Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 15:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 aug 2011 12:29 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Substans/er: 4-ho-met, 2c-d & hash
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
25mg 4-ho-met (nasalt)
10mg 2c-d (nasalt)
Joint med 0,6g hash i

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Alene hjemme, godt humør da vi grillede og hyggede os lidt før.

Triprapporten
Dagen var kommet, det var på tide til at give den en godt forsøg med 4-ho-met, jeg havde tidligere prøvet en 10mg dosis som endte i gevaldige grineflip og fede mønstre i løftet.

Vi startede aftenen ud med at grille noget god mad derhjemme, efter vi havde spist ryddet vi op og synkede lige maden.
Jeg fandt poserne frem, afvejede 50mg 4-ho-met og splittede den i 2 lige store bunker, afvejede derefter 20mg 2c-d ud og lagde den over i bunken. Jeg dyppede næsen først og tog banen, comeup var instant, så snart jeg rejste mig kunne jeg mærke noget, jeg er sikker på det har været 2c-d'en da den skulle have et ekstremt hurtigt comeup nasalt.

Min ven dyppede næsen derefter, han klagede lidt over 2c-d'en brændte i næsen men han kunne også mærke comeup instant og måtte gå udenfor. Udenfor blev farverne mere og mere intense og vores kroppe rystede og det føltes lidt som man var på vej til at blive forkølet, der kom en smule bodyload og jeg synes comeup var temmelig grov da effekten kom enorm hurtigt.

Da vi sad derude kunne vi begynde at se lange spor efter vores hånd bevægelser, farvene var vildt intense, alting var helt vildt skarpt, jeg kunne se alle detaljer i min vens hud, i jorden kunne jeg se farvene danne mønstre som havde et "mayansk tema"

Lige nu tror jeg det mest var 2c-d'en der var igang, farvene, energien, vi snakkede vildt og vi var helt oppe og kører hvorefter vi besluttede os for at gå en tur. Inden vi gik, låste jeg lige bilnøglerne inde i vores "safe"

Nu gik turen mod skoven, og da jeg bor 100meter fra skoven var det en nem og overkommelig gå tur, vi tog en joint med ud i skoven imens vi grinte, lallede og snakkede. Vi satte os på et væltet træ inde i skoven og vi snakkede om hvor intense farvene var og hvor lækkert man havde det nu. Min ven spurgte om vi skulle tænde jointen som havde 0,6g hash i, jeg sagde at det ville være fint og vi skulle tage det stille og rolig med den.

Herfra begyndte der at komme fart på trippet, vi besluttede os for at gå videre ind i skoven da vi var ved at blive ædt op af myg. Pludselig slog hashen ind, vi mistede begge fornemmelsen af hvad der var tid og sted. Vi kiggede op i trækronerne og så hvordan det hele formede sig, min syn var så blæst, det var som om man var i en 3d film uden 3d brillerne, min hoved sad ikke på kroppen, en storm rasede gennem hele kroppen og hovedet, jeg har aldrig følt et så voldsomt sus i kroppen. Jeg var i en verden hvor alting var som en drøm, hvor jeg ikke anede noget som helst om tid og sted, alt hvad jeg kiggede på fortalte en historie og udfoldede og formede sig til hvad den fortalte.

Jeg kiggede op i himlen, så en bobbel rundt om skoven, en slags diskokugle med millioner af små spejle som reflekteret alle tænkelige farver. Jeg følte at det var som at træde ind i en sindsygs tankegang, jeg var flere kilometer væk fra jorden og min egen krop, det var umuligt at opfører sig normalt jeg kiggede op i trækronerne og grinte det samme gjorde min ven, vi var ude i stand til at snakke på dette tidspunkt. Før vi vidste det var jointen gået ud og kun halvt færdigt, jeg gik lige lidt med den hvorefter jeg tændte den igen og før jeg vidste det var den gået ud igen, jeg tror kun jeg tog 2 sug. Det kan man ihvertfald kalde at "chille med jointen"

Vi var ved at være hjemme, og vi satte os op på terassen, jeg sad i stolen og nød mine visuals og lyttede til historierne de fortalte mig. Vi havde stadig en halv joint tilbage jeg besluttede mig for at tænde igen, det var tydeligt at jointen var sparket ind, istedet for en energisk rus var den nu blevet mere stenet og det psykedeliske aspekt var intensifiseret voldsomt.'

Herfra kan jeg ikke fortælle om jeg synes det var for voldsomt eller behageligt, suset i hoved og krop var vanvittigt, noget jeg aldrig har oplevet før, en følelse af "going insane" sad i baghovedet, men jeg red med og fik nydt det alligevel, min ven sad også på stolen og kiggede ud over træerne og fortalte også at de fortalte ham historierne og hvordan de morphede ind til objekter, nogengange var hans visuals så intense han faldt ned fra stolen. Jeg ved ikke hvor meget vi har larmet her, men jeg gætter på en del da vi var meget højlydte og vi grinte ekstrem højlydt og konstant.

Det begyndte at blive mørkt og nu var jointen snart død, vi havde været halvanden time om at ryge en joint. De første stjerne kiggede frem, jeg kiggede på en, pludselig var der 2, så var der 3 og pludselig var hele himlen dækkede i stjerne som havde et skær af alle farver rundt om.

