Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 jun 2012 09:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 sep 2008 11:39
Indlæg: 189
Substans/er: 2C-B, 2C-C
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
Tog MDMA tidligere på aftenen (og fik endelig mit første roll incidently). Vi besluttede os for at trippe bagefter, hvilket jeg også har forsøgt på 4 gange uden succes.

Jeg tog 40-45mg 2C-B oralt, sniffede 10-20mg 2C-C.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Ved meget om stoffer, men har relativt lidt erfaring med dem i praksis. Af en eller anden grund kræver det store doser af alle stoffer før jeg får en god effekt. Startede med 150mg MDMA, og ligesom alle andre gange jeg har forsøgt det, gav det mig ingen ordentlig effekt. Sniffede 50mg mere. Nu kunne jeg mærke at det kunne blive godt for første gang. Efter en ansvarlig ventetid sniffede jeg 30mg mere, og fik det rigtig godt. Vi havde nogle dybe samtaler mig og mine 2 venner, og bondede ret meget.

Come down var et piece of cake. Det forlod roligt kroppen, og lang tid efter havde jeg det stadig dejligt og afslappet. Cirka 2 timer efter come down tog vi de andre drugs.

Triprapporten
Jeg begyndte at føle mig lidt weird, cirka ligeså weird som jeg previously har været (har taget op til 35mg 2c-b, og på et andet tidspunkt 18mg 4-ho-mipt uden at trippe rigtigt). Men så begyndte 2c-b come-up'et for alvor. Jeg kunne kende det på kvalmen. 10-15 minutter efter trippede jeg for vildt. Gik ud på toilettet, fliserne havde nogle azteker-agtige mønstre der bevægede sig rundt, ikke super tydelige, men meget skarpe og i samme farve som fliserne.

Så kan jeg ikke huske hvad der skete. Men nu trippede jeg for alvor. Det var noget helt helt andet end det jeg havde prøvet før. Efter noget tid sank det ind, at dét her var at trippe. Det var super super underligt, men slet ikke ubehageligt. Det næste jeg kan huske er at jeg sad og kiggede på et kupelformet fyrfadslys af blåt glas. Det begyndte at skifte farve mellem forskellige blå/lilla farver, og endte med at være blåt i bunden, og blødt skifte til en smuk lilla i toppen. Derudover ændredes dets form sig også - det blev højere. Det var ved at være alvorligt smukt, og i toppen hvor lyset kom ud, lignede det en galakse. Der var enormt meget detalje, og det var super fascinerende. Så begyndte glasset at blive mere krystalagtigt, og få en masse facetter. Krystalstrukturen morfede og ændrede sig, og endnu engang var det det smukkeste jeg har set.

Nu var det tid til at blive underlig. Jeg tog mit fyrfadslys med ud på badeværelset. Jeg lod mærke til at badeværelsesgulvet nu var helt vanvittigt. Fugerne lignede nærmest jord der skiftevis blev fugtet, og tørrede helt ud cirka med 2 sekunders intervaller. Man kunne se hvordan det tørrede ud, og der kom en masse revner osv., mens selve fliserne havde nogle smukke bløde marmor mønstre der bevægede sig rundt over fliserne. Jeg kunne se helt utrolige detaljer. Så slukkede jeg det elektriske lys, og lod mit blå fyrfadslys oplyse rummet, og så tog jeg et bad. Jeg håbede på at se farvede vand-dråber, men jeg kunne ikke så godt se dråberne. Jeg var ret underlig i den periode hvor jeg var derinde, jeg følte mig som en form for abe nærmest der bare gik rundt og levede derude. Lyset i mørket var sindssygt smukt.

Så kom jeg til at slukke det, og det blev helt mørkt. Det var for svært at tage tøj på i mørket, så jeg tændte lyset igen, og fik det taget på, og tog mit lys med ind i stuen igen. Undervejs kunne jeg se ud af øjenkrogen at mit fyrfadslys tabte lysende plasma på gulvet (det forsvand når jeg kiggede på det). det havde en tyk konsistens.

Inde i stuen følte jeg fyrfadslyset begyndte at opføre sig underligt mht. tyngdekraft. jeg følte den var en form for insekt / levende skabning nærmest, og den ville gerne lette. her sagde min ven at jeg skulle passe på jeg ikke tabte det, da han godt kunne se hvad det kunne føre til :P

Jeg oplevede flere gange at det lys tabte lysende plasma. Pissefedt.

