Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 mar 2012 16:11 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Substans/er: 4-HO-MiPT
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
4-HO-MiPT 20mg rektalt

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Hyggelig aften med en god ven, humøret var godt.

Triprapporten
Jeg føler mig tvunget til at dele min erfaring med 4-HO-MiPT med jer som har taget pladsen som min nye favorit tryptamin. Jeg vil under triprapporten forsøge at perspektiverer lidt til hvordan den er anderledes fra 4-HO-MET.

Efter jeg havde indtaget stoffet forventede jeg et bodyload, fordi når man plugger er comeuppet temmelig aggressivt. Det var dog ikke tilfældet her, jeg sad lidt på min vens bærbar og lavede lidt mindless surfing. Jeg lagde ikke mærke til comeuppet, udover at jeg syntes det var svært at læse hvad der stod på skærmen. Helt tilfældigt kiggede jeg lige rundt i lokalet og så at det var sparket godt og grundigt ind. Farverne var intense, flotte og meget varme. Store lange tracers fulgte efter min hænder hvilke jeg altid more mig lidt med. Min ven var netop lige kommet ud fra toilettet på dette tidspunkt efter at han også havde pluggede det.

Jeg lagde mig ned i sofaen og stirrede lidt i hans træloft, belysningen er perfekt til at frembringe flotte visuals. I Modsætning til 4-HO-MET er visualsene mindre aggressive, 4-HO-MET kan man blive meget "In-your-face" visuelt.

Mine visuals var ubeskrivelig smukke, hele loftet forvandlede sig til en påfugl der havde spredt vingerne ud, loftet begyndte at blive meget kantent og fik et grotte-lignende karakter med tusindvis af bitte små krystaller af alle tænkelig farver og mere til. Jeg så farver jeg aldrig i mit liv har set før. Loftet bølgede op og ned og pludselig syntes jeg loftet begyndte at svæve og ikke rigtig sad fast på huset mere. I midten af loftet sad lange tråde af en underlig lilla-blå alike farve, igen en farve jeg har svært ved at beskrive da jeg ikke har set den i ædru tilstand.

På dette tidspunkt var min vens trip også sat igang og han reportede også at hele loftet blev til en meget flot landskab og fortalte også om disse små krystaller af alle farve der var spredt udover hele loftet. Jeg fortalte ham at jeg aldrig i mit liv har set så flotte visuals i hele mit liv og han nikkede.

Bodyhighen var fantastisk, min krop føltes blød som smør, jeg var rolig, fattet og selve stoffet havde en utrolig berolignede virkning. I modsætning til 4-HO-MET som er væsentlig mere stimulernde. Vi lå længe og kiggede på visuals, ihvertfald i en time. Musikken lød utrolig detaljeret og visualsene blev fanget af musikken og dannede sig i takt til denne.

Jeg gik udenfor lidt, gadelamperne havde en ring rundt om sig med hele farvespekteret. Alle farverne var i en ring om lampen.

Vi gik indenfor igen og jeg kiggede over på et andet loft som var helt hvidt, blå mønstre formede sig, disse mønstre havde et ekstrem kompleks design og igen blev overfladen af loftet helt plan og der kom lange tråde af farver ned gennem loftet.

Jeg forsøgte mig lidt med closed-eye-visuals og tog en viskestykker over øjnene. Closed-eye-visualsene var ikke helt så intense som på 4-HO-MET, de var tilstede, og jeg så en slags gitter med lyserøde, lillae, røde og blå farver inden i men ingen decideret figurer.

Da jeg åbnede øjnene igen havde hele rummet skiftet farve, alt var fuldstændig grønt, og her mener jeg virkelig grønt. Som om at man havde taget et par briller på med grønt glas, meget underlig fornemmelse. På dette tidspunkt havde vi ihvertfald ligget og kigget på visuals og hørt musik i 2 timer. Det var det eneste vi havde lyst til netop fordi disse visuals var så sindssyg flotte!

Min ven reportede om at han fik det til at sne fra loftet og udbrød et stort Woooww!

For kort at lave en perspektivering til 4-HO-MET, så kan jeg sige, visualsene virker mere kantet, farverige og langt flottede på 4-HO-MiPT. Dog er visualsene mindre aggressive og hvis man ikke giver sig tid til at kigge lidt vil man formentlige ikke kunne se det helt store, men giver man sig lige tid og kigger et par minutter det samme sted bliver visualsene meget intense og meget flotte. Bodyhighen og euforien er en del bedre på 4-HO-MiPT. Mens 4-HO-MiPT har en afslappende effekt, så har 4-HO-MET en mere stimulerende effekt, 4-HO-MET's visuals er mere aggressive og former sig mere til ansigter og underlige mayanske figurer istedet for tusindvis af krystaller med millioner af farver.

Hvad kan jeg så bedst lige? Personligt synes jeg 4-HO-MiPT er langt bedre end 4-HO-MET.

Det må være en af Shulgins bedste værker.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2012 02:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 sep 2008 11:39
Indlæg: 189
God rapport :)

Fra hvad jeg har læst skulle 20mg ikke blot være visuelt intenst, men også mentalt, oplevede du dette?

Hvordan vil du sammenligne det med psilocin?

En quote fra en anden rapport (18-22mg):
"This stuff blew away what my wildest dreams could even begin to conjure about psychedelic mind space! At the peak, I became lost in a picture of the ocean and watched as it flooded into the room, a rolling sea of psychedelic color, complete with a wash of psychedelic thoughts about how wonderful nature is and our complete and total lack of respect for the beauty that surrounds us in the world."

Han beskrev come up som ret voldsomt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2012 09:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Denne beskrivelse øgede påskønnelse af ens omgivelser husker jeg som meget stærk, men jeg tror det kommer fra en blanding af det virkelig flotte visuals samt en utrolig behagelig og afslappende bodyhigh. Jeg husker ikke 4-HO-MiPT som noget meget dybt psykedelisk med gakkede og filosofiske tanker, men mere, som du siger, en påskønnelse af verden.

Spørg løs, jeg skal så vidt mulig forsøge at svare.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 apr 2012 00:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 apr 2012 00:29
Indlæg: 405
Udemærket rapport, flot delt ind i afsnit.

_________________
Chicks N Weed + Loads of funny cannabis pictures - https://www.facebook.com/pages/Chicks-N ... 8084602410


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team