Her besluttede vi os for at bevæge os indenfor, jeg tændte for fjernsynet og ville se hvad klokken var: 23:07 stod der, vi indtog det ca kl 20:15 eller sådan var jeg sikker på.

Herfra kunne man ikke fokusere på noget, min ven skulle på et tidspunkt ud og pisse, men han blev distraheret over alting og endte med at lalle rundt på gulvet inde i stuen og råbe "neej, neej *fnis* nej havd sker der *fnis* det er en anden dimension *fnis* nej hvad fuck er det *fnis* nå det er din taske LOL *fnis* nej det prøvede sgu da at bide mig lige før" jeg gik ind til ham og se ham fægte rundt på gulvet, her lagde jeg mærke til der var jord på gulvtæppet og besluttede mig for at feje det væk med foden, men uanset hvor meget jeg fejet det var kom det igen og der kom mere hvorefter jeg blev enig med mig selv om det må have været en visual jeg har prøvet af feje op.

Herfra tog trippet en panisk drejning, det var heldigvis på comedown.
Telefonen ringer..........
min ven kigger på mig, hvorefter jeg tager mig til hovedet og udbrøder "fuck fuck fuck fuck fuck" jeg kan umuligt tage telefonen nu, jeg er stadig helt fra den, jeg kan ikke samtale seriøst nu, hvad hvis naboerne har set os råbe som sindsyge ude på terassen og ringer til mine far i USA (Jeg havde slukket min mobil) jeg besluttede mig for ikke at tage den.

Telefonen holdt op med at ringe, og jeg fik det hurtigt bedre men den sad stadig i baghovedet og jeg måtte gå udenfor og tænke lidt. Min ven spurgte om vi skulle ryge en joint mere, hvorefter jeg sagde nej, jeg skal ned nu, jeg skal være normal igen. Jeg kiggede på uret, 23:11 hvorefter jeg sagde hvad fuck er der kun gået 4 minutter.

Telefonen ringede igen og det løb mig koldt ned af ryggen, jeg tog den heller ikke denne gang, tredje gang den ringede gik jeg fra forstanden, jeg løb udenfor i panik og med en hjerte der var oppe på 200 slag i minuttet og oppe i halsen og prøvede at kigge ind til naboerne for at se om de kiggede ud af vinduerne, jeg kunne ikke se en skid da alt hvad jeg kiggede på flød sammen til en stor grød.

Heldigvis holdt telefonen op med at ringe herfra og jeg kom med en undskyldning til hvorfor jeg ikke tog den, hvilke var at jeg havde holdt lan aften og vi har haft headphones på og det var derfor der var nogen der har fjollet lidt over et spil eller sådan hvis nu min fuldstændige vanvittige teori var rigtig. Jeg prøvede at finde ud af hvem der ringede men kunne ikke finde ud af de skide knapper da min syn var så kneppet.

Ca klokken 00:30 var det ok meget nede på jorden igen, og besluttede mig for at tænde min mobil. Min kæreste ringede med det samme, og spurgte hvor fanden jeg havde været henne hvorefter jeg sagde jeg havde røget en sjuv med en ven. Hun spurgte om hun måtte komme forbi da han havde været til fest ikke så langt herfra. Jeg kom til at sige ja, hvorefter jeg kiggede mig i spejlet, mine pupiller var stadig freaking absurde huge. Jeg ringede igen og sagde det ikke var så godt og min ven havde det dårligt hvorefter hun blev temmelig sur og jeg måtte snakke med hende i lang tid, men det lykkes mig at hive den hjem.

Jeg var nu mere rolig, jeg havde rodet problemerne ud og jeg kunne se min far ikke havde prøvet at ringe på min mobil så det var højst sandsynligt ikke ham der havde ringet på hjem telefonen. Lige nu havde jeg det bedst med at være udenfor, og det var rart at sidde og snakke om hvad vi havde oplevet på dette trip og hvor intenst det har været.

For at slutte aftenen af, lagde vi os ud i haven på en sovepose og en sovepose som underlag og kiggede på stjerneskud, hvorefter vi tændte en joint mere, man var på vej op igen og der var stadig regnbue farver rundt om stjerne. Vi så lige en afsnit southpark på min mobil. Da klokken blev 10 over 2 gik vi ind og så mythbusters, hvorefter vi begge faldt i søvn på sofaen. Klokken 5 om morgenen vågner jeg op, det er lyst udenfor og tænker "the fuck" hvorefter jeg hiver min ven op og siger vi skal ned og sove.

Kæft hvor jeg ærger mig over den skide telefon. Jeg hader man ikke kan slukke sin mobil i 5 timer uden at folk tror man er død.

Men hold kæft et trip. Det var som sagt mind blowing, jeg har bare aldrig følt mig så "blæst" så "ikke til stede værene" jeg synes det var vildere i kroppen og i hovedet end 100mg MXE, i dette trip var jeg ganske enkelt ikke til stede i 3 timer og jeg kan kun huske det i store træk, jeg kan bare ikke forklare hvor sindsygt det var.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2011 23:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2011 15:14
Indlæg: 649
Rigtig god rapport! Husk at hive stikket næste gang :) .

Jeg har det sjovt nok også med at se indianer mønstre på 2c-x !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2011 11:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
Lyder som en rigtig fed tur du har haft dig :) god læsning!

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team