Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 okt 2011 13:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Substans/er: 4-ho-met
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
~20-22mg rektalt

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Noget træt da jeg ikke fik så meget søvn natten før.

Triprapporten
Jeg har prøvet 4-ho-met med en lav dosis (små visuals og hæftige grineflip) og så en stor dosis hvor mig og en ven også røg hash til, desværre blev det hele alt for intensifiseret af hashen og jeg kunne ikke forstå hoved og hale i noget.

Denne gang, var det anderledes, dette trip var så fantastisk.

Klokken 22:50, vejede jeg 30mg af på min vægt (Det er det mindste min vægt kan måle) lagde den op som en streg og tog ca. 8-10mg tilbage i posen.
Det næste der skulle gøres er selvfølgelig lidt ubehageligt, bøde psykisk og fysisk, men det er ingenting i forhold til hvor meget bedre stoffet virker.

Efter stoffet var i kroppen gik det virkelig hurtigt, et ekstremt stejlt comeup, jeg sat southpark på, jeg kunne efter 5min mærke et buzz i kroppen, efter blot 7-8 min. havde jeg svært ved at følge med i southpark mere, jeg kiggede på væggen, alt bølgede og sprang i øjnene, min krop rystede og havde lidt kvalme og meget uro i kroppen men det havde jeg også ved sidste comeup.

Jeg rejste mig, puuha, det var da noget af et comeup sagde jeg til mig selv, pludselig ramte en bølge mig så kraftig så jeg måtte lukke øjnene og var lige ved at falde, da jeg åbnede øjnene igen var alt ekstrem farverigt, alle farver var intensifiseret, som om man lige havde skruet meget op for mætningen.

Jeg gik lidt frem og tilbage i rummene, og så på alle farvene, wow hvor er det fantastisk, jeg satte mig ned på min seng, tændte for fjernsynet, jeg ville gå en tur så jeg havde taget sko på, men så blev jeg fanget af fjernsynet.
Så lige inden jeg skulle til at gå kom der en reklame fra en gyserfilm hvor man lige skulle se en lille 7 årigs pige døde ansigtet, jeg væmmedes og blev noget skræmt af det, jeg udbrød til mig selv, det var dejligt lige at få smidt i hovedet når man tripper og skal til at gå udenfor.
Jeg mistede lysten til at gå udenfor, jeg sagde mig i sengen, jeg ville prøve at høre musik, headphones i, og noget stille og rolig psytrance mens jeg kiggede i loftet.

Alt dansede, formede sig, kravlede rundt, bølgede, alle regnsbuens farver var i hele loftet, dette stod jeg og kiggede på længe fordi det var så flot, og loftet dans var i takt til musikken. Pludselig kommer der er en glad mands ansigtet frem, et med afrikanske træk, store læber og kinder der var udsmykket med diverse ting som øreringe og halskæder. Jeg begyndte at tænke på hvis man havde set sådan noget ansigter når man trippede ude i junglen ville man se det som et tegn på gud, at der findes en gud, og jeg forstod pludselig hvordan man kunne tro på gud selvom jeg er absolut fuldblods ateist, jeg kiggede længe på det ansigtet og så det som noget helligt og guddommeligt.

Efter jeg havde ligget der i 25-30min var jeg så afslappet, jeg havde så meget ro i kroppen en fantastisk fornemmelse den kan ikke beskrives med alt stod mig så klart. Jeg tog mine headphones ud, og drejede hoved mod fjernsynet, der havde kørt en film med en plade producer der tog for mange stoffer og havde svigtet sin datter. Jeg nåede kun at se de sidste 45 sekunder af filmen, og der lød et citat således: Det er ikke altid sjovt at vågne fra en god drøm, og man kan reagere på to måder, man kan trække dynen over hovedet og prøve at drømme lidt videre, eller man kan stå op og se en ny virkelighed i øjnene.
Metaforen stod mig krystalklar, hovedpersonen skulle bestemme om han ville tage en ny streg eller om han ville indse han er langt ude og se virkeligheden i øjnene, jeg endte mig at se klippet 3 gange.

Jeg skulle ud og pisse, jeg gik ud og pissede og kiggede mig selv i spejlet bagefter, pludselig lød der en stemme, "Hvad er du Tobias?"
Trippet tog en trist drejning, men det gjorde ikke noget, det hjalp mig med at få afsluttet nogen ting jeg har undertrykt, jeg ville bare gerne have selskab, jeg ville ikke rigtig gå hen til min hund jeg elsker utroligt højt da dyr kan fornemme når man tripper, og min hund havde vist været lidt syg idag, men jeg gjorde det alligevel meget forsigtet og ville ligge mærke til dens signaler.

Jeg satte mig ved siden af den, strøg hende, hvor er hun dejlig tænkte jeg, pludselig fik jeg et flashback af min tidligere hund som døde i sommers, og hvordan jeg forsøgte at indelukke alle følelserne fordi jeg ikke ville fremstå som svag overfor min mor, hvor hårdt det var at skulle begrave hende, jeg kan huske den første skovl med jord jeg puttede over hende, det var virkelig hårdt, jeg lå der og tænkte og følte jeg på en måde kunne sige farvel til min tidligere hund gennem min nuværende, jeg sendte hende alle mine tanker. Jeg var i komplet ro med mig selv, alt var så stille på nær mig og min hunds vejrtrækning, hvor er stilhed fantastisk tænkte jeg.

