Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 jun 2012 11:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 sep 2008 11:39
Indlæg: 189
Substans/er: 4-HO-MiPT, 30mg
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder
Link til privat galleri eller lign fra trippet: http://farm1.static.flickr.com/122/316210124_64320f070d.jpg

Dosering og anden informaton om substanserne:
Jeg tog 30mg, mine to venner tog 25mg. Har trippet 2C-B før, men det var nærmest kun visuelt. Dette var næsten kun tankemæssigt.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Vi havde i forvejen taget 2c-b denne weekend, men da det er så spændende og nyt endte vi med at trippe 4-ho-mipt den næste dag. Efter jeg havde taget det synes jeg alligevel det var lidt for meget, og vi skal tage det mere seriøst. Så jeg gik ind i trippet med et dårligt mindset, men i en god setting hos min ven, bare mig og to af mine bedste venner. Trippet endte alligevel med at blive rigtig godt, og jeg har lært en masse.

Triprapporten
Jeg smed stoffet i et glas cola, og skyllede efter adskillige gange, smagen er forfærdelig. De andre parachutede det, hvilket tilsyneladende er at foretrække! Herefter spillede vi wipeout og ventede. Der var ikke gået mere end 15 minutter da jeg kunne mærke stoffet. Det er stimulerende, og man får en svag orgasmisk følelse i hele kroppen, men i stedet for at være dejligt, får man lyst til et tungt dødløft. Det er lidt ligesom restless leg syndrome i hele kroppen.

Jeg kunne ikke sidde stille, så jeg gik lidt rundt. Jeg havde også noget kvalme. Efter 10-15 minutter kunne jeg lægge mig, og så lå jeg og kiggede op i loftet, og ventede på visuel aktivitet. Mit mindset var ret skidt på dette tidspunkt, og jeg følte vi havde været for careless med det. Der kom heller ingen visuals og naturligvis bliver man i nederen humør når dét man laver er at lede efter noget der ikke er der. Da det var mit første tankemæssige trip blev det lidt dystert, men jeg accepterede mine følelser, og så var det egentlig bare trist i stedet for at være dystert. Jeg tænkte på om det var noget jeg burde tage mig af, eller om jeg skulle forsøge at ændre min sindsstemning.

Efter måske 20 minutter satte jeg mig bare og begyndte at snakke med min ven. Kort efter flækkede jeg af grin på en måde jeg aldrig nogensinde har prøvet før. Det var HJERNEDØDT så sjovt alt var, og det var ikke på den retarderede weed-måde. Til tider knækkede benene helt væk under mig fordi jeg grinte så hårdt, og jeg var helt ødelagt af tårer. Det gjorde det heller ikke bedre at min ene ven havde røget weed og var blevet den største weed idiot, og konstant kom til at ødelægge det for min anden ven der prøvede at have et smukt trip. Jeg havde det rigtig godt efter dette 30 minutters grineflip. Min ven der havde røget weed fik mig overbevist om at prøve det også, da han virkelig synes det var langt bedre end sædvanligt (han holdte en længere salgstale, der yderligere forværrede mit grineflip). Jeg tog et toke - jeg var overrasket over hvor svært det var at vurdere hvor meget man røg. Men efter noget tid blev jeg godt skæv, og jeg flækkede af grin i yderligere 15 minutter over at jeg nu også var en weed idiot, og det faktum at min ven var begyndt at synes mikro-ovnen var ubehagelig. Der var noget hysterisk sjovt ved tanken at "han ryger weed og bliver bange for mikroovnen". Jeg endte dog med at tage den ned fra køleskabet og sætte den et andet sted hen.

Korttidshukommelsen var helt væk som sædvanligt på weed, hvilket irriterede mig, for jeg havde sgu nogle gode tanker! Der var også den sædvanlige weed paranoia, men af en eller anden grund var den rigtig let at ignorere - jeg var så velbalanceret i hovedet pga. 4-ho-mipt, og jeg havde let ved at genkende weed paranoiaen for hvad den var, og bare være ligeglad med den. Herfra blev jeg bare mere og mere zen oppe i hovedet, efterhånden som weeden fortog sig igen. Jeg havde det bare mentalt og fysisk skønt - 4-ho-mipt har den DEJIGSTE body high når den irritable fornemmelse fra come-up'et fortager sig.

