Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 dec 2012 16:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 mar 2012 02:41
Indlæg: 6
Substans/er: 2c-t2
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Nej
Erfaring: Erfaren bruger med omfattende viden

Dosering og anden informaton om substanserne:
Først ca. 15 mg oralt
Derefter 2 x ca. 5 mg nasalt

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Setting : Alene på mit værelse. Dæmpet lys. Har haft lyst til at tage et psykedelisk stof i noget tid. Ugen inden har jeg følt en craving for at tage noget psykedelisk igen. Havde fået lidt af stoffet af en ven.
Erfaring : Jeg har erfaring med en del forskellige stoffer. Både stimulanser, opiater og psykoaktive stoffer. Af 2cer har jeg erfaring med 2C-B, 2C-E, 2C-I og 2C-C
Mad : Ris, karry kokos, grøntsager kl. 20:30
Musik : Christopher Lawrence - Prophecy
http://ravearchive.com/mixtapes/Christo ... e/Prophecy
Derefter shpongle.

Triprapporten
22:40 : Ca. 15 mg oral
23:20 : Spændinger i ryk, skuldre og nakke
23.52 : Er kommet lidt dybere ind i musikken. Er fokuseret på at tegne.
00:46 : Er meget fokuseret. Er klar i hovedet. Meget koncentreret på at tegne, men ikke andet end det. Der har ikke været nogen ubehagelig bodyload.
00:50 : Sniffer ca 5 mg for at se om det kan sætte gang i noget
01:05 : Lette visuals. De lige streger på min tegning bølger. Når jeg holder mine hænder op foran mig bøjer mine fingre sammen.
01:25 : Min kæreste kommer hjem.
01:45 : Min kæreste sniffede 5-10 mg.? Jeg sniffer ca. 5 mg.
01:55 : Wuhuu! Optur. Bølgende. Organisk. Ting trækker vejret.
Nu er jeg på ca. 15 mg oralt og 2 x 5mg. nasalt
02:09 : Meget organiske visuals. Det er virkelig sjovt. Føler mig godt tilpas. Min veninde tegner i min seng og har også synsforstyrrelser.
02:37 : Optur. Føler mig virkelig godt tilpas. Loving. Kan bedst beskrive det som MDMA+LSD. Griner og smiler
Kraftige visuals nu. Er liderlig.
03:48 : :-)
04:05 : Musik skift. shpongle nu.
05:04 : Min kæreste sover. sover. Jeg tegner igen. Dybt. lidt dystert. sovset.
06:40 : Ligger mig i sengen. Min kæreste vågner. Imens jeg ligger i sengen flyver jeg rundt i en drømme verden. Jeg føler at jeg er trappen ned til en togstation. Kysser min kæreste. Har lukkede øjne. Føler at hun er en bænk på togstationen og der sidder to grimme tykke mennesker på bænken. Pludselig føler jeg at hun er en meget stor spids neongrøn pyramide. Har fantastiske CEV. Ser katte der danner mønstre. Vi har sex og bagefter falder vi ret hurtigt i søvn derefter.

14:30 : Er lige vågnet. Har sovet virkelig godt og tungt. Har ingen tømmermænd eller noget som helst der ligner. Har det godt. Det var en god oplevelse. Meget organiske visuals, men ikke rigtigt nogen farver som jeg har oplevet på andre 2Cer.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team