Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 sep 2011 23:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
Substans/er: Dimethocaine + Tobak + Alcohol + Big/Low Skunk
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
Da min vægt er gået i stykker aner jeg ikke hvor meget jeg har taget ad gangen.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
har givet mig selv diagnosen: Turbonoia!

Triprapporten
Rapport 1 - Dimethocaine og telefonudforskning.

Jeg havde lige fået fri fra skole. Jeg ville ned i El-giganten for at kigge på ny telefon, da musik og radiofuktionen i min telefon mystisk nok var holdt op med at virke.

Jeg gik ind på et toilet som var bygget til koka-næser. Her kunne jeg afspritte en metalisk overflade med nogle servietter som man bruger til at gøre toiletsæderne rene med :)

Jeg ligger en god streg op og snuser den i mig. Jeg vasker hænder og går ud igen. Allerede inden jeg er ude af badeværelset er bedøvelsen af mit ansigt fuldt i gang. Og det vare ikke mere end 5-10min. før jeg begynder at føle mig super duper.

Da jeg kommer ud i den friske luft kan jeg mærke den ukontrolerbare effekt som strømmer igennem min krop. Ligsom hvis jeg havde taget kokain. Jeg ryger mig en smøg i mens jeg bevæger mig ned i El-giganten. Da jeg træder ind i butikken føler jeg at effekterne er på sidst højeste.

Den ukontrolerbare effekt, som jeg kalder det, er ikke lige så vild og ukontrolerbar, som på kokain. Men den ligner rigtig meget!

Jeg render nu rundt i min blæser og kigger på touch-telefoner og leger lidt med en ipad. Jeg beslutter mig for at jeg vil have en Samsung Galaxy 5 GT-i5500 .. Men da prisen var 300 kr. højere end det jeg havde set på nettet ville jeg lige hjem og tjekke efter. Jeg gik hjem i min blæser og bestilte et gult cover. Et par dage efter gik jeg ned i butikken og krævede at få den til den pris, som de havde lagt på nettet. Det fik jeg så! :P

Rapport 2 - Dimethocaine og druk, et farligt sats:

Jeg er lige startet på VUC for at læse i mens at jeg venter på den rigtige læreplads. Her fik jeg så aftalt at tage i byen med nogle nye bekendte, som rent faktisk ikke vidste at jeg er typen der er skudt max af! =)

Jeg bliver hentet omkring kl. 21

Omkring kl. 2130 er vi godt i gang med at drikke. Jeg køber en 6pack og en guld dame. Får drukket 5 tuborg og en gulddame.
Herefter bevæger vi os ned i byen. På vejen hiver en joint frem med god skunk, som jeg ryger sammen med to nye bekendte. Hvorefter vi går ind på et diskotek.

Jeg er en smule stiv, men det var ikke nok til mig. Jeg bevæger mig derfor alene op på toilettet for at tage en lille streg. Jeg mærkede ikke rigtigt nogle effekter her, ikke andet end at bedøvelsen virkede så kraftigt som den nu gør. Jeg går ned og køber mig en øl og tjiller rundt og snakker med en masse hyggelige mennesker.

Jeg napper endnu en lille streg, også uden den vilde virkning. Og omkring kl. 0100 beslutter jeg mig for at tage videre til et andet diskotek.

Her sniffer jeg først en lidt større streg som giver mig ukontrolerbare effekter. Jeg drikker en masse øl, holder mig fra spiritus da jeg ved at kokain+aclohol er en farlig blanding.

På et tidspunkt er der en gut som ved et uheld smadre ind i mig så jeg får min øl hældt ned af trøjen. Her kunne jeg mærke at jeg blev meget hurtigt gal og aggressiv. Han siger at gerne ville give en ny øl, men jeg prøver så at overtale ham til at han skal give mig hans skjorte, da min var helt gennemblødt af øl. Den idé var han ikke så vildt med, men så bevæger jeg mig ud på toilettet. Her tager jeg den største streg jeg ind til videre har indtaget af dette stof.

Det virkede rigtig rigtig godt. Hvis jeg havde taget en streg kokain på samme størrelse ville mit hjerte hamre som en gal og jeg ville ikke kunne styre mit ordforråd.

Men på dimethocaine er effekterne ikke lige så gennemtrængende. Mit hjerte hamrede hurtigere end normalt, men det var ingenting sammenlignet med kokain.

