Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 12 maj 2024 11:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 sep 2008 17:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
Substans/er: Methylon
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
~200-250mg ialt.
Start dosis på 125mg. Efterfulgt af redoseringer.


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
100% frisk. Lidt mentalt træt efter lang arbejdsdag.

Triprapporten
Idag have jeg fået købt 2g Methylon til lidt sjovt i byen.

KL20.00 - Begynder vi at drikke lige så småt, da det er første gang jeg skulle prøve methylon slappede jeg lidt af med alcoholen, havde fået omkring 3 genstande på ca 2timer.

KL22.15 - Tager vi bussen ind til byen hvor vi skal hen i en vens lejelighed og prøve methylonen.

KL22.30 - Ankommer vi til stedet. Vi sidder og snakker hvordan og hvorledes vi tager det og hvor meget. Vi bliver enige om at vi blander det op i Fanta(Drikken) med en star dosis på 125mg.

KL22.40 - Skåål! og methylonen røg ned, grim smag, skyller ca ned med 2 glas vand. Venter spændt på hvordan det ville blive.

KL22.50 - Begynder jeg så småt at komme i stemning, synger med på sangene, mit ben begynder at trippe lige så stille. Snorre lidt i kroppen.

KL23.00 - Begynder at Smile, være glad, meget kærlig. Vælger og tage ca 65mg mere. Lyste ind i øjnene med en et lille LED lys. Det gav faktisk et lille kick. Kan ikke rigtig snakke ordenlig, blander rundt i ordene. Musikken har meget at skulle have sagt. Pulsen steg en del på det her tidspunkt.

KL23.30 - Rigtig klar til at give den gas, er meget aktiv sammentidlig med at jeg er rigtig kærlig. Vi vælger så at vende snuen ned mod Diskoteket (Churchill), prøver og løbe, man bliver ikke rigtig forpustet plus man følger at man kan løbe hurtig, vi gik ca 15min i regnvejr, føles som om det var 2min for mig. Stadig væk rigtig meget gang i mig.

KL23.45 - Står vi i kø til Churchill, Har store pupiller, plus ens kæbe kommer lidt i bevægelse. Man får ikke en den store kæbe rasler. men lidt gang i den er der.

KL00.00 - Kommer vi ind på Churchill efter et lille kvaters. Kan rigtig mærke at stemningen har meget at sige (Er meget til Elektronisk musik) men her inde spiller de de nyste pop numre. vælger dog alligevel at prøve og danse lidt og sådan.

KL00.30 - Opgiver at danse til musikken da jeg bogstavlig hader pop sange. har mere lyst til at tage tilbage til lejeligheden og tage en lille dosis mere og høre noget ordenlig musik.

KL01.00 - Får tilbudt en lille streg Amfetamin, men takker pænt nej tak, jeg ville finde ud af hvordan methylon virkede første gang. Falder mere hen med en ven. sidder og stener lidt, Snorre stadig i kroppen, stadig store pupiller.

KL01.45 - Føles at hele virkningen er aftaget, bestemmer mig for at tage hjem til mig med 2 venner (den ene påvirket af amf, den anden af Methylon)

KL02-15 - Ankommer vi hjem til mig, sjovt at kigge rundt når man køre i bil, lyset og farten. lidt spøjst.

KL02.30 - Finder vi noget juice frem, sætter noget godt musik med noget tempo på. kommer lidt i stemning igen. Vi dryser lidt ud af posen. Min kammerat som var påvirket af amf får en ca 100mg dose, min anden ven får ca 70mg som forudig var påvirket af methylon. mig selv vælger dog med en 120mg dose.

KL02.45 - Mærket intet, er begyndt at gabe, er træt i kroppen, bare lidt ligesom mit hoved ikke var.

KL03.00 - Kicker Methylonen ind hos min ven som var på amfetamin, han kommer at blive lidt glad, kommer i stemning. min anden ven mærket intet, lige så med mig.

KL03.15 - Vælger at sætte en film på, dejligt at ligge ned, kroppen bliver med et til sengen føles det som om.

KL04.30 - Er begyndt at blive træt, vælger og prøve at ligge mig til at sove, min "Amfetamin-ven" er der meget gang i. dog vælger han at blive hentet af sin mor, mens mig og min "Methylon-ven" bliver sovenede ved mig. Det er lidt svært at falde i søvn, tog ca 30min at falde i søvn vil jeg tro. det hele snorre stadig i kroppen.

KL06.00 - vågner, krampe i benet, avs.

- Vågner ret mange gange i løbet af natten, men falder nemt i søvn igen.

KL14.00 - vælger jeg at stå op. overasket over at jeg ikke er mere bombet. føler som om jeg kun har drukket. lidt tung i hovedet. Går i bad, det hjælper lidt, bliver mere frisk. går en tur med min hund, Kommer hjem og er faktisk frisk.

Alt I alt, fortrød at jeg tog på churchill, næste gang bliver til en privat fest, god musik og gode venner. :whogives:

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2008 18:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2006 20:35
Indlæg: 2194
Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Rigtig god rapport. Og kan kun give dig ret i at popmusik ikke er godt til trips. Indeholder ikke nok underholdning. >


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2008 14:21 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 okt 2006 16:16
Indlæg: 175
Super rapport! :-) .. Og kender 100% den med at tage i byen, og så skal indfinde sig med pop musik. Jeg tog en gang i byen hvor jeg var rigtig blæst på MDMA med en ven. Det gik helt galt, så vi tog også hjem igen og hyggede os :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2008 20:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
Tak for feedback :) Dejligt og se den kunne bruges.

Ja, næste gang bliver det uden pop musik og egoitiske mennesker på et diskotek :)

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2009 17:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2004 19:24
Indlæg: 542
Geografisk sted: Dania
Nok godt du takkede nej til amfetaminen, det er sikkert også neurotoxisk med methylon når nu det er neurotoxisk med MDMA.

Enkel og velskrevet rapport! Det er hvad vi ka' li' !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2009 19:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 mar 2008 19:14
Indlæg: 210
Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Rigtig fed rapport mester. Men hvad tror du ikke din vens mor har tænk, når han ringer kl 04:30 for at blive hentet? :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 nov 2009 21:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
Hans forældre er ikke så kræsne hvad sådan noget angår :lol:

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2009 14:22 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 mar 2008 19:14
Indlæg: 210
Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Hehe ja okay, fede nok forældre at have :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team