Normalt er mit største cognitive problem at jeg kan føle mig lidt tåget i hovedet. 4-ho-mipt gav mig den vildeste klarhed. De tanker der normalt er lidt for slørede til at man fuldt ud får dem tænkt er soleklare, og jeg fik virkelig tænkt nogle geniale tanker om hjernen og det at trippe. Jeg lagde også mærke til at jeg måske egentlig ikke tænkte i rigtige ord, og jeg følte jeg kunne genkende denne tankegang fra min barndom.

Og jeg følte mig så afbalanceret... Der er ikke noget der kunne være slemt, for jeg kunne bare lade være med at tænke på det. Min ven havde nogle ret grimme tanker, han var rigtig bange for. Han forklarede det til mig, og ja, det var bestemt en rigtig grim tanke. Jeg kan ikke forklare den, men jeg tror vi tænkte på det samme. Men jeg tænkte bare at jeg får ikke noget ud af at tænke på det her, det er alligevel ikke noget jeg kan gøre noget ved, og jeg har det jo godt, på TRODS af denne tanke måske er sand. Så der er ingen grund til at fylde sit sind med den tanke, og dens associationer.

Jeg elskede også kreativiteten. En af os kan begynde at beskrive noget, og de to andre får hver sin idé om hvad det kunne være, som passer perfekt på beskrivelsen, og alligevel var det noget helt 3. der blev beskrevet. Det er virkelig en fryd for mig den måde ens tanker bliver formeret på, og jeg har lært virkelig meget.

Da det blev lyst gik vi en tur ned af en natursti, og der var komplet stilhed i mit hovede. Jeg følte mig enlightened er den eneste måde jeg kan beskrive det på. Og jeg svævede bare ned ad stien, min krop var let og uden noget ubehag.

Igennem hele natten kom der grineflip engang i mellem, hvilket er et skønt afbræk. Vi havde et par awkward møder med sobre mennesker, blandt andet postmanden, og vi tænkte om det er ham der havde leveret den 4-ho-mipt vi nu rendte rundt og trippede på. Sjovt :-)

Vi røg mere weed da vi kom ind, og jeg sniffede lidt 2c-c for at få lidt visuals. Vi havde en masse sjov med at lege at forskellige objekter var levende væsner og enacte deres personlighed. Lighteren var et lille aggressivt asshole der skulle show off med sine store sparks. Lidt ligesom en lille hund.

Det er første gang jeg har følt mig 100% komfortabel i mit sind tror jeg. Måske fordi jeg for første gang kunne forstå alt der foregik i mit hovede. Jeg kan være lidt nervøs normalt, og de impulser kom stadig når jeg trippede, men jeg er blevet opmærksom på hvad de er, og indtil videre har det også carried over til mit ædru liv.

En lækker sideeffekt var da jeg kom hjem og spillede guitar. Når ens hjerne har fået masser af stimuli, så er jeg mere kreativ og indfølt. Men jeg har godt nok aldrig oplevet denne effekt så voldsom som efter mit første rigtige tanketrip :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jun 2012 13:41 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 sep 2008 11:39
Indlæg: 189
Lækker sideeffekt #2: Jeg havde også en lucid dream de to følgende nætter efter denne oplevelse! Dette har jeg aldrig prøvet før. Jeg havde tit spekuleret på om folk der sagde de havde haft lucid dreams enten misfortolkede noget eller løj, men der er en umiskendelig følelse af at man er bevidst nu. Det føltes rigtig meget som at vågne op fra en dagdrøm, og så er man i sit drømme univers.

Min instant response begge gange var at give mig til at flyve. Første gang crashede jeg adskillige gange, men til sidst kunne jeg flyve nogenlunde. Så ville jeg udskifte kullisen (til noget med nogle girls), men jeg vågnede. Næste gang kunne jeg ikke en skid før jeg vågnede, hvilket var træls siden jeg blev jagtet af nogle pirater, og det kunne have været for fedt at trylle et våben frem eller sådan noget.

Nok nærmere forårsaget af den totale destruktion af min søvnrytme den weekend.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team