som jeg manglede lige der. Jeg ligger og fokusere på mit åndedræt og falder lidt til ro, det er dejligt.
Jeg beslutter mig for at gå op til musikken igen, men jeg kan ikke rigtigt finde derop, det virker som om der er en mur imellem stranden og skoven, som jeg ikke kunne komme igennem.
Jeg går frem og tilbage på de samme fem meter og tænker waargh hvordan kommer jeg op (tror det var fordi at jeg var gået den der sniger vej ned på stranden, igennem nogle hybenbuske og forbi generatoren, og jeg trippede alt for visuelt til at finde den vej. Så tænkte jeg ”aaargh come-on gimpsuit, nu finder du lige en vej derop, så umuligt kan det ikke være”, og så fandt jeg vejen op henne ved scenen/musikken, meget nemt og hurtigt.
Wow, det var noget af et stemningsskift at komme op i skoven igen, jeg dansede lidt, og gik så hen til en gruppe af mennesker hvor jeg vidste at der var nogen jeg kendte, jeg rendte ind i Spaffeh som havde fundet min mobiltelefon, det synes jeg var ret sjovt, for det var slet ikke gået op for mig at jeg manglede den, havde ikke skænket den en tanke før Spaffeh gir mig den i hånden.
Jeg synes der var lidt mellemøstligt vandpibecafe hygge over det hele, og det lignede at der var smukke tæpper overalt som folk sad på, som om at alle sad på det samme tæppe, selvom folk sad i små grupper var vi stadig sammen allesammen her i skoven 

Jeg sætter mig hen til det store bål i skoven, her sad jeg og nød varmen fra bålet, de dansende flammer, og kiggede rundt i skoven, og på alt det gøgl-art der var spændt ud i luften, og nød musikken og mine visuals.
Jeg får øje på A som sider for den anden ende af bålet, det er godt at se ham, vi får øjenkontakt, og peger på hinanden, og jeg kan se han har det godt. Det er super fedt at se han har det godt, han får en krammer og vi snakker lidt. Han havde spist en kapsel med 25mg 2c-b, som lige var sparket ind, han havde det vidst max vildt. Vi nyder det hele, og kigger på bålet. På et tidspunkt bevæger jeg mig ud i skoven for at lægge en dej, det er virkeligt rart at få skidtet ud af kroppen, virkelig lækkert.
Jeg bevæger mig så småt ind i come-down fasen af trippet, og lander blødt og lækkert. Det er dejligt at blive ”normal” igen, trippet bølger lidt i intensitet igennem come-downet men det har jeg det helt fint med.
Nu kommer solopgangen langsomt, og jeg går ned på stranden sammen med A, vi slutter os til en herlig gruppe mennesker der ligger og nyder solopgangen. Det er virkeligt magisk. A og jeg ryger en kraftig hash-joint, og jeg får et lækkert mellow afterglow – der passer perfekt til solopgangen, på et tidspunkt suger jeg en ballon lattergas, dejligt!

Lige da solen er kommet helt frem i horisonten opfordrer Khazim til at hoppe en tur i vandet, den er jeg helt med på og det er Snoezel også. Vandet er koldt, men det er virkeligt forfriskende og lækkert at være en tur i den store gryde. Jeg får ret hurtigt varmen i kroppen igen, og min krop har det rigtig godt efter at have været i vandet. Smider mig i sandet og slapper af.

A og jeg ryger endnu en joint. A vil meget gerne hjem og sove, han er godt mættet efter nattens trip, og kan ikke klare mere hurtigt musik og flere sinds indtryk. Vi ligger på stranden en times tid, så går vi op til iskiosken, her spiser vi lidt mad, jeg får en toast – den er god!

Han tager bussen hjem, og jeg beslutter mig for at få en lur i græsset i nærheden – så jeg kan køre bilen sikkert hjem. Da jeg vågner er klokken lidt over 17, og jeg føler mig rigtig godt tilpas, om end vældigt mættet efter nattens eventyr. Jeg går tilbage til karmaspottet for at se om der er nogle af dem jeg kender, som vil have et lift hjem. Det er der ikke, så jeg går tilbage til bilen, og kører hjemad, efter en 4-5km ser jeg 3 venner fra festen stå i vejkanten. Jeg holder selvfølgelig ind til siden, og de bliver sindsygt glade for at se mig og bilen, de havde vidst ventet på en taxa i laaang tid. Så kører vi mod sydjylland med et lille pitstop på burger king undervejs, og får takket af for en fantastisk tur i skoven.

Det var virkeligt dejligt at låse døren op og smide sig på sofaen efter en tur i skoven.

Tak til alle for en dejlig magisk tur i skoven!


Senest rettet af GimpSuit 08 sep 2013 22:25, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 sep 2013 22:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
”shiiiiit er folk virkeligt så langt ude her”

Ja, vi er! :D

Super fed rapport, det var en fornøjelse at læse den!
Tak for rigtig godt selskab, det var fantastisk at bruge tid med dig igen! :D

Fantastisk at læse en rapport med så mange "maks" ord i!

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 sep 2013 22:35 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
hahahahaha!! Håber ikke jeg skræmte dig med mit insane super-villain grin!! Godt du kunne mærke trygheden, kunne også godt mærke at du trippede balls :P Btw, ikke at det gør det store, nicket er Snoezel ;) Fed rapport, i så også ud til at have det alt for dejligt dig og A :P Håber at se dig igen til nogle fester :)

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 sep 2013 23:40 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 mar 2010 22:33
Indlæg: 434
Geografisk sted: syd for kosmos
Dejlig rapport. Du beskriver stemningen helt perfekt. Tak for en dejlig aften min ven :)

_________________
Jeg ved præcis hvor vi skal hen.. øhh 150 grader mod nordvest, eller nærmere omvendt! Jeg putter det her varmometer i munden og ser at pulsen er 2 millioner grader .. og og jeg er ikk rigtig klog!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2013 03:33 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2009 20:53
Indlæg: 853
Geografisk sted: Milano
Rigtig fin rapport og TUSIND TUSIND tak for liftet både derop og derned. At kunne få lift hjem reddede virkelig min dag.

_________________
"I'm a man of honour, a truthful person, a gentleman of absolute morality."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2013 12:41 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
God rapport.

Sjovt at læse når man kender stedet og de fleste implicerer ;)

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team