Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 maj 2024 10:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 feb 2010 04:39 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jan 2010 16:05
Indlæg: 5
Geografisk sted: KBH SV
Substans/er: 2c-c
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
20-30 miligram og mindre lines for at holde det kørende

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Jeg hiver en god starter streg, der er aldeles væmmelig mod næsen.
Kigger på de to andre (klassekammerat og hans gode hjemmedreng), som får tårer i højre øje.

Hiver og hiver luft op i næsen så smerten bliver mindre (tror jeg i hvert fald virker).
3 min efter får jeg svedige håndflader og en mild kvalme indtager mit mellemgulv. efter 5-7 min. er der god kvalme, stadig uden visuals.
Efter 15 min. ca., jeg sidder og mærker en lidt "opløftethed" . og kvalmen er småt på vej væk.
halloerne melder sig med en masse flydenrundt i det detaljeret værelse vi sidder i, og farverne bliver kraftigere. og alt er levende, men intet anderledes ved min tankegang. Intet filosofisk.
Kun det, at jeg mister koncentrationen en lille smule hurtigere, fordi jeg nyder mine visuals.
Min klassekammerat spinder sådan en hypnocirkel rundt på bordet, der hvis man spinder den, den ene vej, suger sig ned i bordet, og hvis den spindes den anden vej, ser det ud som om den smider små dansende regnbuevibrende cirkler ud, i forskelligt tempo. Sådan en kan anbefales til at lige få en lille griner på, hvilke vi self gjorde, plus den blev spindet et utal af gange under vores trip:D

En time efter hiver jeg en streg der er en 1/4 af starterstregen, og ti min. efter er der max halloer igen, bare uden kvalme;-)

En anden klassekammerat kommer forbi, og brækker sig over tre gange, temmelig meget, men bliver helt fuldstændig forundret over de skønne halloer han har. (Gætter på han er mere modtagelig overfor psychedeliske stoffer)

Alt i alt go starter psychedelisk stof, jeg kunne tænke mig at spæde op med keta


Senest rettet af Mikkel-Kelevra 27 feb 2011 23:07, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 feb 2010 08:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 jan 2010 03:02
Indlæg: 230
Geografisk sted: Wonderland
Jeg vil nu sige, jeg brækkede mig ikke :P
Have brækfornemmelser og det, men der kunne ikke komme noget op :S Men skidt havde jeg det ind til det sparkede ind, så kom der sgu fest og farver :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2010 20:24 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jan 2010 16:05
Indlæg: 5
Geografisk sted: KBH SV
ok, men kunne jo ikke se gennem væggen;-) hørte bare de vilde knæklyde oppe fra wc'et :p

Glaeder mig til endnu en tur:D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2010 16:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 nov 2009 22:09
Indlæg: 10
Jeg knækkede mig anden gang jeg prøvede 2c-c :D Men fik det os meget bedere efter det ...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2010 19:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2010 00:42
Indlæg: 0
Lyder spædende :P personligt har jeg prøvet 2c-i'eren som også gav utroligt flotte visuals. Kombineret med d-klor (piperazine) og mdma havde jeg det ret godt, men var blæst dagen efter ^^


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2010 19:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2010 00:42
Indlæg: 0
havde heller ikke kvalme


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2010 22:19 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jan 2010 16:05
Indlæg: 5
Geografisk sted: KBH SV
Har også prøvet 2-ci, der fik jeg ingen kvalme, men heller ikke så flotte visuals :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2010 22:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Hvis du vil blande med ketamin, så vær lige opmærksom på, at 2c-x og ketamin har en ret voldsom synergisme... Engang lagde jeg 10mg 2c-b og 20mg ketamin op i en streg til min ex-kæreste og 20mg 2c-b og 40mg ketamin op til mig selv - min ex-kæreste brækkede sig et par gange, derefter forvandlede vores stue sig til et blødende rumskib.. Kunne sagtnes forestille mig at det ville være en for voldsom oplevelse for begyndere, voldsomt var det ihvertfald! En anden gang havde jeg en rest 2c-b på et cover, måske 3-5mg, der smed jeg så en bunke ketamin oveni, ca 50-60mg - det resulterede, mod alt forventning i happytrails og andre visuelle godter... Så træd lidt varsomt med denne kombo!=)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2010 22:55 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2010 21:37
Indlæg: 29
Geografisk sted: Grenå
Lyder virkelig som en fed oplevelse du har haft dig der ;-)

Jeg er begyndt at tænke på, om jeg også skulle prøve det engang selv. 2c-c altså.
Medmindre der er noget til 2c-(x), til startere. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2010 12:03 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Synes altid man skal spise et sådant stof første gang, i stedet for at sniffe det.

Det er generelt en meget dårlig ide, at starte med at sniffe et RC første gang man prøver det. Det er bare at bede om problemer. Nu gik det jo godt i dette tilfælde, men du tager en unødig risiko ved at gøre det. Husk det til en anden gang.

I øvrigt har jeg ikke så meget positivt at sige om rapporten. Synes godt der måtte ha været lidt mere kød på. Ved godt 2C stoffer kan være overfladiske, men det ku ha været fedt at læse noget om dine tanker f.eks. Du skriver der ikke var noget filosofisk, men var du bare HELT tom i hovedet? :P

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2010 19:04 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 sep 2009 22:42
Indlæg: 46
Nu er 2c-c bare ekstremt overfladisk og kan kun meget lidt, og det er visuelt. Tilgengæld er der smæk på, på det punkt. :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team