Så satte jeg mig på gulvet og tænkte.. "Så DET her er hvad det er at trippe". Er du sindssyg det var underligt. Normalt føler man ens bevidsthed er inde i ens kranie, men her føler man at den nærmest bølger rundt i en diameter på 1 meter rundt om ens hovede. det føles ikke som ens bevidsthed er fanget i ens kranie. Bevidsthedsudvidende indeed :P

Jeg spurgte hvor lang tid det var siden jeg kom ud af badet. 10 minutter... FUCK mand. jeg tænkte mindst en time eller to. Og sådan føltes de næste 10 minutter også. Jeg tænkte om jeg kunne holde til at trippe så længe, men jeg tænkte bare at det var jeg nødt til, og det gjorde egentlig ikke noget. Når jeg lukkede øjnene fik jeg diverse kropsfølelser og mentalt imagery der passede til musikken. Altså musikken guidede det. Den del var ikke så fedt som det lyder, da det ikke rigtig var dejligt eller smukt. Bare lidt underligt :-)

Der kom en radiohead sang på. DENNE var smuk. Jeg vidste ikke hvad det var, men jeg synes det lød angelic, og så lagde jeg mig ned og virkelig slappede af i kroppen. Så føltes det som om min krop blev fyldt ud af varmt dejligt lys. Det varede desværre ikke så længe som jeg kunne have ønsket. Det var lidt ligesom at drikke et par kopper varm te, men varmen spredte sig til hele torsoet, i stedet for blot mavesækken. Jeg havde også konceptet af et eller andet
mønster, med en masse små prikker der blev transporteret rundt i, og jeg havde en idé om at det var inde i min krop, og jeg kunne mærke det.

Senere ville jeg prøve at spise vandmelon. Dette var en ret sjov oplevelse, som både ledte til at jeg lugtede lugte som følge af smagen, og jeg havde det som om jeg sad med en planet i hånden, som jeg havde flækket, og spiste dens indhold.

Jeg legede også med en kiwi. Det var meningen jeg ville skille den ad også og undersøge den, men jeg kiggede på den lidt, og lagde pludselig mærke til at den føltes utroligt mærkeligt. Den var blevet vægtløs, og det føltes som om elastiske krafter påvirkede den rotations-mæssigt. Da jeg skilte den ad var det egentlig ikke så spændende, og den smagte usselt.

Så ville jeg høre en jimi hendrix sang. Little wing live i royal albert hall, som jeg finder meget smuk. Det var fucking svært at bruge computeren. Jeg fandt sangen og hørte det. På dette tidspunkt var jeg ikke så påvirket som jeg havde været, og jeg kunne ikke koncentrere mig så meget om det, men bestemte guitar-notes kunne jeg virkelig mærke på en ny måde. Undervejs mens den loadede sad jeg og kiggede på det første billede i videoen. Man kunne se scenen af publikum fra 20 meters højde cirka. Det var et pastelmaleri for mig, og jeg så kvinder hoppe op på scenen, og jimi gik rundt med sin guitar. Det så lidt stop motion agtigt ud. Det var meget interessant.

På et tidspunkt i trippet følte jeg mig som et cykelstyr, som man bruger til at udtrykke følelser, og fik et billede af to cykelstyr der mødtes og udtrykte sig. Det kan jeg stadig grine af i dag. Sådan et gammeldags dame-cykelstyr med et båthorn på og en ringeklokke.

Da jeg skulle til at sove så jeg lyset komme ind af en 10cm høj sprække ved vinduet. Det var dugget, og gav mig nogle af de mest smukke visuals hidtil. Jo mere jeg stirrede på det, jo mere blev det et vinterlandskab med små bitte rensdyr og mennesker. disse var sorte silhuetter, mens landskabet var i klare, lilla/blå/guld farver. Nogle gange var det lo-fi og pastelfarvet, men andre gange blev det helt elektrisk at se på. Træerne lyste og var i uendelig detalje.

Igennem hele trippet var rummet fuldt af farverige, bløde skygger, der bevægede sig rundt lidt som en diskokugle. Kropsfølelserne varierede mellem behageligt og pænt underlige, men jeg lod mig bare følge med, og det ændrer sig alligevel så hurtigt hvis jeg bare tænker på noget andet at det virkelig ikke var et problem. Hele forløbet igennem var jeg meget rolig, positiv og ikke mindst amazed.

Jeg forsøgte mig ikke længe med closed eye visuals, da jeg ikke fandt dem ligeså smukke.

Mine venners ansigter distortede, og det gjorde mit eget også. Jeg prøvede på badeværelset at se ond ud, hvilket jeg klarede virkelig godt. Men det var ikke skræmmende... Hvad mere... Et hvilket som helst billede jeg kiggede på ville
come to life. Hvis det bare var en vilkårlig tekstur ville den bare flyde rundt. Hold kæft hvor var det spændende og underligt alt sammen, og jeg føler på ingen måde jeg nåede at udforske en brøkdel af hvad jeg gerne ville!

Efter come down (visuals remained længere tid) følte jeg mig kogt i hovedet, og lagde mig til at sove. Sov skønt, og følte mig nogenlunde tilpas da jeg vågnede.

Wow :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2012 12:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2010 13:44
Indlæg: 848
Geografisk sted: The White House
lyder som et godt trip! :) normalt siger man vidst at MDMA og syre ikke passer så godt sammen, selvom det var efter comedown, føler jeg mig gerne wasted indtil næste morgen efter jeg har taget MDMA :)

_________________
Weed doesn't make you lazy, it just makes you realize things aren't worth doing.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2012 22:41 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
MDMA + LSD? Det er da candyflip, det passer da ikke bedre sammen?

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team