Da klokken bliver 0400 begynder min næse at løbe helt vildt! Der løber flydende snot ud af næsen på mig hele tiden. Og til sidst besluttede jeg mig for at købe en pitakebab på den nærmeste grillbar hvorefter jeg ville smutte hjem.

Konklussion:

Jeg er færdig med at sniffe for en lang stund.
Irritationer i næsen dagen efter synes jeg er ret træls.
Stoffets konsistens er heller ikke masterblastervenligt. Det er ikke som kokain-sten. Det er nærmere som marcipan-amf.
Det eneste positive jeg har at sige om stoffet er, at jeg ikke har kunne mærke nogen nedtur, som jeg ind i mellem kan på koka.

Hold jer fra skidtet.

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2011 20:18 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
visias skrev:
Her sniffer jeg først en lidt større streg som giver mig ukontrolerbare effekter. Jeg drikker en masse øl, holder mig fra spiritus da jeg ved at kokain+aclohol er en farlig blanding


:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2011 19:26 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Synes sgu det for griner du medtager tobak som narko!

Men det lyder da ellers til ud fra din rapport, at dimethocaine er fint, hvis man søger et mildere kokainalternativ.
Hvordan var det mht trang til det dagene efter i forhold til kokain?

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2011 00:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
#Dr. Phibes
Hvad ruller du øjne for? Øl er ikke spiritus!
Spiritus = Produkter med over 40% alcohol.
Synes du jeg leger med ilden? :P

#Lillebror
Ja det er et godt kokain alternativ!
Jeg har aldrig trang til hverken kokain eller dimethocaine dagene efter. Det kommer først om en uge eller en måned (måske)

Men det er ikke sikkert at det kommer til at ske denne gang, da jeg har planlagt at skulle prøve 2C-D for første gang. Plus at jeg har tænkt mig at æde 5gram svampe en anden god dag. :)

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2011 08:58 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2009 20:53
Indlæg: 853
Geografisk sted: Milano
Der er alkohol i bajer og så længe du har alkohol i blodet vil kokain danne cocaethylen, det er ikke kun sprut.
Ergo er det en helt skør sætning du skriver her.
visias skrev:
Jeg drikker en masse øl, holder mig fra spiritus da jeg ved at kokain+aclohol er en farlig blanding

[/quote]

_________________
"I'm a man of honour, a truthful person, a gentleman of absolute morality."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2011 19:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
Sætningen giver da fin mening. Jeg drak kun øl for at minimere risikoen i forhold til hvis jeg drak igennem med spiritus. Lad mig sige det sådan!

Men om det forholder sig sådan med alcohol+dimethocaine er der selvfølgeligt ingen der ved. "Dimethethylen" naah?

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2011 21:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
Desuden har jeg altid fået atvide at det er i mavesækken og ikke i blodet at cocaethylen dannes.

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2011 12:35 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
Citat:
Most cocaine users also ingest ethanol (McCance-Katz et al., 1993). This combination results in a decrease in the clearance of cocaine and the formation of the pharmacologically active metabolite, cocaethylene (Perez-Reyes et al., 1994; Hart et al., 2000). These alterations in the metabolic disposition of cocaine are mediated through the effects of ethanol on carboxylesterase. In humans, two carboxylesterase enzymes have been identified, carboxylesterase 1 (hCE11) and carboxylesterase 2 (hCE2) that participate in the metabolism of cocaine (Dean et. al., 1991; Brzezinski et. al., 1997). Although present in many tissues including heart, stomach, kidney, colon, and others, they are most abundant in the liver (Riddles et al., 1991;Schwer et al., 1997).

http://dmd.aspetjournals.org/content/31/1/16.long

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2011 13:22 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Om du har 2 i promille pga spiritus eller 2 i promille pga øl gør ingen forskel. Cocaethylen vil dannes i lige høj grad. Det dannes også i resten af kroppen og ikke kun maven. Jeg tror faktisk, oral indtagelse ville mindske dannelsen af cocaethylen en smule (eller det ville ihvertfald fremme metabolismen af cocaethylen).

Jeg kan ikke umiddelbart se nogen analogi til "dimethocaine", men man ved selvf aldrig med research chemicals.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 sep 2011 17:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 sep 2010 18:35
Indlæg: 379
Er almindelig 37,5%vol vodka ikke spiritus? :shock:

Lyder btw nice, har selv overvejet at prøve rc af en slags, og dimethocaine er i hvert fald på listen :)

_________________
"Men hvorfor er det du så absolut vil spise MDMA på en nutellamad?"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team