Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 jun 2011 08:23 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 21:50
Indlæg: 128
Geografisk sted: Odense
Substans/er: Mephedron
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
?????

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
I byen. Vi var nogle kammerater som havde taget amfetamin, og vi stødte ind i nogle som forærede os noget mephedron.

Triprapporten
Det startede med at mig og nogle kammerater, havde siddet hjemme på kollegiet og drukket en hel del øl osv. Vi besluttede os for at tage i byen til en privat-fest. Denne fest var ganske hyggelig, men ved 3-4-tiden var jeg blevet meget træt og ville gerne hjemad igen. En af mine kammerater havde så snakket med en gut, og han kom pludselig hen og ville have penge så vi kunne købe noget amfetamin. Det vendte jo så helt op og ned på situationen, og efter en god tur på lokummet, havde jeg selvfølgelig ikke lyst til at tage hjem mere. Vi blev ved privat-festen indtil værten smed os ud ved syv-tiden om morgenen. Herefter ville vi ned på en en bar for lige at få en pilsner inden vi tog hjem. Min ene kammerat var begyndt at blive voldsomt stiv og ubehagelig. Jeg tror måske. at det var fordi han havde drukket lidt for tæt mens vi havde været på amf. Han ville konstant op og slås med folk, gik og skubbede til tilfældige mennesker i gaden, og opførte sig generelt fuldstændig retarderet. Samtidig med at han var blevet aggressiv, kunne han slet ikke koordinere sine bevægelser. Mig og en kammerat måtte konstant redde ham ud af problemer. Vi nåede til sidst frem til et værtshus, og vores aggressive og møgstive kammerat fik naturligvis ikke lov til at komme med ind. Vi skiftedes derfor til at babysitte ham ude foran værtshuset. På et tidspunkt kom der 2 unge gutter, som ville ind på baren. Vores kammerat gik til angreb på dem og vi måtte hen og vriste ham fri og få ham væk. Vi fik undskyldt vores kammerats opførsel over for de her to gutter, og det viste sig at de faktisk var ganske flinke. De gav mig og min kammerat, som havde været med til at babysitte, en streg amf hver. Og så skulle vi jo atter igen, ikke hjemad i forløbig :P Vi drak et par øl med disse her gutter, og på et tidspunkt mødtes vi med en af deres kammerater. Denne kammerat havde så noget, som hed mephedron. Jeg havde aldrig hørt om stoffet før, men jeg var frisk på at prøve noget nyt. Det var lidt dumt egentlig, og hvis jeg på forhånd havde kigget herinde på psy.dk ville jeg nok have holdt snotten langt væk fra det stof. Nevertheless, jeg tog en ufornuftig beslutning og sniffede et bump af det der. Der skete ikke så meget, jeg blev lettere løftet i kroppen, og fik det meget behageligt, men det var meget blødt. Vi fik så en streg mere af det der, og her begyndte der pludseligt at ske noget. Jeg kunne mærke at jeg blev løftet højt op, meget, meget hurtigt, og jeg kom rigtig højt op. Vi havde sat os ind på baren igen, og jeg var ganske begejstret for den sensation jeg havde. Det var som om at rusen havde et blidt psykedelisk tvist, samtidig med at jeg fik det uhyre godt i hele kroppen. Denne der bar (som i øvrigt nok er den usleste bar jeg nogensinde har været på), den blev bare smuk. Der var en ventilator som snurrede rundt oppe i loftet, og selvom det bare var en dum fucking ventilator, så så det bare virkelig smukt ud. Medens jeg sad og udtrykte min begejstring for stoffet, var der en af gutterne der sagde "Det er bare ærgeligt at det ikke virker længere tid". Med det samme at dette blev sagt, begyndte jeg at kunne mærke at det hele var på vej ned igen. Jeg brokkede mig lidt over at han fortalte mig det, for det var som om at det triggered nedturen, og jeg syntes at selve rusen var ganske behagelig. Selve nedturen var egentlig også meget behagelig, det var blot lidt trist at det aftog. Det hele varede ikke mere end 40 minutter før det var slut. Efterfølgende gik mig og mine kammerater ned og lagde os i en park, hvor vi sad og drak videre de næste 7 timer. Jeg kan ikke sige at jeg havde nogen dårlig oplevelse med stoffet, for det havde jeg ikke. Som jeg kan huske det nu, så var det ren velbehag. Jeg havde lyst til at prøve det igen, men nu hvor jeg er kommet hjem, har jeg læst lidt op på det, og det lyder som om at man bør holde sig langt væk fra dette stof. Der er tilsyneladende ikke meget viden om stoffet og dets skadevirkninger, særligt de langsigtede, idet at stoffet kun har været fremme siden 2008. Jeg vil derfor fraråde andre at tage det, og jeg har selv tænkt mig at undgå det i fremtiden. Der er mange andre stoffer som også er nice, hvor deres virknigsmåder, skadebivirkninger o.s.v er meget mere veldokumenteret end for dette stof.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2011 04:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2011 01:48
Indlæg: 109
Geografisk sted: Empty space
Det lyder som et dejligt trip!
Jeg synes mephedronen har ændret sig siden begyndelsen. Det var langt bedre og kraftigere i starten. Har også stødt på mephedronen i forskellige konsistenser, fra gul/våd/blød til hvid/tør/hård.
Det er også forskelligt hvordan folk forklarer deres trip og de følelser der er indblandet.
Men hold dig fra mephedronen - tag noget mdma :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2011 12:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 21:50
Indlæg: 128
Geografisk sted: Odense
MrMachoveli skrev:
Det lyder som et dejligt trip!
Jeg synes mephedronen har ændret sig siden begyndelsen. Det var langt bedre og kraftigere i starten. Har også stødt på mephedronen i forskellige konsistenser, fra gul/våd/blød til hvid/tør/hård.
Det er også forskelligt hvordan folk forklarer deres trip og de følelser der er indblandet.
Men hold dig fra mephedronen - tag noget mdma :D


Hehe, ja det var sgu et meget hyggeligt lille trip, bare alt for kort. Ved ikke så meget om stoffet, men det giver mening hvis kvalliteten og renligheden er faldet, eftersom det nu er blevet gjordt ulovligt. Tror osse at det er smartest at holde sig til mdma eller andre lignende ting, som trods alt har været benyttet i så mange år efterhånden at bivirkninger og eventuelle farer er fuldstændig kortlagte.

En mulig bivirkning som jeg har oplevet er, at jeg har haft ustyrlig svedtur i nat og i løbet af dagen idag. Jeg indtog dog stoffet tidlig lørdag morgen, så det er ikke sikkert at det er pga det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2011 15:26 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2011 01:48
Indlæg: 109
Geografisk sted: Empty space
Nørden skrev:
En mulig bivirkning som jeg har oplevet er, at jeg har haft ustyrlig svedtur i nat og i løbet af dagen idag. Jeg indtog dog stoffet tidlig lørdag morgen, så det er ikke sikkert at det er pga det.


Det kan det sagtens være. Bivirkningerne kan godt komme et par dage efter.. Det forskelligt fra person til person hvordan det rammer har jeg oplever, også bivirkninger og hvornår..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team