Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:01


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 apr 2011 21:19 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Substans/er: MDAI og Hash
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
184mg MDAI til mig
181mg MDAI til min ven
En joint til deling hvor vi ca puttede lidt under et halvt gram i

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
I påskeferien havde jeg modtaget mit gram MDAI fra en god vendor som sælger rene produkter. Aftenen jeg modtog det testede jeg for allergi efterfulgt af en lille dose på 80mg (Eyeballed) Denne lille dose var allerede nok til at jeg følte det hele var fantastisk imens jeg sad og så film til langt ud på natten.

Ugen efter, skulle mig og min ven prøve det for alvor. Altså en ordnelig dose. Vi vejede stoffet med 0,0001 grams nødagtighed.

Vi puttede pulveret ned i et glas vand, MDAI blev straks opløst og smagte slet ikke så slemt som folk siger overhovedet. Efter vi havde bundet glasset begav vi os ud i naturen. En kæmpe dal med smuk udsigt.

Billede

På vej derop kunne jeg mærke en lille smule come-up følelse men intet vildt.

T:30min: Vi er ankommet til vores destination, vi har sat musikken op og ligger på vores håndklæder nu, musikken lyder fed og jeg ligger i bar overkrop i solen, det føles rart. Jeg ryger en cigarret som også føles rigtig rart, men stadig ikke ligeså fedt som min første gang.

T:1time: Helt klart ikke placebo eller noget, det hele føles rart, men stadig ikke noget særlig vildt. Virkningen er meget substil og rolig, mig og ven snakker lidt sammen imens vi hører musik.

T:1 time + 30 min. Min ven går igang med at rulle en joint til os senere, vi beslutter os for at ryge den klokken 14 som er 2 timer efter indtagelse.

T:2 timer, vi går igang med at ryge jointen, da det slet ikke er så lækkert som min første gang, jeg forstår det dog ikke. Måske skal man have noget lave? Musikken lyder stadig super skøn

T: 2timer + 15min: Jointen har slået ind, og jeg er blæst ud af alle dimensioner, jointen slog virkelig ekstremt hårdt. Jeg kan huske vi hørte noget lækkert dubstep og hver gang der kom et bas slag føltes det som om jeg skød laser ud af min brystkasse imens den rykkede fra side til side, jeg var i en drømmelignende tilstand hvor min hoved slet ikke føltes som om det sad på kroppen. Vi sagde ikke et ord til hinanden i over en halv time. Det hele var simpelhen så vildt og fløjtede rundt i hovedet på mig. Jeg begyndte at tænke over hvorfor man berusede sig, og hvor mærkeligt det er at gøre. Jeg så mig selv som et dyr, et byttedyr der ikke var i stand til at flygte på grund af sin tilstand. Lige på det her punkt kan jeg ikke bestemme mig om jeg synes det er behageligt eller en anelse for vildt.

T: 3 timer: Jointen er på vej ned og jeg føler mig nede på jorden igen, der var ingen eftervirkning af jointen, ingen træls træthed i kroppen man ofte kan føle efter et cannabis rus. Jeg får ude på noget helt ude i horizonten og jeg kan ikke beslutte mig for hvad det er. Jeg skærper øjene, kigger længe på det. Jeg kan se at det bevæger sig men om det er et dyr eller en plante jeg kan simpelhen ikke se det. Jeg får min ven til at kigge efter det også, igen, han tror det er en plante, men jeg er sikker på det er en ko eller noget i den dur.

Jeg rejser mig op, går længere og længere mod det. Jeg kan stadig ikke se hvad det er. Jeg synes det er enormt spændene. Mig og ven beslutter os for at gå den lange tur derover for at se hvad det er. Vi kunne slet ikke vente og ender med at løbe derover, jo tættere vi kommer på jo mere bliver vi overbevidst om det er en plante. Da vi skulle til at vende om ser jeg den ryste sig og det så min ven også. Så her var vi overbevidst om det var et dyr. Til sidst kommer vi til et strømhegn, jeg er ikke meget for at passere det og det var heller ikke nødvendigt. Dyret vender sig om og løber væk og vi kan se det er en hjort hvorefter jeg vender mig om og råber: JEG SAGDE JO DET VAR ET DYR!!!

T: 3timer + 30min. Igen, vi er lidt rastløsse, vi har rystet jointen af os. Ingen spor af den mere, min ven spurgte om vi skulle ryge en til men jeg takkede pænt nej. Efterfulgt af at vi kastede pistacie nødder op i luften og prøvede at gribe den med munden. Det gjaldt om at få flest mulige i træk.

T: 4 timer: Så er det ved at være slut, vi ventede lige et kvarters tid og så smuttede vi ellers hjem af. Jeg undrede mig over hvorfor MDAI'en aldrig slog ind. Vi snakkede også om hvor vildt det var efter vi havde røget jointen og hvordan vi var blæste ud af alle dimensioner.

I alt. MDAI'en alene var slet ikke så vildt, det var dejligere første gang jeg tog det og meget mere mærkbart. Jeg forstår ikke hvorfor det ikke slog mere ind. Det er utroligt så meget en joint kan forstærke oplevelserne, det var vanvittigt hvad det gjorde ved turen.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 maj 2011 21:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
synes virkelig det er ærgeligt mdai'en ikke slog igennem!
Det er en super dejlig triprapport, billedet du har uploadet gør også man lige er 20% mere inde i dig og din vens dag.

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 maj 2011 22:30 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Ja jeg forstår heller ikke hvorfor MDAI'en aldrig slog igennem. Virkningen var der, det kunne mærkes på jointens effekt og at man slet ikke været træt bagefter og den varede utrolig kort tid. Men nej hvis jeg ikke vidste jeg havde taget MDAI havde jeg aldrig bemærket det tror jeg.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jul 2011 06:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
En joint sætter altid gang i trippet. Det altid en sikker vinder :) fedt du lige uploadede det billed..

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team