Jeg satte mig ind ved computeren igen og følte mig fuldstændig renset, jeg lavede mig en kop te og lidt mad jeg spiste imens jeg lyttede til musik, musikken gik igen helt ind og hjertet imens jeg lugtede til aromaen fra min te waow, hele min lugtesans dansede af lugten fra den søde te.

Jeg sad og stirrede ind i væggen, kiggede på alle de flotte visuals, bare sad og tænkte, men, jeg ville prøve at tegne visaulsne, (Jeg er elendig til at tegne) så det lykkes mig på inden måde, til gengæld prøvede jeg at skrive alle ord ned der faldt mig ind og ville lave det til et slags maleri men det skulle have et system, da det var færdigt kiggede jeg længe på det, og faktisk synes det var ret pænt, "tripperen" og komplekst. nogle sætninger jeg flækkede af grin var "Aladdin may need glasses" og "Escape goat" Nå tænkte jeg, nu er det vist på tide at kalde det for denne tur, der var gået 4 timer, og jeg var ved at ramme igen.

Jeg lagde mig ind i seng og så southpark marathon på MTV, desværre, fik jeg kun ramt slutningen af det allersidste afsnit.

Herefter er det ikke ret meget at sige, jeg lå frem og tilbage og prøvede at falde i søvn, tog lang tid, men jeg har faldet i søvn ved en 3:15 tiden ca.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2011 16:46 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
Lyder som en dejlig oplevelse, som jeg kan relatere til.

Jeg synes det er interessant, at du er ateist og formåede at genkende det guddommelige. Endnu et bevis på, at en psykedelisk oplevelse kan vække det psykedeliske inde i en selv, til fordel for ens livskvalitet. Men så er det jeg tænker: er det noget du tog til dig? Er du mere spirituel i dag? Eller er interessen for det spirituelle/naturen/indre univers vækket?

Jeg synes dit øjeblik med din hund, hvor du sidder og bliver åbenbaret af stilhedens potentiale er temmelig interessant, og noget jeg kan relatere rigtig meget til. Når jeg tripper, bliver jeg som regel rolig, afbalanceret og fattet, hvor hver eneste millimeter af min bevægelse er kalkuleret, velovervejet og effektiv. Jeg finder mig selv omringet i midten af en evig stillestående sø af ro og og velbehag. Jeg befinder mig i en position hvor jeg ikke kan skades - i hvertfald ikke af psykiske og spirituelle kriser.

I sådan en situation er jeg mit fulde potentiale. Jeg er afbalanceret og ekstremt stabil. Jeg er den, som jeg inderligt er, og som jeg altid ønsker at være. Jeg forstår, at buddha jagter lige netop denne tilstand af uendelig ren ro og potentiale. Han vil mærke hvert eneste sekund, hver eneste fraktion af tiden. Han jagter denne indre ro, som du og jeg kan opnå en genvej til igennem en kemisk-psykedelisk påvirkning.

Når jeg får sådan en oplevelse, har jeg ikke lyst til at påvirke min tilstand yderligere. Jeg vil ikke ha en øl, absolut ikke en smøg, jeg vil ikke være skæv, oplevelsen skal ikke være stærkere - jeg er helt og aldeles tilfreds med mig selv. Som du gjorde, laver jeg i stedet mad og nyder et godt glas vand mens jeg trækker vejret - at være opmærksom på hvordan min krop håndterer disse tre elementer for liv, er en ekstremt rar oplevelse i sig selv, der giver mig uendelig tilfredsstillelse.

Gud hvor ser jeg frem til mit næste trip. Tak for en nostalgisk rapport.

_________________
"I don't know if God exists, but it would be better for his reputation if He didn't." -Jules Renard
"Then there was LSD, which was supposed to make you think you could fly. I remember it made you think you couldn't stand up, and mostly it was right.“ -P. J. O'Rourk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 nov 2011 00:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Angående det guddommelige, ja jeg tog det til mig, jeg er ikke mere spirituel, men jeg er blevet mere åben og mere tolerant overfor religiøse mennesker. Naturen har jeg altid kunne lide.

Angående med min hund: Du beskriver det godt, en sø af ro og velbehag, der var nogen barriere der fuldstændige lukkede ned og lod mig tænke over situationen og få sagt ordentligt farvel til min anden hund som jeg måtte få aflivet i sommers fordi hun simpelthen ikke havde det godt mere. Jeg kiggede også ud på hendes gravsted ud af vinduet og huskede hvor en god hund hun har været.

Det jeg godt kan lide ved 4-ho-met er at det simpelthen er mildt på en fantastisk måde, alt står en så klart og det har et guddommeligt twist hver gang og det virker generelt meget mildt på kroppen.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2011 19:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 sep 2011 21:27
Indlæg: 0
Griner, en af de bedste trip rapporter jeg har læst!!!
Det med det guddommelige har du fuldstændigt ret i, havde det på samme måde... I mit trip sad jeg foran min computer og kiggede på skyerne de begyndte at forme sig, som symboler/tegn og nogle gange ansigter. Er også selv ateist, men det gav tanker om "Er der mere mellem himmel og jord?" og det har jeg aldrig sluppet siden...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team